Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaajo Arttu Lindemanille " Sä toteutit jokaisen lihavan unelman. Katosit vuodeksi ja tulit pyykkilaudan kanssa takaisin. Nyt on latu auki"

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku olla lihava?

Mua ei ainakaan haittaa lihavuuteni. Elämäni on ihan samanlaista kuin se olisi hoikkanakin.

Et usko siihen itsekään.

Täällä toinen, joka voi aivan rehellisesti ja suoraan sanoa, että ylipaino ei ole vaikuttanut elämänlaatuun mitenkään. Olen siis lihonut varsin lyhyen ajan sisällä, joten minulla on omakohtaista, tuoretta kokemusta myös normaalipainosta. Ylipaino ei ole vaikuttanut jaksamiseen tai terveyteeni mitenkään. Tiedostan, että tulevaisuudessa voi näin olla, mutta en pidä tulevaisuuden murehtimista järkevänä. Tavoitteeni on joskus vielä laihduttaa, mutta en aio laittaa elämääni hyllylle ja käyttää aikaani painon murehtimiseen niin kauan, kun olen ylipainoinen. Asiat, joiden vuoksi stressaan, eivät liity painooni. Esimerkiksi työasiat pyörivät mielessä ihan samalla tavalla sekä lihavana että laihana. Laihdutusohjelmat, kuten tässäkin ketjussa mainittu Kostokroppa, synnyttävät virheellisen käsityksen, että kaikki ongelmat katoavat, jos onnistuu laihduttamaan.

Vierailija
22/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuuko tää Lindeman kulmahousuihin, lakerikenkiin ja ajelee mersulla raveihin?

suomalainen aasi on Tuulipuku kansaa ja revityt farkut pitää olla jotkut osaa pukeutua siististi ei tarvitse olla kateellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla ei löydä yhtään kuvaa hänestä lihavana tai edes eri näköisenä kuin nykyisin. Onko vanhat kuvat poistettu vai onko klikkiotsikko?

Vierailija
24/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviäispä Jaajokin julkisuudesta ja ihan mistä syystä tahansa.

Vierailija
25/25 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pyykkilauta ja timmi kroppa, jokaisen elämän unelma?

Kyllä köyhät on unelmat jos tuota on. Mutta eipä tässä kai pidä ihmetellä, nykyajan arvot on niin super-pinnalliset. Komeita kulisseja pitää kantaa, menestyvää ja menevää esittää ulospäin, vaikka sydän märkänis.

Tämä on sitä "maailman paras maa" esitystä.  

OECD:n raportin mukaan mielenterveyden häiriöt maksavat Suomessa vuosittain noin yksitoista miljardia euroa. Summa koostuu työmarkkinoiden ja terveyspalveluiden kustannuksista sekä sosiaaliturvasta.

Nykyään jo lähes puolet kaikista työkyvyttömyyseläkkeistä on myönnetty mielenterveyden ja käyttäytymisen häiriöiden vuoksi.

Mutta ei haittaa kun on pyykkilauta ja kulissit pystyssä. Ollaan hiljaa siitä kääntöpuolesta. Ollaanhan "onnellisia" ja kadehdittuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi