Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18 astetta. Onko t-paita ja shortsikeli?

Vierailija
16.07.2022 |

Ihmiset pukeutuu todella eri tavoin. Joillain on takki päällä ja pitkät housut ja osalla taas t-paita ja shortsit.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pitkät housut ja takki päälle.

Vierailija
2/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle sortsikelit alkaa 10 asteesta. Itse tarvin pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita 20 asteeseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pitkät housut ja takki päälle.

Täh? Oletko tosissasi? Nyt on kesä!

Vierailija
4/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on.

Vierailija
5/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun kauppareissu capreissa ja hupparissa. Tuuli viileä.

Vierailija
6/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki Cupissa näkyi aamulla 50/50. Minulla oli shortsit, t-paita ja sandaalit. Vähän vilu oli, mutta ei paha, että shortseilla mennään.

Vierailija
7/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kavoin just äsken villapaidan kaapista päälleni :D 

Vierailija
8/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet pitkikset, toppi sekä huppari harteilla.

Sateenvarjo mukana, tuli tarpeeseen.

T. H.gistä

Vierailija
9/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kevyet jegginssit ja tunika päällä näillä keleillä

jokainen tietysti pukeutuu parhaaksi katsomallaan tavalla. toiset juhlivat kesää shortseissaan viileämmässäkin kelissä kun taas vilukissat ovat neuletakeissaan. eilen näin miehen jolla oli lantiopituinen kevyttoppatakki/paksu maihari päällä ,jonka alla oli paksu gollegehuppari vielä ja farkut jalassa. silloin paistoi bussissa aurinko ja oli lämmin ja ajattelin että siinä on päivän lämpimin asu päällä. ehkä vielä päässä oleva lippis suojasi auringolta?

Vierailija
10/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei mutta vaimolle kyllä. Kävimme äsken torilla ja hän pukeutui kesäisesti. Minulla pitkät housut ja neule. 16 astetta lämmintä ja tulee eli kylmää kun aurinkoakaan ei näy.

Vierailija
11/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 astetta olisi minulle t-paita- ja shortsikeli, ja jos aurinko paistaisi, niin tulisi kuumakin. Täällä on kuitenkin nyt 13 astetta ja sataa ja tuulee, joten kerrankin minäkin laitan kesällä pitkät housut ja pitkähihaisen paidan. Taidan ottaa kauppareissulle farkkutakinkin mukaan, jos vaikka sade muuttuu tuosta vielä rankemmaksi.

Vierailija
12/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle sortsikelit alkaa 10 asteesta. Itse tarvin pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita 20 asteeseen asti.

Onkohan meillä sama mies :D

Vierailija
13/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on t-paita- ja sortsikeli, jos tarkenee. Meillä päin eräs tyyppi kulkee sortseissa koko talven.

Vierailija
14/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies reissutöissä? Silloinhan kahden perheen ylläpito onnistuu.

Vierailija
15/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee töitä ulkona, niin tuleehan tuossa jo hiki, eli ihan shortsipäivä, vaikka vaan oleskelisi ulkona.

Vierailija
16/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies reissutöissä? Silloinhan kahden perheen ylläpito onnistuu.

Eipä tuo kyllä ole. 

Vierailija
17/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhea säärikarvoitus jos löytyy niin tarkenee shortseissa viieämmälläkin kesäsäällä. Koskee myös naisia. Älkää ladyt turhaa sheivailko, käytännöllisyys ennen kaikkea.

Vierailija
18/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paitasillaan olin kauppareissulla. Auto parkissa ja kävelin siitä paikasta toiseen. Lämpöä +16, välillä tuuli nosti ihon kananlihalle, mutta ei kyllä silti ollut kylmä. Siedän hyvin viileyttä.

Hauska oli kyllä katsoa kanssakulkijoita, jokaisella takki tai huppari. Kaupassa sisällä näin pari raamikasta miestä shortseilla ja t-paidalla, itse olen pienikokoinen nainen, mutta ilmeisesti varustettu isojen miesten verenkierrolla. 😄

Vierailija
19/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 12 astetta, tuulee kovin ja sataa vettä. Minulla on huppari päällä ja pitkät housut. Hyvä kun en kohta villa sukkia kaiva kaapista. Viileää on.

Vierailija
20/36 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri lenkiltä, caprit ja ohut tuulitakki. Hieman hiki tuli kyllä, vaikka tuulikin mukavasti. 18 astetta.