Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit, joilla ei ole aikaa sinulle, mutta muille kavereille sitä riittää

Vierailija
16.07.2022 |

Kärsiikö muut tästä ongelmasta?

Ehdotat kaverille näkemistä. Kaveri vetoaa siihen, miten on kiire, eikä tapaaminen järjesty. Jos pyydät lomalla olevaa kaveriasi kylään, niin kommentoi ettei ole varaa/aikaa käydä kylässä luonasi. Sitten saat somesta nähdä, miten kaveri on matkustellut pitkin poikin näkemässä muita kavereita ja jaksaa hehkuttaa, miten #parastaseuraa hänellä on, kun on saanut nähdä tärkeitä kavereitaan. Itselleni tulee noista todella surullinen ja ulkopuolinen olo.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen moottori kaverisuhteissa ja retkistä yms. Sitten tuli kavereille vauva-arki ja ne käytännössä ulkoisti minut pois. Yritin selkkislinjaa myös ehdottaa ja jotain yhteistä olisi. Sitten sairastuin ja minusta ei ollut enää "auttajaksi" ongelmiin. Melko yksin saa nyt vaeltaa ja ihmetellä takinkääntöä ainakin kesän osalta. Tosin alkaa lapset kavereilla olla 15+ niin jotain taas ehkä.

Vierailija
42/45 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUN entinen kaveri soitti ja sanoi soitin sulle kun kukaan ei parhaista kavereista ei lähteny kapakkaan seuraksi.En lähteny eikä enää tarvitse kysellä menee vain parempien kans mun puolesta.

Heh joo. Mun yks "kaveri" myös kysyi jotta lähdenkö Xxx:n keikalle, koska kukaan ei lähde?

Arvaatte vastauksen. Ei.

Tämä kaveri on muutenkin pitänyt minua lähinnä b luokan tuttuna, eli lähinnä huvitti kun ruinasi mua seuraksi keikalle kun ei a- luokan ihmiset päässeet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällaiset ihmiset jättänyt omaan arvoonsa. Antaa olla. Jos mun kanssa ei pystytä sopimaan mitään, vaan olen aina kakkos tai kolmas vaihtoehto, niin ei toi kaveruutta ole. Kurjalta se tuntuu, mutta minkäs teet.

Esimerkiksi yksi kaverini tuli viikonlopuksi paikkakunnalleni ja halusi nähdä. Tietenkin suostuin tähän mielelläni. Lopputulema oli se, että hänellä oli aikaa nähdä minua kotiinlähtöpäivänä hetken aikaa jossain kahvilassa ennen junaan hyppäämistä. Vastasin, että on jo muuta menoa. Eli muiden kanssa tehtiin suunnitelmia ja minulle jäi armosta yksi tunti.

Mutta pahinta on, kun omat vanhemmat tekevät tuota. He kyllä käyvät muilla kylässä, mutta minun luonani ei koskaan. Aina löytyy jokin "syy".

Vierailija
44/45 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/45 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kyllä omat johtopäätökseni ja jättäisin sellaisen ihmisen rauhaan. Ei selvästi kaipaa minun seuraani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi