Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
681/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Mariska on näitä kaikkia asioita miettinyt. Tämä ilmenee vaikuttavasti hänen Piste -nimisessä biisissään.

Hyvästi silmät, sadat silmät

Jotka mua ahnehtineet on

Ja jotka selkäni kaarta soutaen

Löysivät rannalle lantion

Hyvästi illat, iki-illat

Kun aamua ei keksitty viel ollutkaan

Kun viini puhalsi mut ilmaan

Ja miehet lankes mua palvomaan

Elänyt paljon oon

En sanoa voi et kaduttaa

Nyt kätensä nostakoon

Se kuka uskaltaa vastustaa

Vaihdan jokaisen eilisen

Johonkin mistä tiedä en

Oo mulle piste, josta paluuta ei oo

Ja me baarin vessaan lukittaudutaan

Oo mulle se piste

Ku sinetöidään kohtalo

Mä näytän kaiken vaikka pelottaa

Oo mulle se piste

Hyvästi säätö, hyvästi nousut

Hyvästi jokainen rakastajani

Hyvästi salaiset kohtaamiset

Hyvästi vanhat väkevät suolani

Hyvästi valheet, hyvästi muurit, hyvästi aseet

Hyvästi pahasti lausutut sanat

Jotka karkasi huulilta mun

Hyvästi yksin valvotut yöt, hyvästi kylmä

Ja nyt viimeisen hyvästin lausun

Oo mulle piste, josta paluuta ei oo

Ja me toisiltamme menneet riisutaan

Oo mulle se piste

Ku sinetöidään kohtalo

Oo mulle se piste, josta paluuta ei oo

Olen sinun tässä, nyt ja kokonaan

Oo mulle se piste

Ku sinetöidään kohtalo

Oo mulle se piste

Oo mulle se piste

Voin olla mielelläni jollekin elämässäni Se Piste. Se olis mahtavaa.

Baarin vessaan lukittautuiminen ei kyllä innosta.

Vierailija
682/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo vessaan lukkiutuminen on karsea kohta. Oikea rakkaus ja kunnioittava suhde ei ala vessakopista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska etsii totuutta. Hänen tulisi turvautua Jeesukseen, eikä etsiä elämäänsä vastausta miehistä ja heiltä saadusta ihailusta. Myös Jari Sarasvuon pitäisi kääntyä Jeesuksen puoleen ja jättää kaikki ihme hömpötykset ihmissuhteiden alueella. 

Vierailija
684/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariska etsii totuutta. Hänen tulisi turvautua Jeesukseen, eikä etsiä elämäänsä vastausta miehistä ja heiltä saadusta ihailusta. Myös Jari Sarasvuon pitäisi kääntyä Jeesuksen puoleen ja jättää kaikki ihme hömpötykset ihmissuhteiden alueella. 

Jeesuksesta eri mieltä, mutta siitä samaa, että ihmisyydestä _kukaan_ ei totuutta tule löytämään. Se on aina subjektiivista huttua.

Vierailija
685/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että pitäisi jättää hömpötykset ja kääntyä Jeesuksen puoleen? Sinähän koomikko olet!

Vierailija
686/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jotkut julkisuuden henkilöt tuppaavat siitä Jeesuksesta aloitettuaan sitten mennä ohi, kun näkyy jotain "hienompaa ja erikoisempaa" oppia. 

Vierailija
687/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuon ja Kuitusen suhde alkoi pettämisestä, se ei voi hyvin päättyä. Pettäjä on aina pettäjä vaikka sitä kuinka kaunisteltaisiin.

Vierailija
688/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpin ja Jarin suhde alkoi kevättalvella 2009. Virpi hiihdon moninkertainen maailmanmestari ja olympiamitalisti taisteli hiihdon Tour de Ski -voitosta kilpailusarjan viimeisessä osakilpailussa Italian Val di Fiemmessä. Suomessa liikemies-valmentaja Jari Sarasvuo seurasi kilpailua kuntosalin juoksumatolla.

Virpi voitti kisan ja Virpin sinnikkyydestä vaikuttunut Jari päätti lähettää hiihtäjälle onnitteluviestin ja yhteistyöehdotuksen.

Viesti johti tapaamiseen ja salamarakastumiseen. Jari erosi avovaimostaan, ja Jari ja Virpi aloittivat seurustelun. Pariskunta meni kihloihin jouluaattona 2009 ja naimisiin vain muutama kuukausi myöhemmin. Esikoistytär syntyi maaliskuussa 2011 ja hänen pikkusisarensa vuotta myöhemmin.

Vierailija
689/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarasvuon ja Kuitusen suhde alkoi pettämisestä, se ei voi hyvin päättyä. Pettäjä on aina pettäjä vaikka sitä kuinka kaunisteltaisiin.

Kyllä. Ihminen ei muutu.

Vierailija
690/725 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on kyllä mielestäni todella taitava sanoittaja. Tosin toivon, että hänen elämänsä muuttuisi niin, ettei hänen tarvitsisi kirjoittaa enää tekstejä ainakaan monista mieskokemuksistaan. Sanoitukset ovat osuvia, mutta tarinat niin surullisia. Jatkuvaa ihastumisen, erotiikan ja erojen kierrettä.

Vierailija
691/725 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
692/725 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Mariskan lapsen isä?

Vierailija
693/725 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo vessaan lukkiutuminen on karsea kohta. Oikea rakkaus ja kunnioittava suhde ei ala vessakopista...

Niinpä, aitolehmähän sen todeksi todisti. Ei alkanut hyvä suhde.

Vierailija
694/725 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Mariska ja Jari lukevat näitä viestejä yhdessä hihitellen, että kuinka ihmiset paheksuvat heidän ystävyyttään. Kumpikin salaa sydämessään tuntevat onnen läikähdyksen, kun muutkin huomaavat, että suhde ei ole pelkkää ystävyyttä.

Vierailija
695/725 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä kosketteluakin? 

Vierailija
696/725 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virpin ja Jarin suhde alkoi kevättalvella 2009. Virpi hiihdon moninkertainen maailmanmestari ja olympiamitalisti taisteli hiihdon Tour de Ski -voitosta kilpailusarjan viimeisessä osakilpailussa Italian Val di Fiemmessä. Suomessa liikemies-valmentaja Jari Sarasvuo seurasi kilpailua kuntosalin juoksumatolla.

Virpi voitti kisan ja Virpin sinnikkyydestä vaikuttunut Jari päätti lähettää hiihtäjälle onnitteluviestin ja yhteistyöehdotuksen.

Viesti johti tapaamiseen ja salamarakastumiseen. Jari erosi avovaimostaan, ja Jari ja Virpi aloittivat seurustelun. Pariskunta meni kihloihin jouluaattona 2009 ja naimisiin vain muutama kuukausi myöhemmin. Esikoistytär syntyi maaliskuussa 2011 ja hänen pikkusisarensa vuotta myöhemmin.

Ja tuo yhteistyö ehdotus oli Jarin Fight Club -valmennus, johon osallistujat kuvautettiin alasti ihan ensiksi. Kummasti tästä ei ole kohistu Sarasvuolla oli selkeä agenda tossa.

Minkähän moisen taiteen nimissä riisuttaa Mariskan ilkosilleen?

Vierailija
697/725 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Mariska ja Jari lukevat näitä viestejä yhdessä hihitellen, että kuinka ihmiset paheksuvat heidän ystävyyttään. Kumpikin salaa sydämessään tuntevat onnen läikähdyksen, kun muutkin huomaavat, että suhde ei ole pelkkää ystävyyttä.

Sitten voidaankin antaa parisuhdehaastis:

Muut tajusivat ennen meitä, että kuulumme toisillemme!

Vierailija
698/725 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet puhu naisista aina tuolla tavalla kuin Sarasvuo Mariskasta silloin, kun haluavat heiltä pildeä? Ja jos S:n nykyinen avioliitto alkoi kaupallisesta yhteistyöstä, niin eiköhän tämäkin yhteistyö tähtää johonkin samankaltaiseen?

Tässä Jartsalle uusi slogan: yhteistyöstä yhteisyöhön!

Vierailija
699/725 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhdetaitokurssit on myös hyödyllisiä.

Niitä pidetään joskus kansalaisopistoissa ihan ilmaiseksi.

Siellä opetellaan mm huomaavaisuutta toisia kohtaan ja ottamaan toisia huomioon siten, että oma erinomainen ja poikkeuksellisen älykäs ego työnnetään hetkeksi täysin syrjään sen sijaan että haluttaisiin framille. Tiedostetaan harkitsemaan kauniisti omien valintojen seurauksia läheisille.

(p.s. Aprillia! Aprillia! Tuollaisia kursseja ei järjestetä valitettavasti,mutta ehkä pitäisi)

Kansalaisaloite tällaisten kurssien järjestämisestä! Pitäisi olla pakollisia nykyään Suomessa.

Vierailija
700/725 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska sanoo jarille että tarkasta tämä