Sarasvuon ja Mariskan ystävyys
Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.
Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.
Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.
Kommentit (725)
Miksi näistä saa kirjoittaa täällä vaikka mitä p skaa ja spekulaatiota?? Esim. Rita ja Aki Mannisesta tai aitolehdykästä ei saa kirjoittaa riviäkään, vaikka em. persoonat kyllä tunkevat itseään julkisuuteen kaikissa mahdollisissa yhteyksissä enemmän kuin oma-aloitteisesti.
Arvostettava ja aikaansaava pariskunta kirjoitti:
Ihmettelin, että mistä tässä aloituksessa on kyse (olisi hyvä laittaa linkki jo ekaan viestiin.)
No googletin ja luin tuon jutun. En pitänyt juttua mitenkään erikoisena, siis sellaisena, että (tähään mennessä) vauva-palstallakin keskustelua on riittänyt jo 18 sivun verran.
Ovat hyviä ystäviä, arvostavat toisiaan, kun ovat samalla levelillä, mihin ei ole elämässä vielä muita löytynyt.
Ei se mitään pettämistä tarkoita ja Virpi on tarpeeksi ihana ja vahva ihminen ollakseen tällaisesta ystävyydestä mustasukkainen. Respect Virpille! <3p.s. Koen jotenkin, että kovin pieni elämä teillä negatiivisilla kommentoijilla. Ei kaikkien ihmisten parisuhde ole mitään pienessä tuvassa yhdessä istumista ja mustasukkaista kyttäämistä.
p.s.2 Itse kuuntelen noita Sarasvuon podcasteja ja ovat mielestäni aivan mainioita! Älykäs mies kertakaikkiaan.
p.s.3 Jotenkin niin hienoa, että kaksi menestynyttä ihmistä on yhdessä, Virpi ja Jari.
Virpi ammattiurheilijana ja esim. Tanssii tähtien kanssa -kisan voittajana tietää itsekin, että elämässä tarvitaan läheisiä ihmissuhteita muidenkin, kun oman puolison kanssa.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/94405d39-ac33-48a7-99d3-aa3e6bd…
Jep jep, osa ihmisistä ajattelee että eliitillä on omat lakinsa, liihottavat omissa sfääreissään, joista tavan prismailijat eivät mitään ymmärrä.
Aika paksua settiä tämä sapioseksuaaliystävyys, harakatkin nauraa..
Ja sitten Mariska Tanssii tähtien kanssa, ja Jari pääsee ostamaan voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo "sapioseksuaali". Haluaisin nähdä, kuinka moni tavis-aviopuoliso uskoo tämän selityksen, kun "ilmastointiasentaja-Simo" tai "raksanainen-Saara" jää kiinni pettämisestä😆
Eikö nuo sanat olekin kehitetty erottamaan parempi väki nk alempiarvoisesta?
En tajua kuka jaksaa noita Sarasvuon monologeja radiosta kuunnella. Varmaan olen sitten liian tyhmä. Muu selitys ei liene mahdollinen.
Yleensä se ilmeisin selitys on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt oikeasti. Käytätte tällaiseen vapaa-aikanne.
Kaikki mikä ei ole laitonta ei myöskään ole korkean moraalin ihmisen toimintaa.
Jos olisitte itse julkisuudessa, tykkäisittekö, että asioitanne riepoteltaisiin ympäriinsä? Että ventovieraat, jotka eivät todellisuudessa tunne teitä lainkaan, spekuloisivat teidän yksityisasioillanne?
he on itse tullut julkisuuteen yksityisasioillaan tässä haastattelussa
Mielestäni JS:n lähestymistapa ihailemiinsa kohteisiin on creepy. Tuleva P. Rajala. - Näin haastattelusi enkä voinut olla kirjoittamatta/soittamatta/tekstaamatta/peukuttamatta whatever.
Ja ylipäätään miehen ns. älykkyys tai henkevyys. Samaa settiä tulee tasan monilta muiltakin ilman ylimääräistä hehkutusta.
Onhan Mariska nyt naisena ja persoonana paljon kiinnostavampi kuin puisevan oloinen Virpi, eli sinänsä en ihmettele jos kiinnostus herännyt voimakkaamminkin toiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen haastatteluasetelma. Tässä on vähän samaa fiilistä kuin Jutta Larmin ja exänsä Harrin haastattelussa jokin aika sitten. Itselleni oli yllätys heidän lämpimät välinsä.
Kukakohan on seuraava yllättävä ystäväpari haastattelussa... joku julkkis ex-pari. Anitra Ahtola ja Manun entinen vävypoika (nimeä en nyt muista). Veikkauksia.
Aikoinaan onnittelin Jaria uudesta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä teitä.Olen onnellisesti naimisissa oleva muusikko, ja just tossa haastattelussa kuvatun kaltainen ystävyyssuhde on elämän, herkkyyden ja luomisen kipinän ylläpitäviä voimia. On intohimoa ja on intohimoa, kaikki ei aina liity seksiin tai pettämiseen. En näe tossa mitään pahaa tai epäilyttävää. Ja ei, ei näe miehenikään.Jari Sarasvuo ois ihan mieletön keskustelukaveri, en epäile hetkeäkään.
