Ex rikkoi yli tonnin edestä mun tavaroita
Erottiin avovaimon kanssa ison riidan päätteeksi, minä en halunnut naimisiin kun en näe siitä mitään hyötyä itselle ja tästä muija suuttui.
Avokki alkoi paiskomaan tavaroita, joten näin parhaaksi lähteä pois paikalta ettei mua syytetä sen hakkaamisesta yms.
Nyt oon sen antanut rauhoittua reilun viikon ajan siellä, joten viestillä kerroin että aion tulla veljen kanssa hakemaan omat kamat pois sieltä.
Tietenkin siellä oli ex:n kaikki kaverit "tukemassa" sitä ja pitämässä hullua miestä kaukana, ei meinannut päästää mua edes sisälle.
Olin vielä kirjoilla siellä joten mun pääsyä ei voi estää sinne, uhkasin jopa soittaa poliisit jos se kanalauma ei mee edestä.
Sisällä näin sitten miksei ex halunnut mua sisälle, oli meinaan rikkonut mun pelikonsolit ps4 pro ja ps5, oli ottanut myös mun ison tv:n omaan käyttöönsä.
Kysyin miksi tuhosi yli tonnin edestä mun tavaroita, ja sen mukaan oli oikeutettu siihen, koska mun takia se ITSE heitti iittala lautasia ja muumimukeja seinään
Kannattaako noitten pelikonsoleitten takia haastaa oikeuteen tai tehdä tästä isompaa asiaa?
Kaipa mä saisin nopeesti noi rahat säästettyä jos asun vanhempien luona vähän aikaa.
Kommentit (50)
Ennen yhteen muuttaessa pitäisi tuoda selväksi ettei aio mennä naimisiin niin ei pidä toista missään harhaluuloissa tuottaen kamalaa pettymystä. Saisi korvata toisen omaisuuden rikkomisen kunhan tulee järkiinsä. Mutta tehkää ne tulevaisuuden suunnitelmat selväksi ennen yhteen muuttoa niin vältytään tämmöisiltä tapauksilta. Oikeuslaitoshan olisi täynnä näitä parisuhderiitoja ja paljonko ne maksavat veronmaksajille ja keneltä korvauksia peritään niin suurin osa varattomia niin että nekin maksavat veronmaksajat. Niin että miettikää vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän säästää mieluummin konsoleihin ensin kuin omaan asuntoon. :D
Lapset tekee provoja ja lapset parisuhteutuu.
On mulla ASP tili johon säästän rahaa, pari ekaa vuotta säästin sinne ihan 1k€/kk tahtia
Ei mun tarvitse säästää konsoleita varten yhtään rahaa, voin tilata uudet ja saan "hävityt" rahat takaisin kun ei pidä vuokraa maksaa vanhempien luona
näin se tarina muuttuu. Lues piruuttaas alotukses vika lause.
Vierailija kirjoitti:
Ennen yhteen muuttaessa pitäisi tuoda selväksi ettei aio mennä naimisiin niin ei pidä toista missään harhaluuloissa tuottaen kamalaa pettymystä. Saisi korvata toisen omaisuuden rikkomisen kunhan tulee järkiinsä. Mutta tehkää ne tulevaisuuden suunnitelmat selväksi ennen yhteen muuttoa niin vältytään tämmöisiltä tapauksilta. Oikeuslaitoshan olisi täynnä näitä parisuhderiitoja ja paljonko ne maksavat veronmaksajille ja keneltä korvauksia peritään niin suurin osa varattomia niin että nekin maksavat veronmaksajat. Niin että miettikää vähän.
Mitä hemmettiä, tässä tarinassa jos vaihtaisi sukupuolet päittäin ja pleikat vaikka meikkeihin ja vaatteisiin (jotka ovat huom. stereotyyppisesti naisten harrastuksia) niin täällä ei kukaan selittäisi tällaista sontaa.
Ei kenenkään raivonpurkausta jossa hajoaa laitteet voi poisselittää sillä, että "olisitte keskustelleet". Luonnehäiriöitä jollainen voi olla ap:n exällä ei voiteta millään rakkaudella tai keskustelulla. Nimenomaan oli hyvä, että asia tuli näin ilmi jo ennen aviota.
Todellakin, koska isosta summasta kyse plus vaikeempi alkaa niitä pelitunteja mitä konsoleissa on niin samaan takasin jos ei ole pilveen talennettu kaikkee (mikä aina vaatiu plussan) ellet sitte vähä oo pelannu. Mutta ihme ettet oo vihasempi et menny konsolit rikkomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, tässä tarinassa jos vaihtaisi sukupuolet päittäin ja pleikat vaikka meikkeihin ja vaatteisiin (jotka ovat huom. stereotyyppisesti naisten harrastuksia) niin täällä ei kukaan selittäisi tällaista sontaa.
Ei kenenkään raivonpurkausta jossa hajoaa laitteet voi poisselittää sillä, että "olisitte keskustelleet". Luonnehäiriöitä jollainen voi olla ap:n exällä ei voiteta millään rakkaudella tai keskustelulla. Nimenomaan oli hyvä, että asia tuli näin ilmi jo ennen aviota.
Mutta seksistinen aattelu tapa ettei naiset muka pelaisi yhtä paljon voisi mies suuttua ja mennä rikkoo konsolit yms. Että kaikki naiset pitäääki meikkejä ja vaatteita isona juttuna... Voi pyllerö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän säästää mieluummin konsoleihin ensin kuin omaan asuntoon. :D
Lapset tekee provoja ja lapset parisuhteutuu.
On mulla ASP tili johon säästän rahaa, pari ekaa vuotta säästin sinne ihan 1k€/kk tahtia
Ei mun tarvitse säästää konsoleita varten yhtään rahaa, voin tilata uudet ja saan "hävityt" rahat takaisin kun ei pidä vuokraa maksaa vanhempien luonanäin se tarina muuttuu. Lues piruuttaas alotukses vika lause.
Jaa miten niin?
Pitäisikö "korkata" "kypsä" ASP muijan tihutöiden takia.
Kannattaisi pyrkiä vaan eroon ja pysymään kaukana, niin pääsee helpommalla ja ei tarvitse enää miettiä toista. Ja voi rakentaa uutta. Muutkin menettäneet nuorena paljon aikaa, rahaa, huonekaluja, asioita ja toinen draamaillut kavereidensa kanssa. On parempi ettei ole kontaktissa ja hankkii muualla uudet jos voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palveluksen teki, jos onnistui hetkeksi vierottamaan pleikkareista. Niiden pelaamista tulet katumaan, kun joskus aikuistut.
Ei mulla ole mitään peliongelmaa tai riippuvuutta, mulla on työ ja harrastukset, pelaan suurinpiirtein saman verran mitä ex katsoi telkkaria.
En aio pelaamista lopettaa ikinä
Kaverini hajoitti koko ok-talon lähes kaikki tavarat kun kuuli että naisella on toinen mies, ja makselee niitä edelleen, joten melko varmasti saat pennosia ainakin noista kunhan oikeuteen asti mennään.
Rikosilmoitus. On joko vahingonteko tai törkeä sellainen, en tiedä missä raja menee.