Nollautuuko ansiosidonnainen päivärähalaskuri jos
Teen töitä 5 kuukautta, nostan ansiosidonnaista päivärahaa 4 kuukautta ja sen jälkeen teen 3 kuukautta töitä? Olen periaatteessa täyttänyt työssä oloehdon eli 26 viikkoa töitä mutta vaikuttaako se asiaan, että olen työnteon välissä nostanut ansiosidonnaista päivärahaa?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kun työssäolovelvoite täyttyy, nollautuu päivät ja päiväraha lasketaan uudelleen. Jos teet osa-aikaista, uusi ansiosidonnainen lasketaan niiden mukaan. Osapäivää ei milloinkaan kannata tehdä jos saa ansiosidonnaista.
Osa-aikatyötä tehdessä säästää ansiosidonnaisen päivärahan päiviä ja lisäksi voi ansaita 300 euroa bruttona ilman, että se vaikuttaa ansiosidonnaisen päivärahan määrään, senkin tolvana!
Näinhän ne loisijat laskee, milloin laskurissa on oikeat luvut.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ne loisijat laskee, milloin laskurissa on oikeat luvut.
Laita Jonne nyt se netti kiinni kun olen sanonut sinulle jo 3 kertaa. Ensin hammaspesulle ja sitten suit sait sänkyyn niin isäsi tulee kertomaan sinulle iltasadun.
Kun työssäolovelvoite täyttyy, nollautuu päivät ja päiväraha lasketaan uudelleen. Jos teet osa-aikaista, uusi ansiosidonnainen lasketaan niiden mukaan. Osapäivää ei milloinkaan kannata tehdä jos saa ansiosidonnaista.