Mitäköhän Jari ja Virpi sitten keskenään puhuvat, jos hengen ravinto pitää hankkia muualta?
hmmm. . . .maybe he praattaavat esim arkkitehdiltä tilattujen kannustuskylttien sisällöstä enklanniksi tyyliin . "baby love more, fear less, fight harder"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lehti-jari-sarasvuo-rakensi-kuituse…
Katsoin jonkun Virpin haastatteluklipin is:ssä tms. ja jotenkin tuli fiba, ettei sitä vois vähempää kiinnostaa mitä ukkonsa touhuaa jonkun laulajan kanssa. On itselläänkin "läheinen vuosien suhde" entiseen valmentajaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen haastatteluasetelma. Tässä on vähän samaa fiilistä kuin Jutta Larmin ja exänsä Harrin haastattelussa jokin aika sitten. Itselleni oli yllätys heidän lämpimät välinsä.
Kukakohan on seuraava yllättävä ystäväpari haastattelussa... joku julkkis ex-pari. Anitra Ahtola ja Manun entinen vävypoika (nimeä en nyt muista). Veikkauksia.
Aikoinaan onnittelin Jaria uudesta suhteesta.
Komulainen
Vierailija kirjoitti:
Mariska "lainasi" Sanat kaveriltani pariin isoon hitti. Seniistä lahjoista.
Jarilla on jo vaihdon aika, nuorempaan siis.
Ihastui Virpiin tour de skiin loppunousussa. Nyt sama Marskan kaa.
Mihin biiseihin sanat on lainattu? Kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni JS:n lähestymistapa ihailemiinsa kohteisiin on creepy. Tuleva P. Rajala. - Näin haastattelusi enkä voinut olla kirjoittamatta/soittamatta/tekstaamatta/peukuttamatta whatever.
Ja ylipäätään miehen ns. älykkyys tai henkevyys. Samaa settiä tulee tasan monilta muiltakin ilman ylimääräistä hehkutusta. "
Ohuesti ihmetyttää tuo tarve puuttua esim huippu-urheilijan treenaamiseen kylttejä ripottelemalla pururadan varteen (hämäräkytkimellä varustettuina että näkyvät kaikkina vuorokauden aikoina) , suositun sanoittaja-laulajan sanoituksiin alkamalla selittämällä niiden merkityksiä tekijälle . Moni ärähtäisi tuossa vaiheessa et hei, näpit irti mun jutusta nyt, kunnioita mun rajoja tämän erityisosaamiseni suhteen ja mee vaikka tekeen jotain omaa juttua.
No mutta, jokainen kai tyylillään toki fanittaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ylipäätään miehen ns. älykkyys tai henkevyys. Samaa settiä tulee tasan monilta muiltakin ilman ylimääräistä hehkutusta. "
Ohuesti ihmetyttää tuo tarve puuttua esim huippu-urheilijan treenaamiseen kylttejä ripottelemalla pururadan varteen (hämäräkytkimellä varustettuina että näkyvät kaikkina vuorokauden aikoina) , suositun sanoittaja-laulajan sanoituksiin alkamalla selittämällä niiden merkityksiä tekijälle . Moni ärähtäisi tuossa vaiheessa et hei, näpit irti mun jutusta nyt, kunnioita mun rajoja tämän erityisosaamiseni suhteen ja mee vaikka tekeen jotain omaa juttua.
Narsisti narsistin tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelstäni JS:n lähestymistapa ihailemiinsa kohteisiin on creepy. Tuleva P. Rajala. - Näin haastattelusi enkä voinut olla kirjoittamatta/soittamatta/tekstaamatta/peukuttamatta whatever.
Puhumattakaan siitä, että miten julkiselle pururadalle saa ripustella omia kylttejä. (Vai oliko Sarasvuon yksityinen alue?) Minua ainakin pännisi nähdä niitä ulkopuolisena ihmisenä.
Miksi nämä jutut on tehty? Eihän noissa ollut mitään varsinaista uutista. Kunhan lätisivät jaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä jutut on tehty? Eihän noissa ollut mitään varsinaista uutista. Kunhan lätisivät jaskaa.
Joku syy niille jutuille oli, ja se varmaankin selviää lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
ei ole etiketin mukaista naisen olla ystävä aviossa olevalle miehelle, tämän vaimon ohi. Eli, se tarkoittaa että jos tapaa miestä, niin mukana on aina myös vaimo kutsuttuna ainakin. Ja myös Mariskan mies, jos sitä on. EI kahdenkeskisiä tapaamisia, soittoja jne. Tämä on etiketti mielestäni kun on pariskunta, perhe. EI voi VARASTAA aikaa perheeltä ja jakaa elämäänsä ulkopuolisen naisen kanssa. Pari menee parina paikalle ystävien luo jos he haluaa.
EI menisi läpi tuommonen mulla, ja vielä lehdessä kehuskelu ikinä.
Tuo on jo epätervettä mustasukkaisuutta ja omistushalua. Ahdistuisin tuollaisessa kuviossa niin, että en kestäisi varmaan montaakaan kuukautta, vaikka olisin kuinka rakastunut.
Kovin väärä arvaus ei voi olla, että Sarasvuon eroilmoitus tulee syksyn aikana.
Omituinen kuvio, en hyväksyisi omalta mieheltä. Joku toimittaja luultavasti tietää asioiden oikean laidan ja juttu tulossa, sen vuoksi tämä haastattelu annettu ensin, damage controlia.
Eli helposti.
Kannattaa itse olla samaa maata, niin jaksaa.