Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex rikkoi yli tonnin edestä mun tavaroita

Vierailija
14.07.2022 |

Erottiin avovaimon kanssa ison riidan päätteeksi, minä en halunnut naimisiin kun en näe siitä mitään hyötyä itselle ja tästä muija suuttui.
Avokki alkoi paiskomaan tavaroita, joten näin parhaaksi lähteä pois paikalta ettei mua syytetä sen hakkaamisesta yms.
Nyt oon sen antanut rauhoittua reilun viikon ajan siellä, joten viestillä kerroin että aion tulla veljen kanssa hakemaan omat kamat pois sieltä.
Tietenkin siellä oli ex:n kaikki kaverit "tukemassa" sitä ja pitämässä hullua miestä kaukana, ei meinannut päästää mua edes sisälle.
Olin vielä kirjoilla siellä joten mun pääsyä ei voi estää sinne, uhkasin jopa soittaa poliisit jos se kanalauma ei mee edestä.

Sisällä näin sitten miksei ex halunnut mua sisälle, oli meinaan rikkonut mun pelikonsolit ps4 pro ja ps5, oli ottanut myös mun ison tv:n omaan käyttöönsä.
Kysyin miksi tuhosi yli tonnin edestä mun tavaroita, ja sen mukaan oli oikeutettu siihen, koska mun takia se ITSE heitti iittala lautasia ja muumimukeja seinään

Kannattaako noitten pelikonsoleitten takia haastaa oikeuteen tai tehdä tästä isompaa asiaa?

Kaipa mä saisin nopeesti noi rahat säästettyä jos asun vanhempien luona vähän aikaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myönnettävä että olin hieman väkivaltainen riidan aikana, mutta se ei oikeuta tavaroiden rikkomiseen. terv. ap

Joku esiintyy minuna. Mitä sitten vaikka olisin ollutkin?! Nainen sekosi täysin

Vierailija
22/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni raha että pääset eroon siitä ja nyt on oppirahat maksettu niin ettei samaa virhettä enää toistamiseen. Monet ovat menettäneet paljon isompiakin summia. Noin pienen simman takia ei kannata alkaa veronmaksajien varoja mihinkään oikeustaisteluun. On niillä parempaakin tekemistä kun ratkoa noin mitättömiä riitoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän säästää mieluummin konsoleihin ensin kuin omaan asuntoon. :D

Lapset tekee provoja ja lapset parisuhteutuu.

Vierailija
24/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekisin rikosilmoituksen omaisuuden tuhoamisesta, ei ole mitenkään hyväksyttävää käytöstä tuo.

Vierailija
25/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuteen vaan.  Ei näitä naisten ja nais lapsien puuhia pidä hyväksyä.  Teet rikosiolmoituksen ja sitten se maksaa mitä maksaa.  Oppiihan vähän.  Jos vedät turpaan saat linnaa joten rikosilmoitus only way.

Vierailija
26/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5. Kerrankin avaus, jota ei ole nähty miljoonaa kertaa. Toivottavasti tarina jatkuu ja kehittyy.

Vierailija
27/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska provo. Kuka aikuinen muka pelaa pleikkaa.

Vierailija
28/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän säästää mieluummin konsoleihin ensin kuin omaan asuntoon. :D

Lapset tekee provoja ja lapset parisuhteutuu.

On mulla ASP tili johon säästän rahaa, pari ekaa vuotta säästin sinne ihan 1k€/kk tahtia

Ei mun tarvitse säästää konsoleita varten yhtään rahaa, voin tilata uudet ja saan "hävityt" rahat takaisin kun ei pidä vuokraa maksaa vanhempien luona

Vierailija
29/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni aikuinen pelaa, mitä muuta pitäisi tehdä muka? Mulla on työ ja harrastukset myös, pelailu on kiva lisä harrastus kotona.

Telkkarin katsominen on pelkkää tuijotusta, pelatessa aivot ja kädet pysyy liikkeessä.

Vierailija
30/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaheli.

Vierailija
31/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni aikuinen pelaa, mitä muuta pitäisi tehdä muka? Mulla on työ ja harrastukset myös, pelailu on kiva lisä harrastus kotona.

Telkkarin katsominen on pelkkää tuijotusta, pelatessa aivot ja kädet pysyy liikkeessä.

Ei sille pelaamiselle kyllä hirveesti parisuhteessa aikaa jää, naisille pitää antaa paljon huomioo, siinä mielessä se vaan oikeastaan auttoi sua, voi sen niinkin ajatella.

Ellei ole sitten niitä tyttöjä just jotka myös pelaa, silloin kaiketi kaksinpelii?

Ei tommoset pelailut oikein sovi parisuhteessa saati perheessä kovinkaan hyvin päivään.

Ihan kahelia touhua naiselta, mutta on tuossa mieskin selvästi vaihtanu jotain tärkeää johonkin pelailuun.

Vierailija
32/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se PS5 saakoon korvata. Voi tilata jostain osamaksulla ja antaa sulle. Otat myös television ja kaikkea millä pääsee alkuun. Ja onnittelut myöskin, että pääsit eroon.

Vierailija
33/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus?

Vierailija
34/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha rupes v*tuttamaa se pleikka 5 puolesta. Toise omasuutta ei ikinä sais hajottaa. Muista vaatia myös se taulutelkka takasin.

N18

Vierailija
35/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton luonteiset naikkoset menee sekasin kun ei kiinnostukaan.

köyhä hei

Vierailija
36/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitusta tehdessä olisi hyvä olla todisteita. Saisitko huijattua hänet jotenkin tunnustamaan tekonsa esim tekstarissa?

Vierailija
37/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama juttu. Menetin monen tuhannen edestä tavaraa. En tehnyt rikosilmoitusta, koska halusin vaan pois. Olisihan se oikeustaistelukin maksanut ja minun olisi pitänyt kuiteilla osoittaa, että rikotut tavarat oli minun. Tuntui helpommalta vaan todeta itsekseen että onneksi henki säästyi.

Vierailija
38/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai puhelussa ehkä helpommin. Sellaisen puhelun saa nauhoittaa, missä on itse osallisena, eikä sitä tarvitse kertoa. Älä sitten vaan ryhdy uhkailemaan siinä tms tekemään itse jotain väärää.

Vierailija
39/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 48v mies pelaa joskus. Tosi harvoin kyllä nykyään.

Vierailija
40/50 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai puhelussa ehkä helpommin. Sellaisen puhelun saa nauhoittaa, missä on itse osallisena, eikä sitä tarvitse kertoa. Älä sitten vaan ryhdy uhkailemaan siinä tms tekemään itse jotain väärää.

Jos oikeudessa meinaa käyttää todisteena, niin pitää kertoa nauhoituksesta.