Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~oOo~HELMInauhan viikonloppu~oOo~

20.10.2006 |

[b][color=salmon]Huomenta Helmet!![/color][/b]

On aika aloittaa uusi päivä! =)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että luin eilen Hennan viestin, jossa hän puhui esimaidosta! Mietin illalla ennen unen tuloa, että aika hassua, ettei mun rinnat ole missään vaiheessa raskautta pisaroineet. Rintavarustusta mulla on aina ollut omasta mielestäni vähän liikaakin ja raskausaikana ne on kasvaneet E:stä G:hen. Vähän liikaa ehkä ihmiselle, joka on 160cm, norm. paino n.54kg. Luulisi, että tuon kokoiset ymmärtäisivät tehdäkin jotain, etteivät vain hyödyttömänä roikkuisi.

No, aamulla mies alkoi katsella yöpaitaani ja kysyi, olenko sutannut illalla iltapalaa vai onko hän kuolannut koko rintamuksen. Molempien rintojen kohdalla oli aikamoiset kuivuneet, tummat läntit. Samassa tajusin, että tämän on pakko olla nyt sitä, mitä illalla mietin! Testasin vielä puristamalla, ja kyllähän niistä tiputteli. Outoa... Esikoista kun kerran odotan, niin kaikki tuntuu niin ihmeelliseltä ja oudolta. Miksi sitä nyt jo tulee? Miksi se alkoi näin yhtäkkiä? Jos sitä alkaa tulla päivisinkin yhtä paljon kuin viime yönä, tarvitsen kyllä liivinsuojia.

Mies vasta hämmentynyt onkin. Se kun ei ollut lainkaan osannut odottaa tällaista vielä.

*Mairanne ja ihmeellinen rintavarustus* sekä Tuuti 24+1

Vierailija
22/23 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli oikein poikkeuksellisen rauhallinen sunnuntai-aamu tänään.

Esikoinen nukkui melkein kymmeneen, ja se on todella harvinaista, itsekin oli aivan kuin uusi ihminen herätessään!

Enpä tiedä johtuuko hyvistä yöunista vai mistä, mutta aamukin on mennyt rauhallisesti, ei ole supistanutkaan kovin montaa kertaa.

Mulla maitoa tihkui nyt tän pikkukakkosen aikana ensimmäisen kerran siellä 16 viikolla, kun supistelut alkoivat. Sen jälkeen sitä on tihkunut vain muutaman kerran, ei siis onneksi tarvitse ainakaan vielä aloittaa sitä liivinsuojus-rumbaa.

Taidanpa mennä ottamaan pienen " oman" hetken ja lukemaan sängylle naistenlehtiä, kun siippakin juuri heräsi, ja leikkii meidän neidin kanssa. Voisiko päivä enää mukavammin alkaa?!

Mukavaa sunnuntaita kaikille helmeille, nauttikaa!

T: Helmiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille Helmiinalle ja Pessille tervetuloa!! Helmikset on mukava nauha :o)

Karva-ongelmaa esiintyy täälläkin :) Masussa kasvaa semmoista kummaa höytyvää, onneksi kuitenkin vaaleaa niin kuin itsekin olen. Mutta hassun näköistä se kuitenkin on. Itse mietiskelin kanssa sitä, että mikähän apinailmiö tämä on... :)

Tänä aamuna oli jo vähän lunta maassa. Mukavaa :o)

Nyt on päällä taas kumma touhu vaihe. Raskauden alussa oli sama juttu - oli ihmeen paljon energiaa ja aika paljon se kohdistui kodin laittamiseen ja onnekseni myös kouluhommiin. Jossain vaiheessa tämä intoilu kuitenkin lopahti ja tuli hirmuisen väsynyt ja vetelä kausi - kaiken suhteen. Nyt on taas energiaa - jihaa. Olen saanut vihdoin ja viimein ommeltua verhot ikkunoihin uuteen kotiimme - johon muutettiin jo kesällä! Mhhh...mitähän seuraavaksi keksisi :)

Leppoisaa sunnuntai-iltaa!

-JUnebug & toukkis 22+5