Saatteko kumppaninne kanssa samaan aikaan orgasmin?
Kommentit (37)
Yleensä ei, mutta kyllä välillä osuu kohdallekin. Toisen orkku yllyttää toistakin saamaan, tai niin se ainakin minusta naisena tuntuu.
Saan jonkun toisen ihmisen kanssa samaan aikaan orgasmin, sillä onhan meitä miljardeja.
Saan yleensä tunnin jälkijunassa orkkulin.
Jos itse saan niin mies tulee samaan aikaan helposti. Sitten halitaan ja pussaillaan.
En usko kenenkään saavan mitään orkkuja,helppohan se on valehdella vaikka itselleen. Miehet on surkeita sängyssä.
Harvoin. Kaunis ja seksikäskroppainen vaimoni ehtii tulla yleensä 3krt peräkkäin ratsastaen ja sitten joko minäkin tulen, tai vaihdamme asentoa, jolloin minäkin tulen ja vaimo tulee vielä uudestaan vähintään kerran, mutta useimmiten 3krt. Ei sitä useamman orkun jälkeistä sykkivää ja puristelevaa vulvaa kestä erkkikään loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
En usko kenenkään saavan mitään orkkuja,helppohan se on valehdella vaikka itselleen. Miehet on surkeita sängyssä.
Höpölöpö. Sinä et ole saanut koskaan miestä, etkä orgasmia, koska makaat sängyssä näyttäen variksepelättimeltä.
Jos saan yhdynnässä orgasmin niin 95% kerroista tullaan yhtä aikaa. Toisinaan saan useamman jo ennen yhdyntää tai sitten säästelen niin että saan yhdynnän aikana, se tuntuu aina parhaimmalta. Viimeksi tuntui aivan älyttömän hyvältä kun ratsastin ja orgasmin hetkellä tunsin kuinka pilluni alkoi puristella kalun ympärillä ja heti kun se loppui (orkun ihanuus vielä jatkui) niin mies sai orkun ja tunsin kuinka hän sykki sisälläni. Aivan älyttömän ihanat orgasmit oli kummallakin ja jälkimainingit jatkuivat vielä pitkään.
Suhteen ekat vuosikymmenet vaimo sai yhdynnässä orgasmit ja niistä saatiin liki kaikki yhtäaikaa. Yhtäaikaa siksi, että kiihoitin aina vaimon lähelle h-hetkeä hyväilyillä, suuseksillä ja sormettamisilla ennen yhdynnän aloitusta. Alkuvuosina kiimaa lisäsi vielä riskillä nainti, ensin paljaata ja vasta lopuksi kumilla. Sain sopivasti lisä aikaa. Myöhemmin kiiihoitin hitusten pidempään ja naiminen aloitettiin vasta kun vaimo ei enää kestänyt ilman. Hänen orgasmit tuli aina ekan 5 min sisään tai ei ollenkaan. Joten yhdynnät oli enemmän tai vähemmään kiivaita all in. Näin ajoitettiin siksi, että hän on aina saanut vain kerran ja kovaa, joten ei ollut varaa hukata. Jos meni yli, ei tullut enää ollenkaan. Useimmissa tapauksissa hän otti kalullani orgasminsa alun yhdynnän jälkeen. Itseltä ei kysytty, eikä ollut vaikutusvaltaa, enkä halunnut estää. Rakastin tuota eläimellistä ottoa ja hyväksikäyttöä. Hyvin harvoin kestin hänen orgasminsa myllytykset laukeamatta. Vaimossa kaksi eri puolta, päältä hiljainen ja rauhallinen vs sisältä raju ja tulinen.
Silloin tällöin osuu kohdalleen. Useimmiten ei saada yhtä aikaa. Mutta tärkeintä, että molemmat nauttii.
Täysin urbaania legendaa, tuo väite.
Todellisuudessa on silkka mahdottomuus, että kaksi (täysin vierasta!) ihmistä onnistuisi seksuaalisen coituksensa kanssa (millisekunnin tarkkuudella!) siihen mitä toinen (täysin vieras!) ihminen oman seksuaalisen coituksensa kanssa suoriutuu.
Täysin urbaani legenda, todellisuus on paljon (kuviteltuja taruja!) ihmeellisempi, ja monivivahteisimpi seksuaalisissa coituksissaan.
Vierailija kirjoitti:
..skeptikko? masentunut, sellainen. ehkä.
