Päärynävartaloiset kanssanaiset apua, huomaatteko lihomista helposti?
Meinasin pyörtyä, kun kävin tänään pitkästä aikaa vaa'alla. Vyötärönmitta ei ole juuri kasvanut, mutta lantio ja reidet ovat, sen olen huomannut. Mutta että noin paljon painoa tullut parissa vuodessa. Huh huh.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Joo. En ehkä ihan päärynä kun on muhkean lantion ja reisien lisäksi valtavat rinnat.
Järkytyin kun viimeksi piti käydä puntarilla lääkärikäynnillä. Ihan hirveästi tullut painoa lisää. Ei sitä ollut huomannut kun paino oli kertynyt tasaisesti vyötäröstä alaspäin.
No nyt ollaan sitten dieetillä.
Tämä vartalotyyppi on kyllä siitä kiitollinen että paino lähtee yhtä tasaisesti kuin on tullutkin. Mutta se on paha että huomaamatta voi lihoa vaikka kuinka, etenkin jos ei käytä tiukkoja joustamattomia vaatteita.
Sama täällä. Varsinkin, jos olen jo hieman pyöreässä kunnossa valmiiksi, niin en huomaa onko ylipainoa tullut enemmänkin.
Mä en ole päärynävartalo mutta silti mua luullaan aina kevyemmäksi mitä olen 🤭 ilmeisesti kilot jakautuu tasaisesti. Lihaksikas en todellakaan ole.
Jos lihomista ei huomaa, tarkoittaa se sitä, että on alunperin jo ollut läski. Osittain kyse voi olla myös itsepetoksesta. Elämäntaparemontti on tällöin ainoa järkevä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Joo. En ehkä ihan päärynä kun on muhkean lantion ja reisien lisäksi valtavat rinnat.
Järkytyin kun viimeksi piti käydä puntarilla lääkärikäynnillä. Ihan hirveästi tullut painoa lisää. Ei sitä ollut huomannut kun paino oli kertynyt tasaisesti vyötäröstä alaspäin.
Tämä vartalotyyppi on kyllä siitä kiitollinen että paino lähtee yhtä tasaisesti kuin on tullutkin. Mutta se on paha että huomaamatta voi lihoa vaikka kuinka, etenkin jos ei käytä tiukkoja joustamattomia vaatteita.
Minä olen vieläpä aika pitkä (176 cm) ja samanmallinen vartalo. Välillä painolukemat hieman hirvittää, mutta kaipa se täytyy vaan uskoa, että tällainen vartalo on raskatekoisempaa lajia.
Vierailija kirjoitti:
Suositteliko lääkäri sinulle laihduttamista vai teitkö itse päätöksen? Joskus lääkärit tuijottaa kylmästi vain painoindeksiä eikä vartalotyyppiä.
Huomaan lihomisen kyllä, jos katsoo navan alle. Jostain syystä ylävartalo (varsinkin kädet, olkapäät, solisluiden alue) on kuin balleriinalla, mutta alaosa on kuin maatilan emännällä. Se on kovin epäsuhtaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä näkyy, sekä alakropassa että kasvoissa. Yläkroppaan ei tartu läski millään, kylkiluut näkyivät silloinkin kun paino oli 68kg (olen 168cm pitkä, nykyään 62 kg) ja käsivarret ovat aina olleet luirut. Tisseihin ei myöskään eksy rasvaa vahingossakaan, mineillä mennään.
Mies kyllä tykkää kovasti!
Hihii, meilläkin mies tykkää kovasti! Päärynä 169cm/88kg. Luulee että painan 75 🤭
Olen juuri saman pituinen ja painoinen! En ole kysynyt, mitä mies luulee. Tavoitteena laihtua 18kg.
Mulla on päinvastainen kroppa. Paino kertyy rintoihin ja käsivarsiin. Inhoan niitä, mutta tässä iässä olen oppinut olemaan vähän armollisempi itseäni kohtaan. Onneksi naama on nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä näkyy, sekä alakropassa että kasvoissa. Yläkroppaan ei tartu läski millään, kylkiluut näkyivät silloinkin kun paino oli 68kg (olen 168cm pitkä, nykyään 62 kg) ja käsivarret ovat aina olleet luirut. Tisseihin ei myöskään eksy rasvaa vahingossakaan, mineillä mennään.
Mies kyllä tykkää kovasti!
Hihii, meilläkin mies tykkää kovasti! Päärynä 169cm/88kg. Luulee että painan 75 🤭
Olen juuri saman pituinen ja painoinen! En ole kysynyt, mitä mies luulee. Tavoitteena laihtua 18kg.
Kysypä joskus saatat yllättyä.
Minulle on käynyt nyt näin. Olen päärynämallia ja maha on päässyt pyöristymään. Ajattelin että 5 kg on tullut lisää, kun housut ei mene vyötäröstä kunnolla kiinni. Punnitsin ja voi järkytys, 11 kiloa on tullut.