Minkä takia moni laittaa esim. Tinderiin vanhoja kuvia itsestään.
Tai sellaisia joissa eivät näytä itseltään. Nyt jo kolmen tälläisen kanssa treffeillä käynyt. Kahta en meinannut tunnistaa ollenkaan samaksi tyypiksi ja yhdellä oli tosi vanhoja kuvia tinderissä.
Nyt muutaman machin olen löytänyt fb:stä ja yhdelläkin on tinderissä kuva joka on fb:n mukaan vuodelta 2012.
Itse myönnän olevani sen verran pinnallinen, että sen ulkonäön pitää mielyttää. Ei tarvitse olla lihaksikas ja komea vaan siis täyttää ne omat mieltymykset.
Itse pyrin laittamaan itsestäni useamman kuvan jossa näytän oikeasti itseltäni. Enkä vaan sellaista joka otettu tietystä hyvästä kulmasta tietyllä ilmeellä joka näyttää kuvassa hyvältä, mutta joka luultavasti ei tule luonnostaan. Toki koskaan ne kuvat ei kerro täysin siitä ulkonäöstä, ymmärrän tämän.
Olenko nyt ainut vai onko muillekkin turnoff jos deitti ei näytäkkään sellaiselta kuin kuvissa?
Nimimerkki pettynyt!
Kommentit (24)
Mäkin olen miettinyt miksi miehillä on nykypäivän kuvien lisäksi niitä tosi vanhoja kuvia, joissa ollaan parhaimmillaan. Oon ajatellut, että halutaan vaan kertoa millainen komistus olen ollut. Ei tiedä lisääkö tämä nuoruuden kuva tykkäämisten määrää. Minä en ainakaan sviippaa oikealle yhden vanhan komistuskuvan vuoksi.
Toinen näkökulma: onko niiden vanhojen komistuskuvien tarkoituksena parantaa Tinder profiilin algoritmiä?
Kävin yhden naisen kanssa deiteillä ja oli kyllä iso ero kuvan ja todellisuuden välillä. Kuvassa poseerasi niin veikeästi pelkässä kasvokuvassa, että näytti hoikalta ja virkeältä. Livenä hän olikin sitten suoraan sanottuna lihava. En ymmärrä miksi tuolla tavalla huijataan, kun se totuus tulee kuitenkin selville.
Vierailija kirjoitti:
Kävin yhden naisen kanssa deiteillä ja oli kyllä iso ero kuvan ja todellisuuden välillä. Kuvassa poseerasi niin veikeästi pelkässä kasvokuvassa, että näytti hoikalta ja virkeältä. Livenä hän olikin sitten suoraan sanottuna lihava. En ymmärrä miksi tuolla tavalla huijataan, kun se totuus tulee kuitenkin selville.
Ehkä samasta syystä kuin miehet valehtelevat pituutensa - kuvittelevat että treffikumppani rakastuu sitten livenä heidän ihanaan persoonaansa. Vaikka oikeasti saavat aikaan vain ärsyyntymistä. Pituuden valehtelijoista ajattelen aina, että kuinka tyhmänä tuo minua oikein pitää.
Siitä voi ehkä tulla jotain, jos nainen on huijannut samalla tavalla. Samanlaiset löytävät toisensa.