Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18 astetta. Onko t-paita ja shortsikeli?

Vierailija
16.07.2022 |

Ihmiset pukeutuu todella eri tavoin. Joillain on takki päällä ja pitkät housut ja osalla taas t-paita ja shortsit.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä ainakin t-paita+shortsit. Muuten caprit+t-paita.

Vierailija
22/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen perinyt tämän kuumissani olemisen isältäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella istuin t paidan ja shortsien kanssa ja ilman sukkia. Tuli kylmä. Mittari näyttää 14 astetta. Tuulee vimmatusti ja sataa kaatamalla. Oli pakko laittaa pitkähihainen päälle, sukat jalkaan ja käpertyä vilttiin että tarkenee parvekkeella.

Vierailija
24/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tarkene sortseissa/ hameessa ja lyhythihaisella. Päällä farkut ja kevytuntsikka.

Vierailija
25/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomen kesässä tarkene kesävaatteilla kuin ehkä viikon. Nyt jo syysvaatteet päällä

Vierailija
26/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on t-paita- ja sortsikeli, jos tarkenee. Meillä päin eräs tyyppi kulkee sortseissa koko talven.

Jos sillä on kemiallinen toppatakki päällä.

Vierailija
27/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon menossa festareille farkkushortsit ja t-paita päällä. Eilenkin olin featareilla ja pikku vilu tuli iltaa myöden, mutta eipä se itseäni ollenkaan haittaa.

Vierailija
28/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja pitkät housut TAI pitkähihainen paita ja shortsit.

Vierailija
29/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse katson kalenterista onko shortsikeli,jos on kesä,heinä tai elokuu niin silloin on shortsikeli.

Vierailija
30/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Tai oikeammin kesämekkokeli, kun en sortseja käytä muuten kuin lenkillä ja juostessa nyt tulee aina hiki. Sitten kun menee alle +15 asteen niin vaihdan pitkiin housuihin. 

Vierailija
31/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pitkät housut ja takki päälle.

Täh? Oletko tosissasi? Nyt on kesä!

Minä ainakin pukeudun sään enkä kalenterin mukaan. Aikaisimmillaan olen kyllä pukeutunut lyhythihaiseen ja shortseihin jo toukokuun alkupuolella, kun on ollut lämmintä, mutta toisaalta tarvittaessa pukeudun vaikka takkiin heinäkuussakin.

Vierailija
32/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on kesä, on vihreetä ja vehreetä, kun ei ole koko ajan hellettä. En oikeesti kaipaa yhtään koko kesää kestäviä etelän helteitä. Helteet on ihan ok, kun on suurimman osan päivästä ilmastoidussa toimistossa, mutta en mä haluaisi koko lomaa tuskailla kuumuuden kanssa. Jos on tällainen ilma kuin tänäön, vähän viileämpää, niin aina voi laittaa pitkähihaista ja -lahkeista päälle ja on tarpeeksi lämmintä. Ja kukaan ei voi väittää, että sadetta olisi muka ollut liikaa tänä kesänä ja se olisi pilannut loman - ainakaan pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
33/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhythihainen mekko aina kun lämpötila ylittää +12

Vierailija
34/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan t-paita + pitkät housut.

Vierailija
35/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni 18 asteessa voi tarjeta t-paidalla ja shortseissa aurinkoisena päivänä, jos ei paljon tuule, mutta jos sää on pilvisempää tai kovin tuulista tai jos on välillä pitkiä aikoja varjoisissa paikoissa, ei mielestäni tarkene tuolla vaatetuksella muutoin kuin ehkä jotakin oikein kovaa liikuntaa harrastaessa. Mutta tämä on vain minun kokemukseni.

Vierailija
36/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Juuri sopiva ilma, ei ole liian kuuma. Menkää lääkäriin jos paleltaa, tai ainahan voi jonkun kevyen neuletakin varata mukaan. Kiva kun ei ole koko ajan saatanan hiki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän