Voiko humalassa alkaneesta säädöstä muka oikeasti syntyä jotain kestävää?
Ystäväni oli Juhannuksen jälkeen ollut illanistujaisissa joissa oli ilmeisesti nautittu boolia melko rankasti. Illan mittaan oli alkanut säätämään jonkun paikalla olleen hyvännäköisen miehen kanssa. Asiat olivat johtaneet toiseen ja muisti on ilmeisesti mennyt, mutta olivat aamulla heränneet samasta sängystä. Nyt ovat tekstailleet kiivaasti ja ystäväni vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta. Mietin vain, että jos monen promillen humalassa ollaan menty heti loppuun niin eipä tuollainen taida kestää kovinkaan pitkään, mutta mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (40)
Serkkuni tapasi miehensä juuri noin. Heillä on nyt kolme lasta ja ovat olleet 10v naimisissa.
29 vuotta täällä ja naimisissakin jo 23 v.
Humala on jumala joka yhdistää ne ujoimmatkin ihmiset.
Ainakin vielä kasarilla ja ysärillä tuo oli käytännössä ainoa tapa millä parisuhteet alkoi. Silloin kaikki ryyppäsi koko ajan, toisin kuin nykyään kun on näitä kaiken maailman streittareita ja muita terveysihmisiä.
t. boomeri
Hyvin voi tulla hieno loppuelämä tästä. Mutta kun lapset kysyvät aikanaan kuinka äiti ja isä tutustuivat, niin vastaus ei vältsiin ole (lainausmerkki jonka palsta sensuroi, miksi viŧussa?) Tavattiin yhdessä baarissa tuhannen päissään ja mentiin äidin asunnolle tarkoituksena harjoittaa sukupuoliyhteyttä.(sama palstan vihaama lainausmerkki kiinni, tajuatteko kuinka pelleä on estää erikoismerkkien käyttö?)
Se on se seksin himo. Akka saanut kunnolla kyr*ää ja kiimoissaan tekstailee miehelle kokoajan.
Ennen Tinderiä kaikki suhteet alkoi humalaisesta säädöstä.
Ei sillä ole väliä miten tapaa. Humalainen säätö voi jäädä siihen, tai lähteä kehittymään.
Ellei alkoholia olsi, niin aika moni parisuhde olsi -valitettavasti- jäänyt kokonaan syntymättä. Toisaalta minua lähes absolutistia toisinaan on ärsyttäny paitsi se, että on joutunut perustelemaan miksi ei juo. Ja toiseksi se kun osa on saattanut käyttää alkoholia tekosyynä. Tyyliin kai sä tajuat. että mä en ollut sen jätkän kaa tosissan kun pussattiin mä kato li niinku humalassa. - Jolloin on tuntunut pahalta kun aattelee, että voit siis pussata jätkää, josta et oikeasti välitä humalassa mutta selvin päin et edes halua kulkea käsikkäin kanssani. - - Keneen minä ennätinkään jo ihastua?
Tapasin aviomieheni aivan kauheassa humalassa diskossa. Ilman drinkkejä en olisikaan uskaltanut mennä juttelemaan niin komealle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen nyt humalasäädöstä alkaneena kestänyt 35 vuotta.
Tavasin tätä aikani, mutta en vieläkään päässyt kärryille että oletko sinä saanut alkusi humalasäädöstä 35 vuotta sitten vai itse kestänyt säätöä? :D
Suomalaiset ovat niin ujoja, että merkittävä osa parisuhteista syntyy alkoholin voimalla.
Itseasiassa minunkin vaimoni tuli aikanaan aika tuiskeessa minulle juttelemaan.
32 vuotta sitten...
Minä olen onnellisesti naimisissa yhden illan kännisäädön kanssa. Välillämme oli heti tavatessamme uskomattoman kiihkeää vetovoimaa, ja seuraavana päivänä kunnolla keskustellessamme huomasimme myös luonteidemme sopivan hyvin yhteen. Aloimme seurustella saman tien, ja muutimme piakkoin saman katon alle eikä avioliiton solmimisessakaan mennyt kauaa. Liittomme on kestänyt 15 vuotta eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
29 vuotta täällä ja naimisissakin jo 23 v.
? Menit 6 vuotiaana naimisiin? Täh
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vielä kasarilla ja ysärillä tuo oli käytännössä ainoa tapa millä parisuhteet alkoi. Silloin kaikki ryyppäsi koko ajan, toisin kuin nykyään kun on näitä kaiken maailman streittareita ja muita terveysihmisiä.
t. boomeri
Näinhän se meni... Ja näin tapasin miehenikin vuonna 1987. Edelleen yhdessä. On ollut myötä ja vastamäkiä... Ei kaduta 🙂
Aika moni parisuhde tässä maassa on saanut alkunsa kännipanosta. humalan voimakkuus arvatenkin vaihtelee jossain hiprakan ja kokovartalokooman välimaastossa XD
Ainakin minulla on alkanut. Tai no, eihän tätä ole kuin vasta reilut kymmenen vuotta kestänyt, joten en ihan lopullisesti vielä uskalla luvata.
Tämä on ollut tapa pariutua Suomessa ainakin 40 vuotta. Ehkä viimeisen 10 vuotta nuorempi polvi ei niin rankasti enää käytä alkoa, kun vanhemmat, mutta ennen ollut ihan normi. Ei silloin ollut Tinderiä.
Varmaan kiva elää noin jäykkien ajatusmallien kanssa :DDD