Mihin laitat puhelimen ja avaimet, jos vaatteissa ei ole taskuja?
Olen töissä paikassa, jossa joudun kantamaan mukana avaimia ja puhelinta. Naisten vaatteissa on harvoin kunnollisia taskuja, mikä tuottaa minulle päänvaivaa. Mistä löytäisin esimerkiksi kivan ja käytännöllisen olkalaukun, jonne puhelin ja avaimet mahtuisivat?
Kommentit (46)
Pyydät työnantajaa hankkimaan työliivin/-jakun jossa on kunnolliset taskut.
Mulla on avaimille kaulanauha. Puhelimen osalta valitsen vaatteet missä on taskut, joskus on ihan minilaukku johon mahtuu huulirasva, puhelin, lompakko ja pieni hiusharja. Laukkukaupassa on monenlaisia vaihtoehtoja.
Käytän töissä oikeita farkkuja (Levis ja LeeCooper) enkä mitään "Esprit/Lindex/muu perusketju" farkkuja, niissä on taskut joihin menee puhelin, rahapussi ja avaimet.
Anna hanurin laulaa vaan sinne mahtuu kaikki.
Mulla on tuollainen riimingan tyylinen nahkalaukku, jonka asennan vyölaukuksi. Nahka siksi, että tuo kangaslaukku kuluu resuiseksi vuodessa. Siinä on puhelin ja avaimet ja henkilökortti. Avaimet lisäksi pitkän kuminauhan päässä, ettei tarvii miettiä, mille pöydälle ne äsken unohtui.
Laitat hiukset nutturalle ja tunget sinne sisään jossain pussukassa. Vaatii tietenkin hiuksilta pituutta eikä miestukkaa, kuten monilla naisillakin on.