Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ja kissaongelma

Vierailija
13.07.2022 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden ajan mukavaa miestä. Mies asuu maalla ja itse pikkukaupungissa, välimatkaa kuitenkin vajaa 20km. Kaikki on ollut tähän asti hyvin.

Miehellä on useita kissoja, eikä se mitään, tykkään eläimistä. Mutta nyt minulle selvisi, että yhtäkään hänen kissoistaan ei ole leikattu, vaan lisääntyvät mielin määrin ja sitten mies tappaa pentuja. :( Ulkoilevat myös vapaasti. Hänen mielestä se on ihan ok meininkiä. "Aina ennenkin on niin tehty."

Olen järkyttynyt. Puhuin miehelle, kuinka vastuutonta toimintaa tuo on ja selvitin eläinlääkäreiltä kastraation/sterilisaation hintoja.

Mies suhtautuu aika yliolkaisesti, vaikka sanoi kyllä että ehkä vois jotain tehdä...

Mulla on nyt sellainen olo, etten pysty jatkamaan suhdetta miehen kanssa, joka toimii noin.

Ollaan alle 30v ja lapsettomia. Mitä mieltä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet niistä lihapullia.

Ja syötät sille miehelle jäähyväisaterialla.

Vierailija
42/47 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, ettäse olisi oikein, mutta noin maalla toimittiin vielä minunkin nuoruudessani. Ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, että nykyäänkin tuollaista vielä tapahtuu. Itselläni oli lapsuudessa 2000-luvun alussa kissa, joka ulkoili vapaana isolla pihalla maalla, mutta sekin leikattiin. Oli kolli kissa. Meillä niin iso piha, että ei naapuriin juuri mennyt. Tosin naapurista koira joka myös oli vapaana pihassa joten sekin vaikutti. Elimme sellaista hyvää elämää siellä ja kävin naapurin koiraa lenkittämässä. Tosin tästä tuli mieleen taas lapsuuden ystäväni kissat silloin samaan aikaan. Hänen perheellään oli kissoja ihan hirveästi. Niitä ei leikattu ja pentuja syntyi. Monet jätettiin tosin itselle, mutta erään kerran hänen isänsä oli ainakin tappanut pienet heikot pennut kivellä. Ystäväni on kissojen ystävä ja oli pienenä 8-vuotiaana järkyttynyt siitä teosta. Kertoi minulle ja itse en taas voinut saman ikäisenä edes ymmärtää koko asiaa. Perheessäni oli ongelmia, mutta sentään kissaani ei johdektu huonosti. Jos oma isäni olisi tappanut pentuja niin olisi jotain särkynyt lopullisesti ja olisin muistanut sen aina. Oma kissani oli minulle tärkeä.

Tuolla ystävän kissojen parissa riehui kissaruttokin. Yksi sairas kissa levitti muihin. En tiedä sitten voiko rokotteella ehkäisy tuota. Kuitenkin lopettaa ne kissat sitten lopulta piti. Jotkut selvivät taudista ja silloin määrä hieman väheni. Tässäkin tapauksessa paljon kiinni perheen isästä tuo touhu. Äiti ja lapset pitivät kissoista, mutta isä ei antanut ottaa niitä sisällä yms. Sori pitkä viesti.

Vierailija
44/47 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella maalla tosiaan tullaan muutama vuoskymmen peräjunassa, kirjaimellisesti.

Onneksi asun Helsingissä.

Vierailija
45/47 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka niin kauan että saat miehen leikkaamaan kissat. Ole pelastaja. Pentujen tappaminen on kauhea trauma emolle.

Hirveä mies eli ei jatkoon mutta sun tehtävä olisi auttaa kissoja.

Vierailija
46/47 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten usko niin tee ilmoitus Esy:lle, muuten olet yhtä syyllinen kaikkeen, osa hänen toimistaan on rikollista. Kissoilta ei pyydystysvietti häviä vaikka leikataankin, päinvastoin, koska kissojen kulkemishalu vähenee. Ilmoitus Esylle voidaan tehdä nimettömönä eivätkä kerro kuka ilmoituksen teki. Ole eläinten puolella ja auta. Itse ne eivät pysty apua pyytämään. Kissanaaras on jatkuvasti kiimassa, ja s jos saa 6t pennut, ja ne taas kuudet pennut jne jne... Kohta tulee syyspakkaset ym.

Vierailija
47/47 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muuten hyvä, ottaisin tuon projektina.

Sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet opettaa mies oikeille kissanhoitotavoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi