Onko Marimekon Gratha olkalaukku luksustuote
Ainakin se on kallis. En ikinä maksaisi satoja euroja jostain laukusta, joka ei ole edes kaunis. Mutta ilmeisesti se on joku wt-luksus, kun mammat sitä hehkuttaa.
Kommentit (41)
Urpouuno ap!
Kuvaa tai linkkiä, tää on keskustelupalsta, murhh---
Tai edes järkevää kuvausta.
No en nyt luksuksesta tiedä...
Mulla on Marimekon musta Pikku Karla- laukku. On varmasti käytetyin laukkuni koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Urpouuno ap!
Oletko kuullut sellaisesta jutusta kun google? Maalaat ton otsikon laukun mallin ja klikkaat hiirellä "Google haku"
En käytä tuotteita, joissa valmistajan nimi on isolla. On jotenkin liian junttia. (Urheilukamoissa en tosin jaksa välittää, koska menisi muuten liian hankalaksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis? 295 €.
Marimekon laukut ovat hyvällä hinta-laatusuhteella olevia käyttölaukkuja.En kuuna päivänä maksaisi jostain laukusta satoja euroja. Niille satasille on paljon tärkeämpääkin käyttöä, vaikkapa ruoka. Pärjään vallan mainiosti ilman Marimekon veskaa, mutta ruokaa tarvitsen joka päivä.
Enkä halua roikottaa olkapäälläni tapetun eläimen ihoa.
Toivottavasti et myöskään roikota ympäristöä tuhoavaa keinonahkaa= muovia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpouuno ap!
Oletko kuullut sellaisesta jutusta kun google? Maalaat ton otsikon laukun mallin ja klikkaat hiirellä "Google haku"
Oletko lukutaidotonkin vielä 🚮
Se voisi olla ihan nätti laukku, jos siinä ei olisi tuollaista hihnaa. Muutoin Marimekkoa ei jotenkin kiinnosta ostaa, sillä kaikki tunnistavat sen Marimekoksi ja siten olisin vain mainos tälle brändille. Se tuntuu jollain tavalla massalta ylipäätänsä.
Minulle tuo hinta ei ole luksusta, mutta uskon, että monelle se on sen hintainen, että siihen ei ole varaa tai järkeä laittaa noin paljon rahaa. Marimekko on ylipäätänsä keskihintaista, mutta laatu ei ole ihmeellistä verrattuna vanhoihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan se on mauton. Paksu Marimekko-nauha on naurettavan näköinen. En muutenkaan tykkää tuotteista, joissa logo on todella suuri. Sellaisia käyttävä ihminen on kuin kävelevä mainos.
Ihan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä tuotteita, joissa valmistajan nimi on isolla. On jotenkin liian junttia. (Urheilukamoissa en tosin jaksa välittää, koska menisi muuten liian hankalaksi).
En minäkään juurikin tuosta samasta syystä. Muutama nätti vaate jäänyt ostamatta ison logon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis? 295 €.
Marimekon laukut ovat hyvällä hinta-laatusuhteella olevia käyttölaukkuja.En kuuna päivänä maksaisi jostain laukusta satoja euroja. Niille satasille on paljon tärkeämpääkin käyttöä, vaikkapa ruoka. Pärjään vallan mainiosti ilman Marimekon veskaa, mutta ruokaa tarvitsen joka päivä.
Enkä halua roikottaa olkapäälläni tapetun eläimen ihoa.Toivottavasti et myöskään roikota ympäristöä tuhoavaa keinonahkaa= muovia
En roikota. Olkapäälläni roikkuu kangaskassi. Ja selässä kangasreppu.
Näitä tulee melkein joka toisella vastaan. Olin viikko sitten yhdessä tapahtumassa ja huvikseni laskin että viiden tunnin aikana näin 12 naisella tällaisen.
On tyylikäs mutta ton näkösen saa halvemmalla. Ilman Marimekko -logoa 😅
Vierailija kirjoitti:
Näitä tulee melkein joka toisella vastaan. Olin viikko sitten yhdessä tapahtumassa ja huvikseni laskin että viiden tunnin aikana näin 12 naisella tällaisen.
Mä lopetan yleensä 10 jälkeen laskemisen. Lauantaina olin ravintolassa ja pystyin näkemään yhdellä vilkaisulla 5 samanlaista laukkua :D
Vierailija kirjoitti:
5 h aikana näit 24 naista, jos oli joka toisella.
Hiljaista on siellä
Miksi se Vuittonlogo on yhtään parempi, tai MK tai GUESS
Ei ole luksustuote vaan trendituote. Ihan sama ilmiö kuin niissä Marimekon kangaskasseissa, jota vähän aikaa sitten roikkui joka toisen kädessä. Tai voi verrata ihan mihin tahansa muuhunkin muoti-ilmiöön.
Kohta näitä myydään halvalla käytettynä Torissa, kun pitää saada joku uusi juttu, mikä kaikilla muillakin on.
Luksustuote on sellainen, joka pitää arvonsa vielä kymmenenkin vuoden kuluttua.
Luksuslaukkuja tekee brändit kuten Hermès, Louis Vuitton, Dior, Gucci, Valentino, Chanel ja Prada, ei Marimekko.
Marimekko on kaukana luksuksesta.
No ei vaan se on mauton. Paksu Marimekko-nauha on naurettavan näköinen. En muutenkaan tykkää tuotteista, joissa logo on todella suuri. Sellaisia käyttävä ihminen on kuin kävelevä mainos.