Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AVAUDUTAAN: Mikä vituttaa töissä tänään?

Vierailija
13.07.2022 |

Itseäni lähinnä se, että tänne pitää raahautua joka saatanan arkinen aamu. Enemmän vähemmän samat shaibat pienillä twisteillä. Istun toimistossa koneella koko päivän, kaipaisin käsille jotain muutakin tekemistä, kuin näppäimien näpyttelyä. Terveisin: Yksityisen terveysaseman asiakaspalvelija.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu. tekis mieli vaan syödä, juoda ja naida aamusta iltaan.

Vierailija
2/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea palkka ja se, että ruokalassa on tarjolla kahta lempiruokaani samana päivänä. Päivän vaikein päätös kumman valitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta sisäänkäynnistä on estetty pääsy, pitää kiertää koko rakennus. Keskusilmastointisysteemiä uudistetaan, joten täällä on kuuma (onneksi ei ole +30 helteitä enää), ja mun työhuoneen valo ei toimi, joten on melko hämärää ja alkaa unettaa.

Otan lähtiessä läppärin kotiin ja katson, saanko etäyhteyden toimimaan. Jos onnistuu, olen etänä huomenna. Perjantaina on pakko tulla paikanpäälle.

Ai hitto, unohdin laittaa kännykän päälle... Onneksi virka-aika alkaa vasta 5 minuutin päästä, joten ehdin vielä.

Vierailija
4/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin istun toimistotyössä, ei muuten haittaisi, mutta selkä on jotenkin ihan jumalattoman kipeä. Taisin nukkua huonossa asennossa... ja tietenkin pakko istua tässä. Seisominen olisi mukavampaa tällä hetkellä, mutta toimistomme ei ole niin moderni, että olisi niitä nostettavia pöytiä. Stna.

Vierailija
5/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo hommahan sinulla aloiteen tekijä on, kun tänne voit kirjoittaa työpaikaltasi kello 8: 47./ 23.7.22. Itse en ole työelämässä,joten ei hatuta mikään!

Vierailija
6/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpari. Tänä iltana tehdään kahden työt.

Vierailija
7/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työssä ei ota pattiin sinällään mikään mutta se, että työpari on lomalla. On lomansa ansainut mutta kaipaan vaan hänen seuraa :) Siinä mielessä olen onnekas, että olen saanut kullan arvoisen työparin.

Vierailija
8/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo hommahan sinulla aloiteen tekijä on, kun tänne voit kirjoittaa työpaikaltasi kello 8: 47./ 23.7.22. Itse en ole työelämässä,joten ei hatuta mikään!

Työttömyytesi oli kyllä jo arvattavissa noista kirjoitustaidoista, mutta kiitos tarkennuksesta.

Vierailija
9/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset täällä työpaikallani. Olen hoitoalalla. Työkaverit ja asiakkaat. Olen ruvennut inhoamaan heitä kaikkia.

Vierailija
10/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että asioita ei mietitä ja suunnitella kunnolla etukäteen, vaan aletaan puuhastella jotain ja vasta jälkikäteen aletaan pohtia että olikohan siinä nyt mitään järkeä. Tuntuu olevan pääasia että edes jotain tapahtuu, syteen tai saveen. 

Vierailija
11/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että asioita ei mietitä ja suunnitella kunnolla etukäteen, vaan aletaan puuhastella jotain ja vasta jälkikäteen aletaan pohtia että olikohan siinä nyt mitään järkeä. Tuntuu olevan pääasia että edes jotain tapahtuu, syteen tai saveen. 

Varmaan aika yleistä monessakin paikassa, että mennään pylly edellä puuhun.

Vierailija
12/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ärsyttää: typeriä kysymyksiä esittävät typerät asiakkaat

Vierailija
13/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja vuosi vuodelta ala kiinnostaa yhä vähemmän, oikeastaan ei enää paskan vertaa.

Vierailija
14/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuskaa herätä aamulla kun joutuu toimistolle ja samaan tilaan ihmisten kanssa joista en pidä kuin yhdestä. Muut ovat jotenkin draamanhakuisia joille elämää on jatkuvaa selittelyä, että miksi on noin, miksi toi on noin, miksi toi ei ole näin, miksi, miksi, miksi, miksi. Ja sitten ollaan norsunviddunaamoina ja lauotaan tyhmiä kommentteja jotka ei liity työhön mitenkään.

Vierailija
15/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen hiiri ei ole toiminut kahteen päivään.

Vierailija
16/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Erittäin lujaa.

Vierailija
17/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ärsyttää: typeriä kysymyksiä esittävät typerät asiakkaat

Samaistun T.Aloittaja

Vierailija
18/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva muutos, sotesoppa tulee leviämään niinku pjaska tuulettimeen.

Lesta työkaveri, joka on korottanut itsensä muiden yläpuolelle ja kokee olevansa oikeutettu arvostelemaan muita. Tekis mieli sanoa sille, että joka itsensä ylentää se alennetaan.

T. Sh joka syksyllä toivon mukaan lähtee opiskelemaan ja pääsee ainakin vähäksi aikaa pois työelämästä

Vierailija
19/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mikään, sillä aiemmin päivittäin esiintyneen vatutuksen seurauksena lopetin työt ja todennäköisesti en palaa työelämään koskaan enää.

Tämän ratkaisun seurauksena löysin taas ilon ja hymyn elämääni.

Vierailija
20/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki!

Minulla piti alkaa maanantaina loma, mutta  se siirtyy ainakin kaksi viikkoa.  Toinen näitä hommia tekevä sairastui  eikä pomon mukaan uutta tyyppiä ehdi hommata.  Pomo itse voisi tehdä täällä päivystykset, mutta hän itse lomailee.  Ruokatuntiakaan en voi pitää, kun putiikki jäisi tyhjäksi. Vessassa käyn ovi auki, niin kuulen jos asiakkaita tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi