Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellekään kokemusta kilpirauhasen kasvaimista?

Vierailija
15.07.2022 |

Mulla on kaksi solidia, niukkakaikuista ja epätarkkarajaista sentin kokoista kasvainta ja lukuisia kystia kilpparissa. Yritetty ottaa koepaloja, mutta ei vain onnistu. Oireita on vaikka mitä, mutta eivät kuulemma liity tähän vaikka on subkliinen hypertyreoosikin, mihin ei lääkitystä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se leikataan pois niin lääkitys tulee. Mun mieheltä leikattiin puolet pois ja lääkitys on 2 pilleriä aamuisin. Siis tyroksiiniä.

Vierailija
2/3 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monikyhmystruuma ja useita kasvaimia. Niille ei ole tehty yhtään mitään. Niitä ultrattiin pari vuotta, mutta edes koepalaa ei koskaan otettu. Lihoin muutamassa vuodessa 50 kiloa, mutta koska kilpirauhasarvoni olivat viitteissä, en saanut mitään lääkitystä.

Ainoa mikä auttoi on Mysimba. Siinä olevan naltreksoonin on havaittu auttavan monenlaisiin kilpirauhasongelmiin ja voin sen omalta kohdaltani vahvistaa. Olen vuodessa palannut normaalipainoon eikä kilpirauhanen enää oireile mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Sentin kokoisia ei leikata. Ihmettelen vaan, että mulla on laaja kirjo moninaisia oireita, mutta kilppari ei muka vaikuta. Eikö se vaikuta lähes kaikkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan