Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja taas sateet pilasi yhden kesälomapäivän :(

Vierailija
13.07.2022 |

Eikä viikonloppu näytä sen paremmalta. Harkitsen festarilippujen myymistä. Ei tällä kelillä ole kiva mennä sinne.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä taas olen tosi iloinen. Kasvit sai lopultakin vettä eikä tarvitse kastella. Kuistilka ihanan raikasta ja lämmintä.

Vierailija
2/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole sadetakkia ja kumisaappaita?

Vai haluatko väkisin olla ankea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sää mennä kuluttamaan kulttuuria! Varmasti on joku taidenäyttely yms lähellä missä et ole vielä käynyt.

Vierailija
4/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sää taas..

Vierailija
5/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi valita ulkona vallitsevaa säätilaa, mutta voit valita oman asennoitumisesi siihen. Kurjuus on valinta.

Vierailija
6/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Suomessa voi sataa toisinaan. Saharassa sataa todella harvoin.

Vierailija
7/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en lomaile suomessa,kallista ja paska sää,ötököt kaupan päälle

Vierailija
8/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella perinteinen suomalainen kesäsää. Mikään ei ole muuttunut niin kauan kuin itse muistan. Välillä sataa ja sitten taas paistaa, tuulista. 

Ilmastonmuutoshömppä on täyttä tuubaa, joka kaivetaan aina esille, kun mittari värähtää hetkenkin lämpimämmän puolelle.  

Vierailija
9/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaava määrä saikkupäiviä jotta saat menetetyt hellepäivät takaisin. Elokuulle on luvattu helteitä.

Vierailija
10/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minä taas olen tosi iloinen. Kasvit sai lopultakin vettä eikä tarvitse kastella. Kuistilka ihanan raikasta ja lämmintä.

Sama! Nyt on voinut ollakin ulkona kun ei ole hellettä eikä aurinko porota. Itseasiassa olen omalla terassilla nytkin eikä tosiaan ole mitenkään vilpoisaa vaikka ei aurinko paistakaan ja pian saattaa taas sataakin.

Ja mieluummin minä festareillekin menisin tällä säällä kuin helteellä.

Vierailija
11/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Se hellekärsimyskupoli vei yli viikon kesälomasta ihan haaskuun.

Vierailija
12/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollut lomaa vielä silloin, vasta nyt. Koko aikana ei voinut muuta tehdä kuin istua sisällä viilennetyssä kämpässä. Liian kuuma olla ulkona yhtään. Nyt voi lenkkeillä koiran kanssa ja istua terassilla nyykähtämättä.

Vierailija
13/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en lomaile suomessa,kallista ja paska sää,ötököt kaupan päälle

Ainoat hoitoa vaatineet ötökän ja eläinten puremat ja polttamat olen saanut ulkomailla.

Ja pahimmat myrskyt olen kokenut matkoillani, ollut jopa vaarassa kun ravintolan ikkunaseinä tuli sisään myrskyn paineesta. Oli kallis matka, mutta siitä huolimatta paska sää.

Vierailija
14/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Pohjois-Pohjanmaalla tulee vettä kuin Esterin persiistä ja ah kun kirjan lukeminen maistuu. Nyt istun kahvilla tuoreen pullan ja hyvän kahvin kanssa. Siksi tabletti, en halua sotkea kirjojani.

Vierailija
15/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ollut lomaa vielä silloin, vasta nyt. Koko aikana ei voinut muuta tehdä kuin istua sisällä viilennetyssä kämpässä. Liian kuuma olla ulkona yhtään. Nyt voi lenkkeillä koiran kanssa ja istua terassilla nyykähtämättä.

Just niin, meni kyl se viikko "hukkaan" lomasta kun ei mittä ruumiillista jaksa tehdä. Nää helteestä nauttijat tuskin kaivaa maata, tai rakentavat mitään aamusta yömyöhään.

Vierailija
16/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt yhtään päivää lomasta hukkaan. Hellepäivät pulikoin omassa uima-altaassa. Kävin aamulla kasvihuoneessa, kun se oli vielä varjossa, kastelemassa kasvit ja nyppimässä tarvittaessa rikkaruohoja. Päivällä ompelin siskonlikalle vaatteita, kun sisällä oli viileää, kun kivitalo pitää sisätilat mukavina.

Nyt sadepäivänä kävin aamulla hakemassa talveksi mansikat, niitä olen syönyt ja perannut, osa meni pakkaseen ja osasta keitin hilloa. Kiva keittää nyt, kun ei ole pelkoa siitä, että tulisi liian kuuma. Laitoin perkeet kuivuriin, niin saan vielä talvella kesänmakuista teetäkin.

Vierailija
17/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Hellepäivien aikana piti kärsiä töissä eikä päässyt rannalle, mutta heti kun loma alkoi, alkoi myös sade. On ehkä pakko yrittää saada varattua joku etelänmatka ettei koko loma mene pilalle.

Vierailija
18/18 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on loisto sää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niin, meni kyl se viikko "hukkaan" lomasta kun ei mittä ruumiillista jaksa tehdä. Nää helteestä nauttijat tuskin kaivaa maata, tai rakentavat mitään aamusta yömyöhään.

Ei lomalla kuulu tehdä mitään "ruumiillista". Loma on lepäämistä varten. En aio lomalla harrastaa mitään muuta liikuntaa kuin uimista ja seksiä.