(mielipideseonmadoillakin,sano lintu kun sen aikaisen.. sanotaan).
en usko (masentuneisiin) skeptikoihin. enkäsatuusi: ja niin ovat naisetkin!
Muista! (syödälääkkeesitai, osta niitä lisää..)
voi hyvin, eli paremmin..
Vierailija kirjoitti:
Jos saan yhdynnässä orgasmin niin 95% kerroista tullaan yhtä aikaa. Toisinaan saan useamman jo ennen yhdyntää tai sitten säästelen niin että saan yhdynnän aikana, se tuntuu aina parhaimmalta. Viimeksi tuntui aivan älyttömän hyvältä kun ratsastin ja orgasmin hetkellä tunsin kuinka pilluni alkoi puristella kalun ympärillä ja heti kun se loppui (orkun ihanuus vielä jatkui) niin mies sai orkun ja tunsin kuinka hän sykki sisälläni. Aivan älyttömän ihanat orgasmit oli kummallakin ja jälkimainingit jatkuivat vielä pitkään.
..ja sitten heräsin! ( urbaaneja legendoja, eli satuja..)
älä uskourpoja! ihminen kirjoitti:
Täysin urbaania legendaa, tuo väite.
Todellisuudessa on silkka mahdottomuus, että kaksi (täysin vierasta!) ihmistä onnistuisi seksuaalisen coituksensa kanssa (millisekunnin tarkkuudella!) siihen mitä toinen (täysin vieras!) ihminen oman seksuaalisen coituksensa kanssa suoriutuu.
Täysin urbaani legenda, todellisuus on paljon (kuviteltuja taruja!) ihmeellisempi, ja monivivahteisimpi seksuaalisissa coituksissaan.
No voi voi, kellä onnistuu kellä ei.
Kärsivällisyyteni riitti jo nuorena vedättään vaimoa niin pitkälle suuseksellä ja hyväilyllä, että hän sain orgasmit yhdynnässä. Olisi lauenut varmaan vaikka sormella. En tiedä ymmärsikö hän miksi näin aina tein mutta voisin kuvitella, koska ainakin myöhempinä vuosina veti minut väkisin päällensä, ennen orgasmia. Pitkät hyväilyt ja vaimon kiihoituksen sopi itsellekin, koska hänen pillunsa ollut sen verran ahdas, ettei sen hyväilyä ole kestänyt kauaa mitenkään. Joten yhteinen orgasmi oli kliimaksii mihin pyrittiin. Muutenkin suosittiin kiivasta yhdyntää all in eikä maraton nainteja. Vaimon pillu ei edes kestänyt kaluani kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ja sitten heräsin! ( urbaaneja legendoja, eli satuja..)
Olen pahoillani jos itse et ole koskaan kokenut yhtäaikaista orgasmia mutta se ei minun kokemuksistani tee valheita 😄
Helppo homma! Takaapäin. Ensin itse (mies) panee lähelle laukeamista, sitten hidastaa ja alkaa samalla hyväillä toisella kädellä naisen klitorista. Kun nainen alkaa lähestyä orgasmia, kiihdyttää taas omaa tahtia ja antaa tulla!
Saan se ns. viimeisen ( 2 - 3 ) itselle kun mieheni tulee. Itse kiihoitun miehen loppuhetkestä kun tiedän että hän ei kestä enään niin saan silloin minä myös. Aikaa tuohon kuluu 4 - 10min Max.
Riittää kesto minulle tuo mutta välillä vain minä saan huomion ja se kestääkin paljon kauemmin. 😋
Vaimon kanssa harvemmin yhtä aikaa. Hän saa alle 5 minuutin aloituksesta jos yleensä saa. itse saan siitä parin minsan päästä.
Rakastajattaren kanssa lähes aina yhtä aikaa. Hänellä kestää yleensä liki puoli tuntia ja joudun pidättelemään. Laakasen, kun huomaan, että nyt hänellä räjähtää.
Kolmos nainen on tältä väliltä. Toisinaan tulee yhtä aikaa. Toisaalta hän on kyllä varsinainen sarjaorkuttaja, joten otan omani kun hän on saanut kylläkseen.
Joskus, yleensä ei. Johtuen siitä että minun on vaikea saada yhdynnässä ylipäätään. Jos sitten satun saamaan niin on aika varmaa että mies tulee samalla 😆