Mun lapseni taitaa olla sellainen ns. Pikkuvanha
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jos johtuu siitä, että on tietoisuudeltaan hyvin kehittynyt sielu niin ei. Jos taas johtuu traumasta niin on huono juttu.
Haluatko avata vähän millä tavalla voi johtua traumasta ?
Hyvä juttu se on. Hän on vaan viettänyt paljon aikaa aikuisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
No se on kyllä totta, korona aika ja ainut lapsi..
Oon tosi huolissani hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on kyllä totta, korona aika ja ainut lapsi..
Oon tosi huolissani hänestä.
Ei ole mitään syytä huoleen. Kyllä lapsi oppii viimeistään esikoulussa enemmän sosiaalisia taitoja. Todella paljon parempi että lapsi saa olla täysin huomiosi keskipiste kuin niiden lasten rooli jotka jo kolmen vuoden vanha hylätään yksin ulos leikkimään, niitä lapsia tällä meidän seudulla näkyy valitettavasti paljon...
Vierailija kirjoitti:
Autisti
Nykyään kaikki tuntuu olevan autisteja, enemmän tai vähemmän
Ehkei ole. Mitäs jos on ottanut esimerkkiä jostain aikuisesta vaikka papasta, kaverista pihalla tai lastentarhantädistä? Lapset joskus sanovat omia viisauksiaan. Vanhempi taitaa silti sanoa omat viisaudet myös.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ole. Mitäs jos on ottanut esimerkkiä jostain aikuisesta vaikka papasta, kaverista pihalla tai lastentarhantädistä? Lapset joskus sanovat omia viisauksiaan. Vanhempi taitaa silti sanoa omat viisaudet myös.
Sitä tässä mietin onko vaan luonne kysymys vai olenko itse aiheuttanut tämän. Ja jos olen niin mitä tehdä toisin
Jos johtuu siitä, että on tietoisuudeltaan hyvin kehittynyt sielu niin ei. Jos taas johtuu traumasta niin on huono juttu.