Onko ujolla mitään mahdollisuutta tutustua miehiin?
Sinkkuus tulee jo korvista mutta olen niin ujo ja arka etten pysty lähestymään miehiä. Haluaisin kovasti naimisiin ja perustaa perheen mutta toistaiseksi ei ole onnistunut. Vinkkejä?
Kommentit (50)
Ei kannata käyttää mitään deittipalvelua, eikä käydä missään. Joku hyvä mies tulee koputtamaan ovelle ja menee kanssasi naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan karkuun juokse, jos joku lähestyy. Tinderissä on varmaan helppo tutustua. Kyllä sen huomaa nopeasti onko vain seksin perässä vain tosi tarkoituksella.
Tinderissä on helppo tutustua hyväksikäyttäjiin ja pelimiehiin.
Ei kiitos Tinderille.
On vaikea nähdä, että 2020-luvulla ilman baaria, pientä känniä tai Tinderiä löytäisit kumppania itsellesi. Vai mikä on oma arviosi, mistä voisit ihan realistisesti kumppanin löytää? Ovatko kaveripiirisi laajat, missä pyörii jostain syystä sinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin juomaan muiden kanssa, kyllä se siitä lähtee.
En ole koskaan käynyt baarissa enkä ole alkoholisti.
Ei siellä olekaan sun kohdalla tarkotus olla joku säännöllinen baarissa kävijä, vaan menet sieltä jonkun kivan miehen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuisi jos mies lähestyisikin sinua? millaset fiilikset heräisi jos näin etukäteen miettisit? menisitkö ihan lukkoon?
Lukkoon menisin, koska olen oikeasti todella arka ja ujo.
miten mies voisi tehdä saadakseen sun lukkojasi auki? miten sun seurassa pitäisi olla? ja millä tapaa olisi hyvä aloittaa jutustelu?
Vierailija kirjoitti:
Otat suonensisäisiä festareilla ja annat pimppaa jollekin kivalle pojulle. 10 vuoden päästä iniset täällä kuin se apina syö lasten vanukkaat.
Ai kauhia ko olet hauska! Mie kuolen nauruun 🙄
Vierailija kirjoitti:
Odottele sitä miestä valkoisella ratsulla kyllä se sieltä tulee ja perustaa sun kanssa perheen ilman että ite teet mitään.
Juuri näin mulle kävi. Tosin mies ihan käveli mun luo, otti kädestä ja sanoi että nyt mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuisi jos mies lähestyisikin sinua? millaset fiilikset heräisi jos näin etukäteen miettisit? menisitkö ihan lukkoon?
Lukkoon menisin, koska olen oikeasti todella arka ja ujo.
Sitten olet menetetty tapaus parisuhdetta ajatellen, jos et saa edes suutasi auki. Jokainen mies tulkitsisi, ettet ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjeet:
1. Mene johonkin nettideittipalveluun
2. Valitse satojen yhteydenottojen joukosta mieluisin
Näin helppoa se on naiselle.
Todellisuus on jotain muuta, niistä sadoista tai tuhansista tykkäyksistä yli 90% on tykännyt vain pillun toivossa.
Korjaus: 99,99%
Ehkä mutta en voi ottaa niin suurta riskiä että tulisi ero ja väärä mies.