Nyt keksin että haluan kampaajalle! Onko tällainen hiusmalli ihan out: long bob with curtain bangs?
https://yourclassylook.com/wp-content/uploads/2022/02/IMG_9305.jpg
Saisi olla tuohon tyyliin että kun muutaman kerran kädellä puristelee ylöspäin niin vähän kihartuukin loivasti eli ei mikään tiukka latva. Mulla ainakin märkänä aavistuksen kiharalle menevä mutta nyt niin pitkä että suoristuu aina. Vyötärölle saakka siis että materiaalia ainakin riittää.
Kommentit (25)
Aikalailla kaikenmalliset polkat taitaa olla tällä hetkellä in.
Olen ollut muutaman kerran samassa tilanteessa kuin sinä ja leikkauttanut pitkät hiukset polkaksi, kun en jaksanut hoitaa. En ehkä olisi pitänyt, kun seuraavat pari vuotta näytin setan vakioporukalta, jonka intohimona on ammattiloukkaantuminen ja graafiset linjat.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muutaman kerran samassa tilanteessa kuin sinä ja leikkauttanut pitkät hiukset polkaksi, kun en jaksanut hoitaa. En ehkä olisi pitänyt, kun seuraavat pari vuotta näytin setan vakioporukalta, jonka intohimona on ammattiloukkaantuminen ja graafiset linjat.
Olen viimeksi käynyt kampaajalla olisikos 2019 tai jopa 2018, sitä ennen pidin monta vuotta ihan perus long bobia mutta ei ollut otsatukkaa eli sinänsä tämä malli kyllä on tuttu. Mutta halusin hippitukan välillä, nyt jo vaihtelua kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten long bob on todella eria asia kuin polkkatukka.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita muitakin helppohoitoisia malleja kuin polkka. Miltä sitten haluaisit näyttää?
Entä wolf cut? Susitukka? Niin niskatukka voi jäädä.
https://www.latest-hairstyles.com/trends/wolf-haircut.html#4
Itse en välitä lyhyistä hiuksista, mutta pakko myöntää et aika surkeeta on jos tarvitsee kysellä toisten mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Entä wolf cut? Susitukka? Niin niskatukka voi jäädä.
https://www.latest-hairstyles.com/trends/wolf-haircut.html#4
Vähän liian pitkä siihen nähden mitä nyt ajattelen, ainakin aikaisemmin leikkautin aina tuon long bobini niin että sai vielä ihan pienelle ponnarille.
Vierailija kirjoitti:
Itse en välitä lyhyistä hiuksista, mutta pakko myöntää et aika surkeeta on jos tarvitsee kysellä toisten mielipiteitä.
Oletkohan mun äiti kun sekin käyttää tuollaisia mollaavia sanavalintoja.
En oikein tajua miksi pitää miettiä onko jokin hiusmalli in tai out.
On vain hiusmalleja jotka käyvät sinun pärstäsi piirteisiin, tai sitten ne eivät käy.
Kai se on tärkeintä, eikä jonkin muotilehden mielipiteellä ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta ihan tosissaan. Miksi ei voi leikata aikuisena ihmisenä sellaisia hiuksia kuin haluaa huolimatta mitkä on in tai out tai muiden mielestä kivat.
Itselle sopiva hiusmalli on aina trés chic ja in! Tuota on kyllä muotoiltu raudalla/kihartimella, pelkkä suolasuihke ja puristelu ei välttämättä riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta ihan tosissaan. Miksi ei voi leikata aikuisena ihmisenä sellaisia hiuksia kuin haluaa huolimatta mitkä on in tai out tai muiden mielestä kivat.
Kunhan kysyin! Teetkö itse aina kuten palstalla sanotaan vai ajatteletko itse sen LISÄKSI? Mikä siinä on ettei saa pohdiskella, jestas kuinka ihmiset ottaa tämän palstan tosissaan!
Wou mikä keksintö! Keksitkö seuraavaks pyörän ja että maapallo on pyöreä?
Hirvee tuo wolf ja pakko sanoa, että luotaantyöntävää on muodin mukana menokin. Long Bob ja Wolf, anna mun kaikki kestää!
joo ja värjää hiukset turkoosin siniseks :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan kysyin! Teetkö itse aina kuten palstalla sanotaan vai ajatteletko itse sen LISÄKSI? Mikä siinä on ettei saa pohdiskella, jestas kuinka ihmiset ottaa tämän palstan tosissaan!
En kysele palstalla, mitä tekisin milloinkin. :D
naiset ymmärtää hiuksista niin paljon enemmän kuin miehet. Mää sanon vaan leikkaa lyhyemmäksi, enkä tiedä hiuksien salaisuuksista mitään.
Oikein hyvä! Kaunis.
Hyvä naisellinen hiusmalli kaikenikäisille ja kuten sanot puristelemalla ja merivesisuihkeella taipuisuutta tai kiharoita, jopa.