Sarasvuon ja Mariskan ystävyys
Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.
Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.
Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.
Kommentit (725)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dekolteella kuohuu rannat?
Dekolteella kuohuu rannat?
Que?
no siis kato vaahtopäät rinnoilla ( eli siihen siis tuli jo....)
Sen seurauksena "Alas putoo verhotanko.".
Katsokaas Sarasvuon Twitteriä. Siellä poseeraa lihasnäytöllä ilman vihkisormuksia uljaana Zeuksena.
Vime aikojen twiitit puhuvat karua tarinaasekoamassa tai maanisessa vaiheessa.
Mariska vaikuttaa siltä, että yrittää uida kaikkien miesten alitajuntaan hyökkäävästi. Tällä kertaa Sarasvuo on yllättäen - ehkä itselleenkin- uhri. Samoin on Virpi ja heidän suhteensa. Jari jättää välillä "vastaamatta viesteihin" eli yrittää pitää kunniallisen etäisyyden miestennielijään, mutta haksahtaa sitten taas siihen tunteeseen, että naisessa on jotain erilaista ja vastaa. Koukku on valmis, sitten vaan väsyttämään saalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein käydä näiden instoissa, eka kerran, ja Virpi on joka kuvassa meikittä ja pipo syvällä päässä,
vois jo tuon ikäsenä vähän joskus ehostaakin itseään,kun taas sitten tällä mariskoolilla on 3 sentin mustat rajaukset kun jollain anarkisti-gootilla teini-iässä ja hirvee kuontalo edustaen ehkä jotain punktyyliä,
niin onko Jartsa nyt vanhoilla päivillään vielä se viimeinen yritys olla parikymppinen nuori mies ja
vaihtaa sen harmaan hiirulaisen tuohon pellen näköiseen "rohkeaan" päihdeongelmaiseen miestennielijään, joka kait itsekkin kuvittelee tekevänsä jotain k o m m u. nisti sta vallankumousta.Virpillä viimeisin pipokuva tammikuun alussa. Joku laskettelukuva mikä oli siihen vuoden aikaan ihan normaalia. Miksi tulet tänne valehtelemaan?
Alapeukuttajat voi myös vastata mikä idea valehtelussa? Mariskan ja Sarasvuon "ystävyys" on tarpeeksi ällöä ilman Virpin dissaamistakin. Kannattaa jokaisen katsoa nuo instakuvat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mariska vaikuttaa siltä, että yrittää uida kaikkien miesten alitajuntaan hyökkäävästi. Tällä kertaa Sarasvuo on yllättäen - ehkä itselleenkin- uhri. Samoin on Virpi ja heidän suhteensa. Jari jättää välillä "vastaamatta viesteihin" eli yrittää pitää kunniallisen etäisyyden miestennielijään, mutta haksahtaa sitten taas siihen tunteeseen, että naisessa on jotain erilaista ja vastaa. Koukku on valmis, sitten vaan väsyttämään saalista.
Molemmilla raskaan sarjan narsistista problematiikkaa. Kuvottavaa seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein käydä näiden instoissa, eka kerran, ja Virpi on joka kuvassa meikittä ja pipo syvällä päässä,
vois jo tuon ikäsenä vähän joskus ehostaakin itseään,kun taas sitten tällä mariskoolilla on 3 sentin mustat rajaukset kun jollain anarkisti-gootilla teini-iässä ja hirvee kuontalo edustaen ehkä jotain punktyyliä,
niin onko Jartsa nyt vanhoilla päivillään vielä se viimeinen yritys olla parikymppinen nuori mies ja
vaihtaa sen harmaan hiirulaisen tuohon pellen näköiseen "rohkeaan" päihdeongelmaiseen miestennielijään, joka kait itsekkin kuvittelee tekevänsä jotain k o m m u. nisti sta vallankumousta.Virpillä viimeisin pipokuva tammikuun alussa. Joku laskettelukuva mikä oli siihen vuoden aikaan ihan normaalia. Miksi tulet tänne valehtelemaan?
Alapeukuttajat voi myös vastata mikä idea valehtelussa? Mariskan ja Sarasvuon "ystävyys" on tarpeeksi ällöä ilman Virpin dissaamistakin. Kannattaa jokaisen katsoa nuo instakuvat ihan itse.
En muuten löytänyt googlaamalla Virpin instaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.
Äh, Mariskassa on sellaista vetoa, mitä identiteetiltään mammoista puuttuu.
Minusta hän vaikuttaa tylsältä, sanoitukset huonoja ja räppäystapa aiheuttaa 🙈🙈🙈
Meillä on karismaattisia esiintyjiä, mutta hän ei kuulu niihin. Tosin Jariin oli myös tehnyy vaikutuksen että mielipideasia...
Mua ainakin Mariskan laulut koskettaa tosi syvällä tasolla. Ne menevät suoraan sieluun.
On olemassa viihdettä erilaisille ihmisille. On Sepi Kumpulaista, on Mozartia.
Aika huono vertaus. Mozart ja Mariska toimivat eri taajuuksilla. Mozart musiikin, Mariska kirjallisuuden taajuudella.
"Kirjallisuuden"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla raskaan sarjan narsistista problematiikkaa. Kuvottavaa seurattavaa.
Tämä kiteyttää ihan kaiken tästä suhteesta.
Miksi pitää kirjoittaa tällaisia kaksimielisiä lauluja kuin "Sit kun mul on sut"? Kuka tällaisia lauluja tarvitsee? Nuoret voivat saada tuosta sellaisen viestin, että seksi ja tyydytyksen saaminen olisi tuollaista ja noin helppoa. Ei se usein oikeasti ole, varsinkaan tytöille, vaan vaatii harjoittelua, luottamusta ja tutustumista toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kirjoittaa tällaisia kaksimielisiä lauluja kuin "Sit kun mul on sut"? Kuka tällaisia lauluja tarvitsee? Nuoret voivat saada tuosta sellaisen viestin, että seksi ja tyydytyksen saaminen olisi tuollaista ja noin helppoa. Ei se usein oikeasti ole, varsinkaan tytöille, vaan vaatii harjoittelua, luottamusta ja tutustumista toiseen.
Emmehän me elä enää luottamuksen ja tutustumisen ja sitoutumisen kulttuurissa vaan oman lyhytnäköisen itsekkään nautinnon ja hyödyn etsimisen kulttuurissa. Ihmissuhteisiin ei sitouduta vaan mennään sen mukaan, mikä tuottaa nautintoa. Kertakäyttöseksiä haetaan tinderistä. Kumppaneita vaihdetaan kuin paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmehän me elä enää luottamuksen ja tutustumisen ja sitoutumisen kulttuurissa vaan oman lyhytnäköisen itsekkään nautinnon ja hyödyn etsimisen kulttuurissa. Ihmissuhteisiin ei sitouduta vaan mennään sen mukaan, mikä tuottaa nautintoa. Kertakäyttöseksiä haetaan tinderistä. Kumppaneita vaihdetaan kuin paitaa.
Se tuottaa psyykkistä pahoinvointia ja ahdistusta. Kaikenlaisia ongelmia. Tuhon tie.
Mariska on mielestäni viehättävä nainen ja taitava sanoittaja, vaikken kaikista hänen sanoituksistaan pidä. Hän on haastatteluissa mielestäni hyvin viehättävä ja miellyttävä. Ymmärrän tuon, että hänen on helppo saada syvällinen kontakti miehiin, varsinkaan kun hän ei vaikuta tietoisesti välttelevän sellaista. Ymmärrän tuon mekanismin ja tunne voi olla niin huumaava, että siihen jää koukkuun. Siihen, kun saa miehiä valtaansa.
Toisaalta, on sellaisia naisia, joilla on näitä samoja luontaisia ominaisuuksia ja kykyä vetää miehiä puoleensa, mutta he tietoisesti torppaavat tämän puolen kokonaan itsessään, koska haluavat rakentaa omaa parisuhdettaan ja sen intiimiyttä. He eivät halua eläämänsä syviä ystävyyden ja rakkauden tunteita muihin miehiin kuin omaansa.
Ei ole mielestäni fiksua lähetellä viestejä varatulle miehelle, ja vielä senkin jälkeen kun toinen ei vastaa. Kaikenlainen rajattomuus ja vapaus on nykyään yleistä, mutta ei se ole aina hyvä asia.
Sarasvuolle kuitenkin pointsit siitä, ettei ole lähtenyt Vapaamuurareihin, vaikka pari kertaa on pyydetty.
Kyllä monet etsivät nimenomaan hyvää pitkäaikaista suhdetta, mutta voi olla nykyään vaikea löytää sellaista kertomistasi syistä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Jari Sarasvuo on söötti."
Niin hän onkin.
Ja niin on naismassasta poikkeava Mariskakin. Ja Virpi on lyömättömän upea iätön sulotar.
Kaikki varmaankin pohjimmiltaan kunnon kavereita, harva meistä heidät tuntee.
Kunhan me täällä joristaan kesäajan kulun vuoksi lehtiartikkelien tarjoamista puheenaiheista, millaisia ajatuksia sellaiset nostaa esiin meissä keskustelijoissa.
Alttiksi tällaiselle polemiikille julkisuudessa olevat henkilöt itsensä asettavat joka kerta ulostuloillaan, eli aina yleensä tulee tulee huomiota, mieluista tai alhaista.
Keskustelijat saavat samalla miettiä ja peilata omia käsityksiään esim parisuhteesta, omista ystävyyden rajoista, jne.
Kyllä Mariska on näitä kaikkia asioita miettinyt. Tämä ilmenee vaikuttavasti hänen Piste -nimisessä biisissään.
Hyvästi silmät, sadat silmät
Jotka mua ahnehtineet on
Ja jotka selkäni kaarta soutaen
Löysivät rannalle lantion
Hyvästi illat, iki-illat
Kun aamua ei keksitty viel ollutkaan
Kun viini puhalsi mut ilmaan
Ja miehet lankes mua palvomaan
Elänyt paljon oon
En sanoa voi et kaduttaa
Nyt kätensä nostakoon
Se kuka uskaltaa vastustaa
Vaihdan jokaisen eilisen
Johonkin mistä tiedä en
Oo mulle piste, josta paluuta ei oo
Ja me baarin vessaan lukittaudutaan
Oo mulle se piste
Ku sinetöidään kohtalo
Mä näytän kaiken vaikka pelottaa
Oo mulle se piste
Hyvästi säätö, hyvästi nousut
Hyvästi jokainen rakastajani
Hyvästi salaiset kohtaamiset
Hyvästi vanhat väkevät suolani
Hyvästi valheet, hyvästi muurit, hyvästi aseet
Hyvästi pahasti lausutut sanat
Jotka karkasi huulilta mun
Hyvästi yksin valvotut yöt, hyvästi kylmä
Ja nyt viimeisen hyvästin lausun
Oo mulle piste, josta paluuta ei oo
Ja me toisiltamme menneet riisutaan
Oo mulle se piste
Ku sinetöidään kohtalo
Oo mulle se piste, josta paluuta ei oo
Olen sinun tässä, nyt ja kokonaan
Oo mulle se piste
Ku sinetöidään kohtalo
Oo mulle se piste
Oo mulle se piste
Virpiä katsoessa tulee mieleen että kukka se on perunankukkakin.