Oletko valmis uusiin korona rajoituksiin?
On suuri mahdollisuus siihen, että saamme viimeistään syksyllä uusia rajoituksia koronan tai jonkun sitä paljon vaarallisemman helposti tarttuvan taudin vuoksi.
Oletko valmis uusiin rajoituksiin ja suosituksiin ?
Kommentit (25)
Kyllä, olen halukas pesemään käteni!
Miksi en olisi? Olen sairaalassa töissä ja samoilla mennään kun on jo menty 2,5 vuotta. Baareissa ja ravintoloissa en käy muutenkaan ja kaupassa ollut maski koko ajan.
Ei meillä ole mitään rajoituksia vastaan, kunhan meille perustellaan miksi niitä tarvitaan.
Koko ajan olen odottanut milloin vihdoin lopettavat epidemian. Siihen tarvitaan rajoituksia. Kun ensin on ne rajoitukset, sitten niitä ei enää tarvita maan sisällä. Koska niitä ei ole ollut, nyt ei oikein missään voi käydä.
Mielestäni rajoitukset pitäisi kohdentaa. Esim. suojaukset riskiryhmille ja heidän kanssaan työskenteleville. Tietenkään en osaa sanoa, tuleeko joku uusi variantti johon rokotteet eivät tehoa.
Toivon rajoituksia takaisin! Ole yksinäinen joten on kiva kun ei muutkaan pääse juuri mihkään.
En aio noudattaa enää mitään rajoituksia.
Rajoituksia ei tule.
Luitko Hesarista, että jo Kiinassakin asiatuntijat siis tutkijat js lääkärit
myöntävät, ettei rajoituituksista etenkään tiukoista, ole mitään hyötyä.
Koronaa ei niin saada tukahtumaan.
Se on taas eri asia, mitä Kiinan poliittinen johto päättää ja määrää.
En ole. Sadan vuoden päästä kaikki on vaan tilastoa, jolla ei ole suurempaa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Rajoituksia ei tule.
myöntävät, ettei rajoituituksista etenkään tiukoista, ole mitään hyötyä.Koronaa ei niin saada tukahtumaan.
Hesari 🤣 Tuo vihervasemmiston MV-lehti
Yksin eläjänä ,yksin olijana minun rajoitukset ei vaikuta mitenkään. Joudun taas ostaa vaan maskeja. Muuten ei muta elämäni kulkua mitenkään.
Aina mie olen käsiäni pessyt pitkin päivää.
Jos rajoituksia tulee niin rajoituksia tulee.
Mitä sitä suotta etukäteen murehtii.
Nautitaan tästä päivästä ja surraan sitten jos siihen on aihetta.
En ole tähänkään asti noudattanut suosituksia kuin pakon edessä, eli joissain asiakastilaisuuksissa ja lentokoneessa. Enkä aio noudattaa sen enempää jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rajoituksia ei tule.
myöntävät, ettei rajoituituksista etenkään tiukoista, ole mitään hyötyä.Koronaa ei niin saada tukahtumaan.
Luulisi tämän olevan jo tyhmemmillekin selvää. Nollatoleranssi koronaan siellä on vain ja ainoastaan heidän poliittisen johtonsa itsepäisyyttä ja kyvyttömyyttä muuttaa mielipidettään, kun ei voi myöntää olleensa väärässä. Mikäs sen parempaa jos saa hallita kansaa vielä tiukemmin koronan varjolla. Ja ei, en ole salaliittoteoreetikko ja olen rokotteet saanut ja maskeja käyttänyt! Mutta onhan se nyt selvä että ei tälle paljoa voi, ja on silkkaa kiusaamista rajoittaa ihmisten elämää kun ei siitä mitään apua kerran ole!
Rajoituksia toivoisin heti! Ei homoseksualista yhdyntää enää! Sitä voisi aloittaa!
Olen valmis. Nytkin olen ollut varovainen. En halua sairastaa koronaa enää uudelleen.
Toki, olisi aika huippua.