Katsokaa, miten kaunis! Eikä ole suttuja iholla!
Kommentit (43)
Muuten nätti, mutta sillä on hyppyrinenä.
on se kaunista, kun nainen on puhdas, eikä töhritty tai lävistetty
Toinen urheilija Miia Sillman on mielestäni todella saman näköinen. Myös Alisa Vainio on kaunis.
En tajua tätä vihaa tatuointeja kohtaan. :D Vanhat mummot niitä kai edelleen pelkäävät?
Mulla ei ole tatuointeja, ei oo mun juttu. Mutta miten himputissa muiden leimat häiritsee noin paljon?
Palstan keski-ikä on varmaan 60v kommenteista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon mitä puhut. Terkkuja sinne 1800-luvulle. Toivottavasti itse olet myös "kaunis ja puhdas", kun tuommoisia vaadit.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä vihaa tatuointeja kohtaan. :D Vanhat mummot niitä kai edelleen pelkäävät?
Mulla ei ole tatuointeja, ei oo mun juttu. Mutta miten himputissa muiden leimat häiritsee noin paljon?
Ei vanhat naiset pelkää tatuointeja vaan typerät miehet. Niillä on mielikuva puhtaasta ja viattomasta naapurintytöstä, jonka he saavat turmella, mutta nainen ei saa tehdä mitään, mikä rikkoo miesten mielikuvan. Tuollaisten miesten käsiin jouduttuaan he repivät naisen ihan kirjaimellisesti palasiksi myös henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhat naiset pelkää tatuointeja vaan typerät miehet. Niillä on mielikuva puhtaasta ja viattomasta naapurintytöstä, jonka he saavat turmella, mutta nainen ei saa tehdä mitään, mikä rikkoo miesten mielikuvan. Tuollaisten miesten käsiin jouduttuaan he repivät naisen ihan kirjaimellisesti palasiksi myös henkisesti.
Lääkkeet...
Miks näiden tatuointivastasten pitää aina olla möykkäämässä näkemyksiään. Ei itelläkään ole tatuointeja mutta miten jotain voi haitata niin paljon jos joku toinen niitä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä ei olisi pitkät hiukset, niin olisin luullut pojaksi.
Hiuksista tai ulkoisista sukuelimistä ei voida nykyään tietää onko poika vai tyttö, näin väittävät Putinin kätyrit vihavasemmistossa!
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis, 60v on syntynyt 1962, elänyt nuoruutensa kasarilla. Kai nyt sillonkin on jo tatuoinnit ollut melko normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet...
Jännä miksi sanoma tukee miesviha. Saman asian vuoksi kai kun on vuosia halunnut vihaa Suomeen ja Eurooppaan, ovat Putinin asialla
Vierailija kirjoitti:
Vielä kauniimpaa olisi älykäs mies. Vielä ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
No näyttää suttuiselta. Pakkoko niistä on tykätä. Makunsa kullakin. Miksi sua häiritsee se noin paljon, että joku ei tykkää tatuoinneista, että vedät jotain analyyseja mummoudesta ja pelkäämisestä?
Ei nuorisolla ole tatuointeja nykyään. Urheilijoistakin niitä on vanhemmalla väellä.
Tavallaan haluaisin nähdä millaisen itkupotkuraivarin ap saisi jos hyvännäköinen nainen ottaisi hänen makuuhuoneessaan vaatteita pois ja sieltä paljastuisi perhonen.
Onneksi näin ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis, 60v on syntynyt 1962, elänyt nuoruutensa kasarilla. Kai nyt sillonkin on jo tatuoinnit ollut melko normaaleja.
Ei kyllä ollut. Siihen aikaan vaan vankilakundit tai merimiehet otti tatuointeja. Tatskoista tuli trendijuttu joskus 90-luvun lopulla/2000-luvun alkupuolella. Samoihin aikoihin kun läväritkin yleistyivät.
Voivoi, kunpa tietäisit miten upeita suttuja hänellä on näkymättömissä paikoissa.
Ammattiurheilijoilla on usein tatuointeja, yleinen tapa heidän keskuudessaan. Monesti esimerkiksi olympiarenkaat tatuoidaan ihoon.
Tatuoinnit olivat 90-00 -lukujen trendi, nykynuoret pitävät niitä meidän vanhusten juttuina.
Mistäs aloittaja tietää, onko hänellä tatuointi vai ei? Ei ne kaikki ole näkyvillä paikoilla.