Miksi olet hapannaama?
Kysymys on niille jotka tuntee itsensä hapannaamaksi.
Kommentit (21)
En pidä ihmisistä. Kaikenlainen ihmisten törttöily ärsyttää.
Tuohan on muotia nuorten naisten keskuudessa, eli narttunaama/hapannaama. Kuten Billy Ellish. Ei tuolla tavlla ainakaan miestä saa.
On kipuja koko ajan. Plus suupielet kääntyy normaali-ilmeelläkin alaspäin.
Suurimman osan ajasta veetuttaa, tämä siis psyyken puolella. Fyysisesti olen ihan äitini näköinen, että silleen.
Ensinnäkin geenit.
Jos on luotu sellaiseksi, että suupielet roikkuu, niin sitten ne roikkuu.
Toiseksi painovoima.
Kolmanneksi mitä se sulle kuuluu?
Johtuu geeneistä. En voi mitään mutta jos en hymyile tai naura näytän happalta vaikka fiilis olisi hyvä.
Suorahkot tummat kulmakarvat ja suupielet menee reippaasti alle ala huulen alimman kohdan. Tähän vielä pienehköt silmät ja kulmikas kasvojen muoto viistolla leualla.
Huomautuksia tulee mutta mikäs voi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on muotia nuorten naisten keskuudessa, eli narttunaama/hapannaama. Kuten Billy Ellish. Ei tuolla tavlla ainakaan miestä saa.
Niin että win-win, välttyy samalla kaiken maailman ukkojen lähestymisyrityksiltä? Ai että.
Naamani on aina tällainen, minulla pysyvä RBF
Kun on tarpeeksi monta kertaa kuullut jonkun tuntemattoman miehen kysyvän "miksi olet noin vihainen?", niin sen tajuaa, että miesten mielestä painovoiman pitäisi koskea vain miehiä, ja naisten tulisi olla täysin painovoimalle immuuneja.
Säryt vetää suupielet alaspäin 👇
😣
Koska olen ilmastohysteerinen cancelwokeintestektionaalifeminismifanatisti. Siihen liittyy ääretön negatiivisuus ja hapannaamaisuus.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut mu naa 8 vuoteen.
Minä sain viime yönä molempiin aukkoihin samaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen ilmastohysteerinen cancelwokeintestektionaalifeminismifanatisti. Siihen liittyy ääretön negatiivisuus ja hapannaamaisuus.
= Naisia vihaava, palstalla päivystävä ulisijamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut mu naa 8 vuoteen.
Minä sain viime yönä molempiin aukkoihin samaa aikaa.
Hyi
Mulla on luontaisesti suupielet alaspäin, että kun olen aivan neutraalilla ilmeellä, näytän happamalta ihmisten mielestä, jotka eivät tunne minua.