Tapailemallani miehellä onkin paljon rahaa
Esittää köyhää ja työtöntä. On kyllä työtön mutta esittää köyhää ja kulkee vanhoissa verkkareissa ja vanhoissa kengissä. Ei omista autoa ja suu vuokralla. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (30)
Sillä on rahaa, mutta sitä ei voi käyttää tai sitten ei ole rahaa.
Työtön, asuu vuokralla, ja paljon rahaa? Jotain ikävää tuossa kuviossa, ei kuulosta ihan normaalilta. Miksi on työtön?
Minulla oli kerran sellainen tapailumies, joka haki minut treffeille jollain ihme kotterolla. Oli vuokrannut sen. Sitten paljastuikin oikein rikkaaksi. En tiedä miksi käyttäytyi noin.
Olin itse siivoojana tuolloin, ehkä oli mielestään kohtelias.
Miesreppanat pitävät itseään niin surkean näköisinä ja säälittävinä, että he olettavat naisten tapaavan heitä vain rahan vuoksi. Murheellista.
Suu vuokralla, niin sieltähän voi tulla mitä tahansa puppua.
Minullakin oli mies aikanaan. Oli outo, lymyili, pelkäsi vettä. Sanoi aina: Tulee ahven, tulee hauki, tulee kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Ei sellaisesta miehestä ollut paljon mihinkään.
Ensin kannattaa lähteä siitä, että luopuu tuosta vuokratusta suusta ja ostaa ihan oman. En tajua, miten tällaiseen tilanteeseen ylipäätään on ajautunut.
No ei kuulu sinulle millään lailla.
Mies tietää, että naiset rakastuvat renttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli mies aikanaan. Oli outo, lymyili, pelkäsi vettä. Sanoi aina: Tulee ahven, tulee hauki, tulee kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Ei sellaisesta miehestä ollut paljon mihinkään.
Hieno mies. Arvostan.
Oudolta kuulostaa. Voi olla pääomatuloja vaikka ei olisi töissä, joten hyvätuloinen voi olla, mutta on erikoista, että ei osta omaa asuntoa jos kerran on paljon rahaa. Eihän siinä ole järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Suu vuokralla 😂😂😂
Eli rahat peräisin vanhemmilta miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa. Voi olla pääomatuloja vaikka ei olisi töissä, joten hyvätuloinen voi olla, mutta on erikoista, että ei osta omaa asuntoa jos kerran on paljon rahaa. Eihän siinä ole järkeä.
Tyhmää se on asunto ostaa jos osaa sijoittaa rahat tuottavammin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran sellainen tapailumies, joka haki minut treffeille jollain ihme kotterolla. Oli vuokrannut sen. Sitten paljastuikin oikein rikkaaksi. En tiedä miksi käyttäytyi noin.
Olin itse siivoojana tuolloin, ehkä oli mielestään kohtelias.
Testasi sut, etkä edes tahunnut.
Edelleen. Miksi on työtön. Raha on yhdentekevää, mutta itse en olisi suhteessa työtä vieroksuvan tai jotenkin yhteiskuntaan sopeutumattoman ihmisen kanssa. Työtön voi olla jostain järkevästä syystä, mutta sen syyn haluan tietää.
Sinulla pyörähti euron kuvat silmiin kun tajusit että miehellä on rahaa ja sinä haluat tuhlata ne
Rahamies kiinnostaa. Eli mies haluaa että nainen kiinnostuu ilman rahaa.
Raha on kemia. Onkos sillä nyt väliä miten huonoissa vaatteissa mies kulkee jos on paljon rahaa. Kiinnostut kuitenkin enemmän.
Harmi kun sait selville. Ei halua että hänestä kiinnostustaan hänen rahojensa takia, ja esittänyt sen takia köyhää.