Onko Marimekon Gratha olkalaukku luksustuote
Ainakin se on kallis. En ikinä maksaisi satoja euroja jostain laukusta, joka ei ole edes kaunis. Mutta ilmeisesti se on joku wt-luksus, kun mammat sitä hehkuttaa.
Kommentit (41)
En ymmärrä ollenkaan kyseisen laukun suosiota. Minusta sellainen suuriprinttinen marimekko-olkahihna on yksinkertaisesti mauton.
Onko se jokin someinfluensserihypetyksen tulos, että kyseinen laukku on nyt niin suosittu?
Marimekot, Muumimukit, Skodat yms ovat tyyliin Vantaalaisille kerskailu-luxusta, kun muille ovat perus käyttötavaraa.
Ei ole kaunis mutta ei kyllä kalliskaan. Kammottava kameralaukku.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaunis mutta ei kyllä kalliskaan. Kammottava kameralaukku.
Mutta kun semmoinen kuuluu nyt olla!
Todella mauton. Kuten kaikki, joissa erittäin näkyvällä tekstillä Marimekko tai jokin muu "luxusbrändi". En huolisi ilmaiseksikaan.
Saiskos kuvaa näytille?
Mulla on pari Marimekon laukkua ja ihan arkikäytössä.
Kallis? 295 €.
Marimekon laukut ovat hyvällä hinta-laatusuhteella olevia käyttölaukkuja.
Tykkään vaaleana, ei minulla kyllä ole.
Kestääkö käyttöä, esim metalliosat kuluuko metalli?
Piti googlata, kun ei ollut mulle tuttu. Onpa se ruma ja vielä törkeän kalliskin. Ton näköisiä laukkuja roikkuu meidän paikallisen kenkäkaupan telineissä a' 25€.
Luksuslaukut kyllä myydään muualla kuin marketeissa
Tosi hyvä peruslaukku arkikäyttöön. Mahtuu just ne tavarat mitä tarvitsee ja on pysynyt hyvänä, vaikka olen käyttänyt paljon. Tykkään leveästä hihnasta, joka menee hyvin paksujen talvitakkien kanssa. Ei todellakaan mikään luksuslaukku, ei sinne päinkään :-D
Marimekko ei ole luxusta. Sellaisia edustavat laukuissa mm. Louis Vuitton, Hermes ja Gucci.
Kestävä käyttölaukku arkeen
Ostin luksuskauppa Prismasta
Vierailija kirjoitti:
Kallis? 295 €.
Marimekon laukut ovat hyvällä hinta-laatusuhteella olevia käyttölaukkuja.
En kuuna päivänä maksaisi jostain laukusta satoja euroja. Niille satasille on paljon tärkeämpääkin käyttöä, vaikkapa ruoka. Pärjään vallan mainiosti ilman Marimekon veskaa, mutta ruokaa tarvitsen joka päivä.
Enkä halua roikottaa olkapäälläni tapetun eläimen ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Nonni, ap ei osannut linkittää.
Löysin kyllä kuvan ja tiedot kyseisestä veskasta ihan helposti ilman linkkiä. Mutta ilmeisesti kaikki ei osaa käyttää Googlea.
Tyylikäs laukku