Kysykääpä, jos haluatte mummolta jotain. Älä kuitenkaan kysy, jos olet ilkeä ihminen
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on ilkeitä ihmisiä vastaan?
Eikö kaikilla ole?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö mummo vastaa ?
Vastaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mummo vastaa ?
Vastaa.
- ap
Kiitos 🌹
Mä tulin mummoksi jo nelikymppisenä, nyt mun ensimmäinen lapsenlapsi on jo 20v ja itse en pääse vielä vuosiin edes eläkkeelle. Meitä mummoja on moneen junaan.
Rakastan mummoja! Vanhat naiset ovat parhaita. Olen itse nuori nainen. Mikä olisi tärkein elämänohjeesi nuorille naisille?
Hei mummo! Mitä kuuluu sinne teille?
Minkäs ikäinen mummo siellä on? Terv. toinen mummo 😇
Peloteltiinko sinua lapsena esim. näkillä, ettet menisi kaivolle tai veteen?
Oletko tottunut käyttämään nettiä? Minkä ikäinen olet? Mun mummo 77v osaa mennä nettipankkiin mutta ei muuta, olisi hauska nähdä mummoni vauva-palstalla.
Voi se olla vappu, marja, jätti-anna, sara, mara, sussu, alexanteri. Who knows?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla iäkäs? Helpottavalta, haikealta vai joltain siltä väliltä? Olisi kiva jos perustelisit!
Lähinnä helpottavalta. Olen jo kasvattanut lapseni ja mukava nähdä, että heillä menee hyvin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö mummo vastaa ?
Vastailen nyt ja anteeksi, kun en ole ollut täällä vaikka kyselyn laitoin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntui kun nuoruudessasi Saksalaiset marssivat Lappiin? Olitko ihan otettu heistä kuten yleensä muutkin Lapin naiset?
En muista tuota aikaa vaikka vanha olenkin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Korppu vai rinkeli vai nykyajan hömpötykset?
Lerppukin on muistoissa. Ikäni olen tehnyt töitä aateekoon parissa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla meni vaihdevuodet? Käytitkö korvaushoitoa? Jos käytit onnistuiko sen lopettaminen jossain vaiheessa? T. Vaihtareista kärsivä keski-ikäinen
Vaihdevuodet alkoivat 53-vuotiaana enkä käyttänyt mitään korvaushoitoa. Tuntuu, että ne jatkuu edelleen.
Pahinta oli joskus aamupalaverissa, kun juotiin kahvia ja itse oli naamaltaan tulipunainen ja valui hikeä.
- ap
Eikö mummo vastaa ?