Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tirkistely - onko kokemuksia?

Vierailija
15.07.2022 |

Uusi mies, ihana kaikkineen mutta aina jotainolen huomannut että hän katselee pimeässä kotinsa ikkunoista naapureihin. Lisäksi otti baarissa salaa kuvan naisesta jonka rinta näkyi topin sivusta.
En mieti että hän pettäisi mutta onhan tämä nyt erikoista vai mitä mieltä olette?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pakenisin tuota ah niin ihmeellisen ihanaa ihanuutta.

Kerro vielä miksi, tarvitsen jotain kauhujuttuja mitä voi olla luvassa. Olen kyllä ihan avoin uusille jutuille mutta en ole ollut tällasen kanssa tekemisissä aiemmin.

Ehkä se syy selviää tai sitten ei, jos lueskelet hieman enemmän näitä vauva-fooruminkin juttuja. Ehkä on muitakin foorumeja, suomenkielisiäkin, ainakin vieraskielisiä on.

Vierailija
22/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pakenisin tuota ah niin ihmeellisen ihanaa ihanuutta.

Kerro vielä miksi, tarvitsen jotain kauhujuttuja mitä voi olla luvassa. Olen kyllä ihan avoin uusille jutuille mutta en ole ollut tällasen kanssa tekemisissä aiemmin.

Ehkä se syy selviää tai sitten ei, jos lueskelet hieman enemmän näitä vauva-fooruminkin juttuja. Ehkä on muitakin foorumeja, suomenkielisiäkin, ainakin vieraskielisiä on.

En tiedä miten voisin elää siinä kun poikakaverilla on tollanen taipumus myös silloin ku oon itse paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain omakohtaista kokemusta? Mistä johtuu ja mikä auttoi?

Vierailija
24/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse enemmän paljastelija.

Vierailija
25/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta,nuorena miehenä asuin hoitajaopiston asuntolan lähellä, piti silloin ihan kiikarit ostaa.Meni hyvin illat ja yötkin, väsytti tosin istua tekun tunnella sitte,mutta olihan se sen arvoista nähdä nuorta kimmoisaa naista,siihen aikaan hoikkiakin suurin osa.

Eiku siis mitä tuo aloittaja hakeekaan?

Vierailija
26/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta,nuorena miehenä asuin hoitajaopiston asuntolan lähellä, piti silloin ihan kiikarit ostaa.Meni hyvin illat ja yötkin, väsytti tosin istua tekun tunnella sitte,mutta olihan se sen arvoista nähdä nuorta kimmoisaa naista,siihen aikaan hoikkiakin suurin osa.

No varmaan just että miten sun elämä on mennyt sen jälkeen? Vieläkö tirkistelet? Mitä vaimo sanoo?

Vierailija
27/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi et pyytäny heitä ulos kun katselit vaan?

Vierailija
28/28 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten kotiin ei tirkistellä. Julkiset paikat on julkisia ja saa niissä saa katsella kohtuuden rajoissa. Kuvaaminen on vaan mautonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme