Olen nainen ja liitossa naisen kanssa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Missä liitossa?
Niin, eihän Suomi taida vielä virallisesti Nato-maa olla.
Ootteko avo- vai avioliitossa? :) Jos avioliitossa, niin millaiset häät teillä oli? Oon ite järjestämässä häitä ensi kesäksi ja kerään hääinspiraatiota :)
Jokainen saa rakastaa ketä haluaa,se ei kuulu muille!Itse olin naisena joka rakastaa miestä 2.7.22. Helsinki Pirde kulkuessa: Tasa arvon ja ihmisoikeuksien puolesta.
Kuis toi tekomuna? Ei kai sillä ole mitään käyttöä naisten välisessä suhteessa?
Mulla on ollut 2 lemppari hiusdonitsia kateissa jo monta päivää. Olen etsinyt aivan kaikkialta. Ne hävisi siis ihan yhtäkkiä. Ei olisi ideoita missä edes toinen voisi olla?
Mitä mieltä olet väitteestä: kaksi naista ei osaa lasta kasvattaa.
Kumpi tekee teillä voileivät? Millaisia täytteitä niissä on?
Joudutko tulemaan kaapista toistuvasti?
No sepä hyvä että olette liitossa, sieltä voi saada tietyin ehdoin päivärahaa.
En halunnut tietää. Etkö ymmärrä suostumuksen käsitettä, kun puhut seksijuttuja tuntemattomille?
Lähisukulaisnainen on ollut onnellisesti avioliitossa toisen naisen kanssa jo vuosia ja olen iloinen heidän puolestaan, sopivat hyvin yhteen. Itse olen hetero-sukulaisnainen.
Mikä on ollut kaunein kommentti teidän rakkaudestanne ja yhdessäolostanne? Kuka sanoi?
Voiko raja-arvon tietää, vaikka nimittäjä lähestyy nollaa
Vierailija kirjoitti:
En halunnut tietää. Etkö ymmärrä suostumuksen käsitettä, kun puhut seksijuttuja tuntemattomille?
Aapee ei puhunut kylläkään seksistä mitään. Sinä pervo itse sen päässäsi kuvittelit.
Miten tapasitte? Tuntuu että edelleen oletus on se, että baareissa sun muualla kaikki ovat heteroita. Mutta Tinderissä tai netissä varmasti helpompaa löytää toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko raja-arvon tietää, vaikka nimittäjä lähestyy nollaa
Voi.
t. heterom.
Mä olen myös lesbo. Mitä mun kannattais ottaa huomenna töihin evääksi, kun odotettavissa on kiireinen päivä, eikä välttämättä ehdi lämmittää mitään?
Missä liitossa?