18 astetta. Onko t-paita ja shortsikeli?
Ihmiset pukeutuu todella eri tavoin. Joillain on takki päällä ja pitkät housut ja osalla taas t-paita ja shortsit.
Kommentit (36)
On. Olen perinyt tämän kuumissani olemisen isältäni.
Parvekkeella istuin t paidan ja shortsien kanssa ja ilman sukkia. Tuli kylmä. Mittari näyttää 14 astetta. Tuulee vimmatusti ja sataa kaatamalla. Oli pakko laittaa pitkähihainen päälle, sukat jalkaan ja käpertyä vilttiin että tarkenee parvekkeella.
En todellakaan tarkene sortseissa/ hameessa ja lyhythihaisella. Päällä farkut ja kevytuntsikka.
Ei Suomen kesässä tarkene kesävaatteilla kuin ehkä viikon. Nyt jo syysvaatteet päällä
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on t-paita- ja sortsikeli, jos tarkenee. Meillä päin eräs tyyppi kulkee sortseissa koko talven.
Jos sillä on kemiallinen toppatakki päällä.
Mä oon menossa festareille farkkushortsit ja t-paita päällä. Eilenkin olin featareilla ja pikku vilu tuli iltaa myöden, mutta eipä se itseäni ollenkaan haittaa.
T-paita ja pitkät housut TAI pitkähihainen paita ja shortsit.
itse katson kalenterista onko shortsikeli,jos on kesä,heinä tai elokuu niin silloin on shortsikeli.
On se. Tai oikeammin kesämekkokeli, kun en sortseja käytä muuten kuin lenkillä ja juostessa nyt tulee aina hiki. Sitten kun menee alle +15 asteen niin vaihdan pitkiin housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Pitkät housut ja takki päälle.
Täh? Oletko tosissasi? Nyt on kesä!
Minä ainakin pukeudun sään enkä kalenterin mukaan. Aikaisimmillaan olen kyllä pukeutunut lyhythihaiseen ja shortseihin jo toukokuun alkupuolella, kun on ollut lämmintä, mutta toisaalta tarvittaessa pukeudun vaikka takkiin heinäkuussakin.
Kesä on kesä, on vihreetä ja vehreetä, kun ei ole koko ajan hellettä. En oikeesti kaipaa yhtään koko kesää kestäviä etelän helteitä. Helteet on ihan ok, kun on suurimman osan päivästä ilmastoidussa toimistossa, mutta en mä haluaisi koko lomaa tuskailla kuumuuden kanssa. Jos on tällainen ilma kuin tänäön, vähän viileämpää, niin aina voi laittaa pitkähihaista ja -lahkeista päälle ja on tarpeeksi lämmintä. Ja kukaan ei voi väittää, että sadetta olisi muka ollut liikaa tänä kesänä ja se olisi pilannut loman - ainakaan pääkaupunkiseudulla.
Mulla on lyhythihainen mekko aina kun lämpötila ylittää +12
Omasta mielestäni 18 asteessa voi tarjeta t-paidalla ja shortseissa aurinkoisena päivänä, jos ei paljon tuule, mutta jos sää on pilvisempää tai kovin tuulista tai jos on välillä pitkiä aikoja varjoisissa paikoissa, ei mielestäni tarkene tuolla vaatetuksella muutoin kuin ehkä jotakin oikein kovaa liikuntaa harrastaessa. Mutta tämä on vain minun kokemukseni.
On. Juuri sopiva ilma, ei ole liian kuuma. Menkää lääkäriin jos paleltaa, tai ainahan voi jonkun kevyen neuletakin varata mukaan. Kiva kun ei ole koko ajan saatanan hiki.
Lenkillä ainakin t-paita+shortsit. Muuten caprit+t-paita.