Kun lämmittelin tivolissa kylmiä käsiä kahvimukin ympärillä ja lapset hytisi sateen kastelemissa laiteissa, myönsin että olisin mielummin ottanut sen tukahduttavan paahteen!
Kommentit (27)
Jep. Huvipuistoissa, biitsillä, terasseillla jne on pas kamaista kökkiä kun lämmintä +15 ja sataa ja tuulee. En ymmärrä niitä jotka sanoo että kyllä kesästä voi silti nauttia. No ei voi kun kesä tuntuu syksyltä!
Mekin kävimme eilen tivolissa. Vauvalla oli fleecehaalari ja kölli sadesuojan alla,6v ei ei suostunut laittamaan sadehousuja vaikka tarjosin ja oli sitten läpimärissä legginseissä. Satoi kaatamalla se 2h minkä siellä olimme. Jos joku nyt kysyy "oliko pakko ängetä just sadepäivänä" niin oli jos aikoi tytön sinne viedä,muita kuin sadepäiviä ei nimittäin ole näkyvissä!
Helteellä hän siellä nimenomaan olisi kamalaa. Nyt on ok.
Miksi teillä ei pukeuduta säännöllisesti? Meillä on näillä keleillä varalta veden pitävät vk-puvut lapsille mukana.
Joo kylmää kylmää vaan.
Villatakki päällä vaikka aurinko paistaa kun tuulee niin perkeleesti
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä ei pukeuduta säännöllisesti? Meillä on näillä keleillä varalta veden pitävät vk-puvut lapsille mukana.
Säänmukaisesti
Huvipuistossa on kyllä kivempaa viileämmällä säällä. Ei tarvitse jonottaakaan niin paljon. Kunhan ei ole myrskyä, että laitteet joutuu sulkemaan. Rannalla nyt on kurjaa olla, jos ei ole lämmintä mutta se nyt on ainoa.
Okei, minä en. Tällaiset kelit ei haittaa yhtään, eikä ole kylmä kun laittaa takin päälle.
Vierailija kirjoitti:
11 ja 9vuotiaat eivät kuule suostu enää mihinkään sadehaalareihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Okei, minä en. Tällaiset kelit ei haittaa yhtään, eikä ole kylmä kun laittaa takin päälle.
Minulla oli huppari ja farkkutakki, ei auttanut kun seisoskeli siellä tivolissa ja tuuli kylmästi. Olisi varmaan pitänyt olla hanskat ja pipo, mutta heinäkuussa moinen tuntuisi liiottelulta. Ap
Miksi uusavuttomat ei katso säätiedotusta? Lapsille on myös sisätiloissa tekemistä... Pukeutukaa sään mukaan. Piste
Meille on tulossa 38 astetta varjossa ensi tiistaina ja ottaisin välittömästi tuon teidän sateen ja ihanan viileyden jos voisin!
Ap asuu varmaan Mikkelissä kun täällä on nyt Tivoli Seiterä. Mun teini lähti sinne lyhyt toppi ja sortsit päällä vaikka koetin tyrkyttää pitkähihaista ja sateenvarjoa, olin kuolla nauruun kun kylmästä tärisevä surkea likka palasi meikit poskilla uitettuna koirana kotiin :D Lämmitin reppana kovikselle saunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huppari ja farkkutakki, ei auttanut kun seisoskeli siellä tivolissa ja tuuli kylmästi. Olisi varmaan pitänyt olla hanskat ja pipo, mutta heinäkuussa moinen tuntuisi liiottelulta. Ap
Takki olisi auttanut myös. Kannattaa pukeutua sään ei kalenterin mukaan.
Nyt on hyvä ilmat. Kävin eilen illalla rannalla. Nätti auringonlasku, ei kesäkesäkesäidiootteja mölyämässä. Pärjäsi hyvin paidalla.
1. Ulkona on 15 astetta lämmintä ja sataa vettä.
2. Lähde tivoliin ilman takkia ja lämpimiä vaatteita.
3. Valita, että kylmä ja kurjaa.
Mä en. Viileällä pystyy pukeutumaan lämpimämmin.
menikö tivolireissuun tuhansia euroja, niin kuin muilla palstalaisilla?
Heinäkuu on ollut kyllä surkea täälläpäin.