IS: Nyt KRP epäilee Rydmania seksuaalirikoksesta, asia alkaa mennä entistä pahempaan suuntaan...
Tässä voi olla kyllä enää vaikea mitenkääb puhdistaa omaa mainettaan...
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vähän erikoista että tällasia syytöksiä putoilee nyt yhtäkkiä niskaan? Kuulostaa jotenkin laskelmoidulta toiminnalta. Tai eikö suurimmassa osassa tällasia tapauksia kuule aiemmin ainakin jotain huhuja.
Rydman on seisonut miljardiluokan kavalluksen tiellä. Kavalluspakettien kannattajien on näin suurten rahojen etteen kannattavaa käyttää hyvinkin kalliita menetelmiä Rydmanin lavastamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin lohdullista että kultalusikka suussaan syntyneetkin syöksyvät syvälle rotkoon 😎
Tälle on jo jossain mahonkipöytä valmiina. Oikeistoporvareiden hyvävelikerho nappaa heti kainaloon.
Valtavirtaoikeistohan nimenomaan haluaa Willestä eroon, ei varmasti ole kukaan nappaamassa kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut aiemmin kuulusteluissa mutta Muistaa nyt enemmän. Uskoo ken tahtoo tää nainen.
Tämä on jo surkuhupaisaa. Muisti siis palailee pätkittäin tässäkin noitavainossa...
Katsokaas kun "uhrin" kuvitelma on totuus ja totuutta ei saa kyseenalaistaa.
Sillä mitä todella tapahtui ei ole mitään merkitystä.Mitä sitten luulet että oikeasti tapahtui?
Veikkaan todellisuuden olevan lähempänä naisen alkuperäistä tarinaa.
t. eri
Eilen se sattui, eilen se sattui
Keskellä päivää, kirkasta päivää
Batman ja Ryydman
Batman sekä Ryydman
Tapasin mä naisen, söötin ihanaisen
Meni jalat alta, tuntui ihanalta
Arvaa minkälaisen, tosi söpöläisen
Sillä oli vatsaa, sekä iso otsa
Se oli kissanainen, arabialainen
Nimi oli kumma, se oli gimma tumma
Siitä otan naisen, arabialaisen
Arvaa minkälaisen, tosi ihanaisen
Aah right!
Hyvä, että tutkitaan kunnolla. Annetaan poliisille työrauha.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla "ajojahti" ja oikea rikos yhtä aikaa. Nuo ei mitenkään sulje toisiaan pois.
Jep. Poliittiselta ajojahdilta tämä vähintään näyttää, voi silti olla että Rydman on jotain asiatonta tai jopa rikollista tehnytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tyypistä tulee vähän semmoiset kulttijohtaja-vibat.
Narsisti. Vaikea lapsuus ollut ilmeisesti ja ehkä myös koulukiusaamista. Näin olen kuullut.
Näin se varmaan on. Olihan ne helvetin arkistotkin kuin suoraan jostakin mustasta komediasta. Tuollaiseen spedeilyyn ei pysty kuin narsisti, muut tajuaa asian hulluuden ja koomisuuden.
Mikä nyt arkistoinnissakin on vikana? Kertoo järjestelmällisyydestä. Olisko hän luotettavampi ihmistyyppinä: mihkäs mä nyssen laitoin?
Eikö sinusta ole yhtään epäilyttävää kehitellä etukäteen "todisteita" syyttömyydestään, jos on syytön? Kirjoittelee hyveellisiä viestejä käpälöityään jotakuta alaikäistä ja printtaa ne mappiin?
Hiukan samaa on tuossa kuin erään Axl Smithin videoarkistossa.Toimiiko rehellinen ja normaali ihminen sillä tavoin.
Varmasti tekisin myös minä, mikäli olisin nykyaikana julkisuuden mieshenkilö, jonka elinkeino on kiinni julkisuuskuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Olematta itse kokoomuslainen niin en kyllä sentään Antti Häkkästä ja Wille Rydmania laittaisi ihan samaan kategoriaan. . Hän on ihan erilainen tyyppi kaikin puolin. Poliittinen broileri toki on kyllä, mutta se ei ole mikään rikos.
Mikäs tämä Antti Häkkäsen juttu on? Liittyykö hän samaan seksuaalisen ahdistelun juttuun kuin Wille Rydman?
Vierailija kirjoitti:
hyi olkoon..Kokoomus pysyköön oppositiossa ikuisesti.
..mutta demareiden ja vasemmistoliiton pedogroomailua me toverit katsomme suopeasti sormiemme läpi ja äänestämme uudestaan valtaa, onhan kyseessä parempi toverillinen hyväksikäyttö
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tutkitaan. Sitä olisi kannattanut Rydmanin itsensä edistää eikä lähteä pikkumaisesti toimittajia jahtaamaan.
Nimittäin jos on syytön, pitää haluta selvittää asiat eikä hyökätä älyttömänä viestintuojan kimppuun.
Oliko uusi todistaja se hesarin varmistettu tausta? Varman päälle.
Sitaatti Hesarista:
"HS:n kirjoituksen julkaisun jälkeen keskusrikospoliisi ilmoitti tavoittelevansa kuultavaksi kahta naista, jotka kertoivat jutussa Rydmanin kohdelleen heitä epäasiallisesti. Poliisi ei ollut puhuttanut heitä aiemmassa esiselvityksessä.
Rikoskomisario Puolakka kertoo, että esitutkintakynnys ylittyi poliisin saamien uusien tietojen perusteella.
Poliisi on saanut uusia tietoja ja kuullut henkilöitä, joita ei ole kuultu aikaisemmassa esiselvityksessä. Näiden uusien tietojen perusteella poliisi katsoi, että on syytä epäillä rikosta, Puolakka sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Vaikea lapsuus ollut ilmeisesti ja ehkä myös koulukiusaamista. Näin olen kuullut.
Näin se varmaan on. Olihan ne helvetin arkistotkin kuin suoraan jostakin mustasta komediasta. Tuollaiseen spedeilyyn ei pysty kuin narsisti, muut tajuaa asian hulluuden ja koomisuuden.
Mikä nyt arkistoinnissakin on vikana? Kertoo järjestelmällisyydestä. Olisko hän luotettavampi ihmistyyppinä: mihkäs mä nyssen laitoin?
Eikö sinusta ole yhtään epäilyttävää kehitellä etukäteen "todisteita" syyttömyydestään, jos on syytön? Kirjoittelee hyveellisiä viestejä käpälöityään jotakuta alaikäistä ja printtaa ne mappiin?
Hiukan samaa on tuossa kuin erään Axl Smithin videoarkistossa.Toimiiko rehellinen ja normaali ihminen sillä tavoin.
Potkittiinko Axl Smith pois Kokoomuksesta, kun käry oli käynyt?
Vihreän unelman ja verovarojen varastamisen vastustajat täytyy eliminoida vaikka valheellisilla syytöksillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olematta itse kokoomuslainen niin en kyllä sentään Antti Häkkästä ja Wille Rydmania laittaisi ihan samaan kategoriaan. . Hän on ihan erilainen tyyppi kaikin puolin. Poliittinen broileri toki on kyllä, mutta se ei ole mikään rikos.
Mikäs tämä Antti Häkkäsen juttu on? Liittyykö hän samaan seksuaalisen ahdistelun juttuun kuin Wille Rydman?
Ei sentään, hölmö vitsi vaan jäi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut aiemmin kuulusteluissa mutta Muistaa nyt enemmän. Uskoo ken tahtoo tää nainen.
Tämä on jo surkuhupaisaa. Muisti siis palailee pätkittäin tässäkin noitavainossa...
Katsokaas kun "uhrin" kuvitelma on totuus ja totuutta ei saa kyseenalaistaa.
Sillä mitä todella tapahtui ei ole mitään merkitystä.Mitä sitten luulet että oikeasti tapahtui?
Veikkaan todellisuuden olevan lähempänä naisen alkuperäistä tarinaa.
t. eri
Tämän uuden tutkinnan käynnisti niiden aiemmin kuulematta jääneiden kahden naisen lausunnot.
Eli poliisilla on uutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epäilyttävää. Rehellinen ja normaali ihminen voi toimia näin tai jollain muulla tavalla. Mitä se kenellekään kuuluu? Onko alaikäisten käpälöinnistä saatu jo todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla "ajojahti" ja oikea rikos yhtä aikaa. Nuo ei mitenkään sulje toisiaan pois.
Ihan samaa meinasin kommentoida, vaikken ole tapausta seurannutkaan. Kaikki ei ole aina joko-tai. Jotain on voinut tapahtua ja se on ollut tiettyjen henkilöiden tiedossa. Ketään ei ole kiinnostanut, ennen kuin henkilö tarvii pelata pois. Mitä sellainen skenaario tekee näistä pelaajista? Oksettavia, kaksinaismoralistisia psykopaatteja, joita ei kiinnosta toisten rikokset ennen kuin voivat itse hyötyä niistä. Miettikää, miten paljon tätä tapahtuu maailmalla. Nämä herrain bilesaaret ym. Varmasti tarkoitus on alunperinkin saada henkilöt osallistumaan laittomuuksiin, jotta ovat sitten jatkossa kiristettävissä nukkemestarin käskyjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa meinasin kommentoida, vaikken ole tapausta seurannutkaan. Kaikki ei ole aina joko-tai. Jotain on voinut tapahtua ja se on ollut tiettyjen henkilöiden tiedossa. Ketään ei ole kiinnostanut, ennen kuin henkilö tarvii pelata pois. Mitä sellainen skenaario tekee näistä pelaajista? Oksettavia, kaksinaismoralistisia psykopaatteja, joita ei kiinnosta toisten rikokset ennen kuin voivat itse hyötyä niistä. Miettikää, miten paljon tätä tapahtuu maailmalla. Nämä herrain bilesaaret ym. Varmasti tarkoitus on alunperinkin saada henkilöt osallistumaan laittomuuksiin, jotta ovat sitten jatkossa kiristettävissä nukkemestarin käskyjen mukaan.
Lisään vielä, että olen kyllä syyttömyysolettaman vankkumaton kannattaja, eli en väitä, että hän olisi syyllinen mihinkään. Voi olla tai voi olla olematta, se on jonkun muun asia tutkia, ei minun.
Poliisin toiminta myös tutkimukseen! Ensimäisellä kerralla olisi pitänyt selvitä.
Kannattaa varmaankin syyttää seksuaalisesta ahdistelusta jo etukäteen, pelkästään fibojen takia. Tukea varmaankin tulee.