Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitat puhelimen ja avaimet, jos vaatteissa ei ole taskuja?

Vierailija
14.07.2022 |

Olen töissä paikassa, jossa joudun kantamaan mukana avaimia ja puhelinta. Naisten vaatteissa on harvoin kunnollisia taskuja, mikä tuottaa minulle päänvaivaa. Mistä löytäisin esimerkiksi kivan ja käytännöllisen olkalaukun, jonne puhelin ja avaimet mahtuisivat?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hiukset nutturalle ja tunget sinne sisään jossain pussukassa. Vaatii tietenkin hiuksilta pituutta eikä miestukkaa, kuten monilla naisillakin on.

Vierailija
42/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät työnantajaa hankkimaan työliivin/-jakun jossa on kunnolliset taskut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on avaimille kaulanauha. Puhelimen osalta valitsen vaatteet missä on taskut, joskus on ihan minilaukku johon mahtuu huulirasva, puhelin, lompakko ja pieni hiusharja. Laukkukaupassa on monenlaisia vaihtoehtoja. 

Vierailija
44/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä oikeita farkkuja (Levis ja LeeCooper) enkä mitään "Esprit/Lindex/muu perusketju" farkkuja, niissä on taskut joihin menee puhelin, rahapussi ja avaimet.

Vierailija
45/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hanurin laulaa vaan sinne mahtuu kaikki.

Vierailija
46/46 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen riimingan tyylinen nahkalaukku, jonka asennan vyölaukuksi. Nahka siksi, että tuo kangaslaukku kuluu resuiseksi vuodessa. Siinä on puhelin ja avaimet ja henkilökortti. Avaimet lisäksi pitkän kuminauhan päässä, ettei tarvii miettiä, mille pöydälle ne äsken unohtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi