Täytin tänään 25v. edes siskoni ei muistanut. Muita jotka ovat pettyneet syntymäpäivänään?
Ensiksi totean että negatiivisiin kommentteihin en vastaa enkä reagoi, olkoon se vaikka sitten synttärilahja itselleni.
Mä olen aina tykännyt synttäreistä, omista sekä muiden. Tykkään antaa lahjoja ja nähdä sen vaivan että ajatuksella mietin lahjaa jolla on joku tarkoitus. Mun mielestä on tärkeää arvostaa sekä juhlistaa ihmisiä ympärillään.
Rahallisella arvolla ei ole väliä, käpylehmä kelpaisi oikein hyvin itselleni.
Jotenkin ajattelin että kun täytän 25 niin se olisi sen suuruinen numero että siinä olisi jotain spesiaalia.
Vanhempieni ja puolisoni lisäksi anoppi laittoi viestin (puoliso työmatkalla). Kukaan muu, edes läheinen siskoni ei ole muistanut tätä päivää..
Ehkä olenkin eniten pettynyt siskooni, kun hän täytti 25 valitsin ajatuksella Kalevalan rannekorun jolla oli tarkoitus, keräsin porukan kasaan ja leivoin kakun. Mitä minä sain, en mitään..
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Itsellä tämä päivä meni töissä ja siivotessa. Mitä sitä muuta tekisi kesäisenä perjantaina kun täyttää 25 kuin tekisi viikkosiivouksen..
Kommentit (22)
Järjestä nyt jälkikäteen jonkinlaiset juhlat, pyydä edes siskoasi.
Nalle-kortti on ehkä viittaus yhteisiin lapsuusmuistoihin.
Minusta tuo olisi kiva. On mukavaa kun muistetaan, mutta varmuuden vuoksi järkkään juhlat ainakin lasteni perheille eli sunnuntaina syömään :D
Tulevat nätisti paketteineen ja kortteineen - on ihanaa saada perhe ympärille.