Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tupakoit savuttoman läsnäollessa?

ihmeen yleistä
16.07.2022 |

Sinä tupakoiva, miksi sytytät tupakan, vaikka muita (ei tupakoivia!) ihmisiä on lähelläsi?
Minusta olisi kohteliasta ottaa huomioon vieraatkin ihmiset yleisillä paikoilla, mutta eniten ihmetyttää, että kun juttelen jonkun ihmisen kanssa, niin hän yhtäkkiä alkaa polttamaan. Ihan tuosta vaan. Kukaan ei koskaan edes kysy, että haittaako. No haittaa! En halua haistella sitä hajua, enkä halua, että se haju tarttuu vaatteisiini ja hiuksiini. -Ja kyllä! Kyllä se tarttuu ja kyllä se on juurikin niin kamala löyhkä, että tuntuu, ettei lähde pesussakaan pois. Enkä halua hengittää savua.
Ymmärrän, että tupakoivalle käy kuten paljon hajuvesiä käyttävälle, että oma hajuaisti turtuu ja sitä kuvittelee, että on vain mieto tuoksu. No tässä uutisia: ei ole mieto, se on ihan kauhea meille, joilla on hajuaisti tallella.
Mikä tupakoitsijoita oikein vaivaa? Tarkoitan juuri tätä, että ei oteta millään tavalla toisia ihmisiä, edes lapsia, huomioon.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoin ainoastaan ulkona.

Kenenkään ei tarvitse änkeä niin lähelle minua, että se savu heitä häiritsee. Se että se haju ohimennen käväisee jonkun nenässä on vähän voi voi. Kaikenlaisia muitakin hajuja on, koiranpaska voi haiskahtaa sekunnin ennen kuin omistaja sen pussittaa, ihmiset piereskelee jne.

Siitä että minä poltan jossain kadulla tai bussipysäkillä ei kenellekään muulle tule hajuja vaatteisiin tai syöpiä keuhkoihin.

onneksi bussipysäkeille tulee tupakointikiellot. käsittämätöntä, että sinnekin pitää ängetä polttamaan eikä tajuta jäädä tarpeeksi kauas

En usko että tulee tai ainakaan jaksetaan millään tasolla valvoa. Suosituksethan niissä on jo nyt, vaan ei kieltoa.

En minä ainakaan änkeä yhtään mihinkään polttamaan. Vaikka en polttaisi, niin pidän silti supisuomalaisen turvavälin/hajuraon muihin ihmisiin pysäkillä. Jos minä tulen siihen ensin, niin minusta on käsittämätöntä, että ihminen joka suivaantuu muiden polttamisesta änkeää viereeni pahoittamaan mieltään eikä tajua jäädä tarpeeksi kauas.

Vierailija
62/62 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoin ainoastaan ulkona.

Kenenkään ei tarvitse änkeä niin lähelle minua, että se savu heitä häiritsee. Se että se haju ohimennen käväisee jonkun nenässä on vähän voi voi. Kaikenlaisia muitakin hajuja on, koiranpaska voi haiskahtaa sekunnin ennen kuin omistaja sen pussittaa, ihmiset piereskelee jne.

Siitä että minä poltan jossain kadulla tai bussipysäkillä ei kenellekään muulle tule hajuja vaatteisiin tai syöpiä keuhkoihin.

onneksi bussipysäkeille tulee tupakointikiellot. käsittämätöntä, että sinnekin pitää ängetä polttamaan eikä tajuta jäädä tarpeeksi kauas

En usko että tulee tai ainakaan jaksetaan millään tasolla valvoa. Suosituksethan niissä on jo nyt, vaan ei kieltoa.

En minä ainakaan änkeä yhtään mihinkään polttamaan. Vaikka en polttaisi, niin pidän silti supisuomalaisen turvavälin/hajuraon muihin ihmisiin pysäkillä. Jos minä tulen siihen ensin, niin minusta on käsittämätöntä, että ihminen joka suivaantuu muiden polttamisesta änkeää viereeni pahoittamaan mieltään eikä tajua jäädä tarpeeksi kauas.

se on jo lakisuunnitelmissa. tulee 2023/2024

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän