Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram ollut 10 tuntia kaatuneena, missään ei uutisoida?

Vierailija
15.07.2022 |

Twitterin kaatuminen oli uutisissa, mutta jostain syystä Instagramin kaatuminen ei.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Ihan hyvin on koko aamun toiminut.

Vierailija
22/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaatuu lopullisesti. Narsistien selfie-herutusta ja muuta typerää täynnä.

Tämä viesti kertoo vain sinusta. Instagram mukautuu käyttäjänsä kiinnostuksenkohteisiin. Omassa instassani ei näy kenenkään selfiet ja herutukset. Sinulla ymmärrettävästi näkyy, jos niitä klikkailet ja haet. Itse seuraan luontokuvaajia, villivihanneskokkeja ja paria islanninhevostiliä, ja sellaisia kuvia Instagram minulle nostaa nähtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ihan hyvin on koko aamun toiminut.

Ei se joka ikisellä ole kaatunut onhan se jo tässä ketjussa tullut ilmi. Noissa uutisointia koskevissa viesteissä on kerrottu, että kaikkiaan 91% käyttäjistä ei ole tililleen päässyt. Minä ja Ruotsissa asuva veljeni ainakin kuulutaan tähän 91%. Mukava kuulla, että sinä et.

Vierailija
24/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaatuu lopullisesti. Narsistien selfie-herutusta ja muuta typerää täynnä.

Tämä viesti kertoo vain sinusta. Instagram mukautuu käyttäjänsä kiinnostuksenkohteisiin. Omassa instassani ei näy kenenkään selfiet ja herutukset. Sinulla ymmärrettävästi näkyy, jos niitä klikkailet ja haet. Itse seuraan luontokuvaajia, villivihanneskokkeja ja paria islanninhevostiliä, ja sellaisia kuvia Instagram minulle nostaa nähtäväksi.

Kiinnostaa tuo villivihanneskokki, heitä nimiä kiitos

Vierailija
25/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jotkut edes tiedätte, että se on ollut kiinni 10 tuntia? Vertaan vaan omaan elämääni. Aloitus on kirjoitettu yhdeksän aikaan aamulla. Jos nukkui yönsä niin osa noista tunneista menee jo ihan siihen nukkumiseen. Selaatteko te Instaa ennen nukkumaanmenoa ja heti ensimmäisenä aamulla kun avaatte silmänne? :D Mä nukuin viime yönä 8h yöunet, mutta en edes tiennyt koko Instan kaatumisesta koska en plärää sellaisia juttuja ennen unia ja aamun ekat tunnit menee aina aamupalan valmistamiseen ja muuhun heräilyyn

Vierailija
26/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli uusi ig päivitys androidiin eikä se meinannut pysyä pystyssä ollenkaan.

Vierailija
27/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi mullakaan. Eilen aamupäivällä kaatui. Edelleen sama. Sovellusta klikkaamalla vilahtaa sekunnin murto-osan ajan etusivu, mutta kaatuu. On muuten harvinaisen aggressiivista porukkaa tässä ketjussa. Itsekään en yhtään pyllyä tai belorffia siellä seuraa.

Vierailija
28/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, niin puhelimella kuin selaimella

Vierailija
29/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härre gyyd sentään!? Pienestä se ihmisen maailma menee sekaisin. Toivottavasti olet jo toipunut.

Vierailija
30/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, juhlan aihehan tuo olisi.

Vierailija
31/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jotkut edes tiedätte, että se on ollut kiinni 10 tuntia? Vertaan vaan omaan elämääni. Aloitus on kirjoitettu yhdeksän aikaan aamulla. Jos nukkui yönsä niin osa noista tunneista menee jo ihan siihen nukkumiseen. Selaatteko te Instaa ennen nukkumaanmenoa ja heti ensimmäisenä aamulla kun avaatte silmänne? :D Mä nukuin viime yönä 8h yöunet, mutta en edes tiennyt koko Instan kaatumisesta koska en plärää sellaisia juttuja ennen unia ja aamun ekat tunnit menee aina aamupalan valmistamiseen ja muuhun heräilyyn

No olisi se aika yhteensattuma, että toimii heti kun silmäni suljen ja kaatuu taas heti kun silmäni avaan. Siksi oletan, että ongelma on ollut päällä myös nukkuessani. Heräsin jo puoli seiskalta tänään, olen lomalla mutta jalka kipsissä, joten ihan hirveästi ei ole tekemistä. Käytän normaalisti instaa kaksi kertaa päivässä, ja koska se ei eilen auennut missään vaiheessa, kokeilin uudelleen tuossa seiskalta kun söin asmupalaa. Ei toiminut, joten menin pihalle kirjan kanssa. Kokeilin äsken sisään tullessa uudelleen, ei toimi. Siis ihan vaan kokeilin, ei tarkoita että päivystän aina aamusta iltaan instassa. Tämän viestin kirjouttamiseen meni minuutti, Instaa käytän keskimäärin 5 minuuttia per päivä. Täällä on kyllä jänniä johtopäätöksiä jotkut vetäneet sinänsä ihan viattoman kuuloisesta aloittajan kysymyksestä.

Vierailija
32/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härre gyyd sentään!? Pienestä se ihmisen maailma menee sekaisin. Toivottavasti olet jo toipunut.

Mistä päättelet, että kenenkään maailma on sekaisin? Vaikutat häiriintyneeltä.

Vierailija
33/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut koko ajan ja Applea käytän. Onpa jännä juttu. 

Vierailija
34/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukaisemaan tätä ketjua kun itselläkin sama ettei toimi. Ei kaada maailmaani, mutta muutama ketjuun eksynyt ihminen on ainakin vetänyt pari sitruunaa aamiaiseksi ja taitaa olla tamponikin vinossa kun noin kiehuttaa.

Vierailija
35/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Jos miettii, miksi IG on kaatunut, se tarkoittaa että selaa 24 tuntia vuorokaudessa Tuksun pyllykuvia. Olen itsekin selvästi siis käyttänyt ko. sovellusta väärin, kun kurkkaan sitä pari kertaa päivässä enkä näe koskasn mitään herutuksia. Tiedoksi, että Instagram näyttää sellaista sisältöä, mitä opetat sille.

Terkuin eräs, jolla myös kaatunut

Vierailija
36/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulta ole kaatunut. Aamusta jo katsoin onko eräs kaveri laittanut lomakuvia ja hyvin toimii nytkin. Juuri äsken tarkistin. eikä ollut eilen illallakaan.

Vierailija
37/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla dosetti hukassa, vai miksi jäi lääkkeet ottamatta? Mene vaikka kylmään suihkuun rauhoittumaan.

Vierailija
38/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mitä porukkaa tähän ketjuun on käynyt vastaamassa :'D

Vierailija
39/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta ei uutisoida, koska se ei ole kaatunut.

Vierailija
40/49 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaatunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi