Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia moni laittaa esim. Tinderiin vanhoja kuvia itsestään.

Vierailija
12.07.2022 |

Tai sellaisia joissa eivät näytä itseltään. Nyt jo kolmen tälläisen kanssa treffeillä käynyt. Kahta en meinannut tunnistaa ollenkaan samaksi tyypiksi ja yhdellä oli tosi vanhoja kuvia tinderissä.
Nyt muutaman machin olen löytänyt fb:stä ja yhdelläkin on tinderissä kuva joka on fb:n mukaan vuodelta 2012.
Itse myönnän olevani sen verran pinnallinen, että sen ulkonäön pitää mielyttää. Ei tarvitse olla lihaksikas ja komea vaan siis täyttää ne omat mieltymykset.
Itse pyrin laittamaan itsestäni useamman kuvan jossa näytän oikeasti itseltäni. Enkä vaan sellaista joka otettu tietystä hyvästä kulmasta tietyllä ilmeellä joka näyttää kuvassa hyvältä, mutta joka luultavasti ei tule luonnostaan. Toki koskaan ne kuvat ei kerro täysin siitä ulkonäöstä, ymmärrän tämän.

Olenko nyt ainut vai onko muillekkin turnoff jos deitti ei näytäkkään sellaiselta kuin kuvissa?
Nimimerkki pettynyt!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta mitä järkeä tossa on, jos haluaa treffeille. Kun siellä se deitti kuitenkin näkee sinut sellaisena kuin olet. Kaikkien ajan tuhlaamista antaa itsestään väärä kuva.

Kyllähän minäkin voisin laittaa vaikka jumalattomat pushupit ja avarakauluksisen paidan ja saisin monta tykkäystä tissimiehiltä. Mikä pettymys olisi sitten pienet riipputissit.

Jos nainen lähtee treffeille, on pieni mutta nollaa suurempi mahdollisuus, että jutusta tulee jotain. Jos nainen ei lähde treffeille, mahdollisuus on tasan 0.

Siitä voi ehkä tulla jotain, jos nainen on huijannut samalla tavalla. Samanlaiset löytävät toisensa.

Vierailija
22/24 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen miettinyt miksi miehillä on nykypäivän  kuvien lisäksi niitä tosi vanhoja kuvia, joissa ollaan parhaimmillaan. Oon ajatellut, että halutaan vaan kertoa millainen komistus olen ollut.  Ei tiedä lisääkö tämä nuoruuden kuva tykkäämisten määrää. Minä en ainakaan sviippaa oikealle yhden vanhan komistuskuvan vuoksi.

Toinen näkökulma: onko niiden vanhojen komistuskuvien tarkoituksena parantaa Tinder profiilin algoritmiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhden naisen kanssa deiteillä ja oli kyllä iso ero kuvan ja todellisuuden välillä. Kuvassa poseerasi niin veikeästi pelkässä kasvokuvassa, että näytti hoikalta ja virkeältä. Livenä hän olikin sitten suoraan sanottuna lihava. En ymmärrä miksi tuolla tavalla huijataan, kun se totuus tulee kuitenkin selville.

Vierailija
24/24 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yhden naisen kanssa deiteillä ja oli kyllä iso ero kuvan ja todellisuuden välillä. Kuvassa poseerasi niin veikeästi pelkässä kasvokuvassa, että näytti hoikalta ja virkeältä. Livenä hän olikin sitten suoraan sanottuna lihava. En ymmärrä miksi tuolla tavalla huijataan, kun se totuus tulee kuitenkin selville.

Ehkä samasta syystä kuin miehet valehtelevat pituutensa - kuvittelevat että treffikumppani rakastuu sitten livenä heidän ihanaan persoonaansa. Vaikka oikeasti saavat aikaan vain ärsyyntymistä. Pituuden valehtelijoista ajattelen aina, että kuinka tyhmänä tuo minua oikein pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi