Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt keksin että haluan kampaajalle! Onko tällainen hiusmalli ihan out: long bob with curtain bangs?

Vierailija
14.07.2022 |

https://yourclassylook.com/wp-content/uploads/2022/02/IMG_9305.jpg

Saisi olla tuohon tyyliin että kun muutaman kerran kädellä puristelee ylöspäin niin vähän kihartuukin loivasti eli ei mikään tiukka latva. Mulla ainakin märkänä aavistuksen kiharalle menevä mutta nyt niin pitkä että suoristuu aina. Vyötärölle saakka siis että materiaalia ainakin riittää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä! Kaunis. 

Hyvä naisellinen hiusmalli kaikenikäisille ja kuten sanot puristelemalla ja merivesisuihkeella taipuisuutta tai kiharoita, jopa.

Vierailija
2/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla kaikenmalliset polkat taitaa olla tällä hetkellä in.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman kerran samassa tilanteessa kuin sinä ja leikkauttanut pitkät hiukset polkaksi, kun en jaksanut hoitaa. En ehkä olisi pitänyt, kun seuraavat pari vuotta näytin setan vakioporukalta, jonka intohimona on ammattiloukkaantuminen ja graafiset linjat. 

Vierailija
4/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman kerran samassa tilanteessa kuin sinä ja leikkauttanut pitkät hiukset polkaksi, kun en jaksanut hoitaa. En ehkä olisi pitänyt, kun seuraavat pari vuotta näytin setan vakioporukalta, jonka intohimona on ammattiloukkaantuminen ja graafiset linjat. 

Olen viimeksi käynyt kampaajalla olisikos 2019 tai jopa 2018, sitä ennen pidin monta vuotta ihan perus long bobia mutta ei ollut otsatukkaa eli sinänsä tämä malli kyllä on tuttu. Mutta halusin hippitukan välillä, nyt jo vaihtelua kaipaa.

Vierailija
5/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten long bob on todella eria asia kuin polkkatukka.

Vierailija
6/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita muitakin helppohoitoisia malleja kuin polkka. Miltä sitten haluaisit näyttää?

Vierailija
7/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä wolf cut? Susitukka? Niin niskatukka voi jäädä.

https://www.latest-hairstyles.com/trends/wolf-haircut.html#4

Vierailija
8/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä lyhyistä hiuksista, mutta pakko myöntää et aika surkeeta on jos tarvitsee kysellä toisten mielipiteitä.

Vierailija
9/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä wolf cut? Susitukka? Niin niskatukka voi jäädä.

https://www.latest-hairstyles.com/trends/wolf-haircut.html#4

Vähän liian pitkä siihen nähden mitä nyt ajattelen, ainakin aikaisemmin leikkautin aina tuon long bobini niin että sai vielä ihan pienelle ponnarille.

Vierailija
10/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä lyhyistä hiuksista, mutta pakko myöntää et aika surkeeta on jos tarvitsee kysellä toisten mielipiteitä.

Oletkohan mun äiti kun sekin käyttää tuollaisia mollaavia sanavalintoja.

Vierailija
11/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua miksi pitää miettiä onko jokin hiusmalli in tai out.

On vain hiusmalleja jotka käyvät sinun pärstäsi piirteisiin, tai sitten ne eivät käy.

Kai se on tärkeintä, eikä jonkin muotilehden mielipiteellä ole mitään väliä.

Vierailija
12/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mutta ihan tosissaan. Miksi ei voi leikata aikuisena ihmisenä sellaisia hiuksia kuin haluaa huolimatta mitkä on in tai out tai muiden mielestä kivat.

Vierailija
13/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sopiva hiusmalli on aina trés chic ja in! Tuota on kyllä muotoiltu raudalla/kihartimella, pelkkä suolasuihke ja puristelu ei välttämättä riitä

Vierailija
14/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mutta ihan tosissaan. Miksi ei voi leikata aikuisena ihmisenä sellaisia hiuksia kuin haluaa huolimatta mitkä on in tai out tai muiden mielestä kivat.

Kunhan kysyin! Teetkö itse aina kuten palstalla sanotaan vai ajatteletko itse sen LISÄKSI? Mikä siinä on ettei saa pohdiskella, jestas kuinka ihmiset ottaa tämän palstan tosissaan!

Vierailija
15/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wou mikä keksintö! Keksitkö seuraavaks pyörän ja että maapallo on pyöreä?

Vierailija
16/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee tuo wolf ja pakko sanoa, että luotaantyöntävää on muodin mukana menokin. Long Bob ja Wolf, anna mun kaikki kestää!

Vierailija
17/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka verho-otsiksella.

Vierailija
18/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja värjää hiukset turkoosin siniseks :).

Vierailija
19/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyin! Teetkö itse aina kuten palstalla sanotaan vai ajatteletko itse sen LISÄKSI? Mikä siinä on ettei saa pohdiskella, jestas kuinka ihmiset ottaa tämän palstan tosissaan!

En kysele palstalla, mitä tekisin milloinkin. :D

Vierailija
20/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ymmärtää hiuksista niin paljon enemmän kuin miehet. Mää sanon vaan leikkaa lyhyemmäksi, enkä tiedä hiuksien salaisuuksista mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi