Millainen on sinun juomalasi? Kerro/kuvaile.
Mulla se on tuollainen 0,4 dl vetoinen iittalan kartio.
Kommentit (22)
No mulla semmoinen angry birds -muki. Siitä juon kaiken, pesen kun jaksan. Mitäs ois, ehkä 3 dl.
Iittala Aino Aalto juomalasi 22cl eri värejä.
Mulla puolitäysi koska olen hölmö enkä tajua että se on puolityhjä ja pitäis säästää
Siinä on reikä vain toisella puolella minkä vuoksi sen sisään voi kaataa nestettä ilman että se valuu pois toiselta puolelta.
Mäkkärin vuosia vanha kampanja-kokislasi.
Monia erilaisia joista juon vuorotellen.
Laseja on moneen lähtöön. Useimmiten huomaan käyttäväni McDonaldsin Cokis-laseja, istuvat käteen tosi hyvin.
Minun juomalani on sellainen n. 30 neliön hieman hämärä, viileähkö tila, jossa leijuu eteeristä musiikkia, ja voi katsella ulkona olevaa luontoa. Mukavat kalusteet, jossa voi löhötä, ja paljon erilaisia kylmiä mocktaileja, ja vaikka muutama hyvä alkoholidrinkki myös. Snackseja pitää löytyä, ja mahdollisuus tilata hyvää ruokaa. Myös teknologiaa, kiitos, esim iso screeni seinällä, ja voi pelata tai katsoa jotain, jos ulkomaisema alkaa kyllästyttää.
Mulla on sellanen muovinen Rammstein-muki, keikalta ostettu. Kesäisin tulee aina vaihdettua siihen, mukava kuljetella ulkona mukana ja voi nakata kädestään huoletta mihin vaan hetkeksi eikä mene rikki.
Ai juomalasi? Luulin, että minun juomalani... okei... Muovimuki, 0,4 dl. Sais olla vähän isompi... ja niitä sais olla kaksi, kun on vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen muovinen Rammstein-muki, keikalta ostettu. Kesäisin tulee aina vaihdettua siihen, mukava kuljetella ulkona mukana ja voi nakata kädestään huoletta mihin vaan hetkeksi eikä mene rikki.
Etkö pelkää, että joku vie sen? Kun on niin siistin näköinen tai jotain.
Kahvallinen 0,33 l melko paksureunainen lasinen tuoppi.
0.5l kallolasi, pojalle piti ostaa samanlainen mutta pienempi.
Kirkas Lontoon olympialaiset 2012 logolla oleva coca cola lasi, se on sopivan kokoinen.
Fingerpori brändätty tuoppi. Juon siitä vettä.
https://kauppa.kierratyskeskus.fi/koti-ja-asuminen/fingerporin-kuohu-ol…
Juomalani on aikamoinen räkälä. Keskiviikkoisin on sentään bingo.
Kirpparilta hommattu Guinness-tuoppi reilu 0,5l.