Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, kun tuntuu, että täti irvailee :(

Vierailija
13.07.2022 |

Soitin äidille, kun tätini luona ovat vanhempani nyt käymässä. Täti kysyi puhelimessa montako työpäivää minulla vielä on ja sanoin kaksi. Sitten hän kysyi saanko palkkaa siitä? Sanoin, että en. Siihen täti vastasi, että 'Ilmaista työtä.' Täti on kuullut jo aiemmin olevani kuntouttavassa työtoiminnassa ja olisin kyllä kertonut jo aiemmin, jos olisin saanut työpaikan. Suututti tuon kommentin jälkeen! Aivan kuin irvailisi siitä, että teen palkatonta työtä, vaikka minkä minä sille voin, jos kuntakokeilu määrää tuollaiseen :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmaista työtähän se on mutta mitä sitten?

Vierailija
22/25 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmaista työtähän se on mutta mitä sitten?

Minusta on parempi, että teen jotain kuin, että istuisin vain kotona. Kenties kuntakokeilusta jossain vaiheessa on hyötyä, jos auttaa saamaan työpaikan. Asiat eivät kuitenkaan edisty, jos olen vain toimettomana. Näin olisi pitänyt vastata tädille, jos olisi tullut mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kertoa, että olin saanut väärän käsityksen tädin sanoista. Hän oli tarkoittanut, että on väärin, ettei minulle makseta palkkaa.

Vierailija
24/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin kertoa, että olin saanut väärän käsityksen tädin sanoista. Hän oli tarkoittanut, että on väärin, ettei minulle makseta palkkaa.

Näin arvelinkin! 

Onnea jatkoon ja toivottavasti saat ihan palkallista työtä missä viihdyt!

Vierailija
25/25 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin arvelinkin! 

Onnea jatkoon ja toivottavasti saat ihan palkallista työtä missä viihdyt!

Kiitos :)