Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset häpeävät eniten painoaan, kännitörttöilyjä ja talousongelmia. Mitä sinä häpeät?

Vierailija
14.07.2022 |

Itse häpeän ehkä eniten typerää ja huonosti palkattua ammattiani ja sitä, ettei minulla enää aikuisiällä ole käytännössä ollenkaan ystäviä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä eniten häpeän on niin arka asia että en kerro sitä edes anonyyminä. Ei mikään otsikossa olevista. Toiseksi arin on ikiteekkarilta puuttuva koulutus, mutta sen kanssa olen pitkälti sinut vaikka se kirpaiseekin jokaikisenä tilipäivänä.

Vierailija
2/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuutta tähän palstaan. Ei pääse eroon vaikka tämä on ollut umpisurkea jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä piliä

Vierailija
4/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän sitä kuinka huonot sosiaaliset taidot minulla on. Olen ystävällinen ja kohtelias mutta en kerta kaikkiaan osaa ottaa tilaa ja liittyä keskusteluun / ryhmäytyä.

Vierailija
5/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeän muiden mokailuja. 

Vierailija
6/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirpaisee!

Vierailija
7/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävetä, kun omille ongelmilleen voi aina tehdä jotain? Siksi vain myötähäpeän.

Vierailija
8/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä kadun on se, että en osannut tehdä huonolle itsetunnolleni mitään ennen 30 ikävuotta ja annoin 20-vuotta elämästäni mennä jollain tavalla hukkaan 8-11 ikävuoden välillä tapahtuneen kiusaamisen vuoksi. Kiusaaminen luo häpeää, ja heikentää merkittävästi itsetuntoa ja estää sinua olemasta se mikä voisit olla. Jos olet käynyt saman läpi, niin älä anna ajan kulua ja odota, että asiat ratkeaisivat itsestään vaan tee jotain. Puhu ystävillesi, hae kuunteluapua ammattilaiselta, mitä vain, tämä on ainutkertainen elämäsi ja myös sinulla on oikeus nauttia siitä.

Vierailija
9/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöjä viestejäni vauvaforumille.

Vierailija
10/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häpeän sitä, että olen tosi laiska siivoamaan. Olisi ihanaa, jos koti olisi aina viimeisen päälle.

Ja joo, sitä en kehtaisi tunnustaa kenellekään, että luen tätä foorumia.

Vierailija
11/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ne otsikossa tuli ne aiheet häpeillä.

Vierailija
12/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hävetä, kun omille ongelmilleen voi aina tehdä jotain? Siksi vain myötähäpeän.

En ole koskaan tajunnut mitään myötähäpeän ideaa, paitsi v*ttuiluna. Miksi kukaan häpeäisi toisen puolesta? Järjetön idea. Itse ainakin paheksun tai halveksin jos joku käyttäytyy mielestäni huonosti.

Ja tajuan kyllä, että sinä aikana ennenkuin ne häpeän kohteet on ratkaistu, niin niitä hävetään. Esimerkiksi ylipaino ei häviä päivässä ja sinä aikana kun painoa pudottaa, niin voi hävettää esimerkiksi salilla käyminen.

Vierailija
13/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän mun iänkaiken vanhaa autonromua, erottuu aina ja joka paikassa. Järki sanoo et turha hävetä mut toivon hartaasti että pystyisin hankkimaan paremman.

Vierailija
14/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saanko kysyä mitä teet työksesi? Ei ole mitään syytä hävetä omaa työtään.

Vierailija
15/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käyntiäni minä häpeän. En oikein muuta.

Vierailija
16/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän maan hallitusta.

Vierailija
17/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja mitä.

Vierailija
18/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en häpeä!

Vierailija
19/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistani joka on antanut pilllua holtittomasti.

Vierailija
20/45 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistani joka on antanut pilllua holtittomasti.

No pane sitä vähemmän niin ei tarvitse hävetä sitä että on koskenut sinuun niin paljon