Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori-paketin ostaja ei hae pakettia eikä vastaa viestiin

Vierailija
14.07.2022 |

Mitä paketille tapahtuu? Hän maksoi yli 100 maksavan tuotteen. Lähetin seurantakoodin - ei ole lukenut edes viestiä. Nyt paketti on ollut perillä jo monta päivää. Postin seurannassa lukee, ettei vastaanottajaa ole tavoitettu eikä ole hakenut pakettia! Mitä teen???

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketti palautuu lähettäjälle jos sitä ei noudeta. Nykyäänhän Posti ei lähetä tekstiviestiä saapuneista paketeista joten jos noutoaikaa vielä on niin laita hänelle tekstiviesti tiedoksi.  Itse sain palautuneen paketin ja siinä ei kumma kyllä ollut lunastusmaksua eli sain sen ilmaiseksi takaisin. Palautin rahat postikuluineen ostajalle mutta en suostunut enää uudelleen lähettämään. Nykyään en enää palauta rahoja ja ilmoitan sen ostajallekin. Myyn niin halpoja tavaroita.

Kyllä tekstiviestit saapuneesta paketista tulevat ihan normaalisti, jos käytössä ei ole omaposti sovellusta tai sille ei ole annettu lupaa lähettää ilmoituksia.

Vierailija
42/47 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap sun ongelma. Miksi ihmeessä edes stalkkaat ostajaa, oletko ehkä joku sekopää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti hoitaa pakettiasiat erinomaisesti, paketti saattaa kulkea 2 kertaa edestakaisin ennen kuin se laitetaan säilöön hävittämistä varten. Torissa on kumma meininki.

Vierailija
44/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko takaisin vai mitä? Ap

Kysy postilta nuija.

Millä oikeudella nimittelet, joo, ja etkös muista, joka toista haukkuu, on itse, se joutuu xxxx-n räkälaukkuun!

Vierailija
45/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munki postinouto vei monta päivää ja lähettäjä hössötti. On muutakin tekemistä elämässä, eikä aikaa kaikkeen. Yötyötä ja ulkomaan keikkaa.

No ilmoita myyjälle, että haen sen. Olet ääliö.

Ja jo toinen jolla on muka joku oikeus haukkua!

Joka toista haukkuu, on itse ja se joutuu xxx:n räkälaukkuun!

Vierailija
46/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos rahat ovat sinulla ja sinulla postista vahvistus, että olet paketin lähettänyt.

Vierailija
47/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yleensä lue niitä viestejä, jos joku ilmoittaa lähettäneensä. Näen sen posti tai matkahuolto app:sta heti. Pakettipiste meillä on ihan eri suunnassa kuin työpaikka niin monesti kävelen viikonloppuna sen hakemaan.

Anna olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan