Itselleni tuottaa hyvän olon kun saan olla yksin ja vaikka syödä kylmää lenkkimakkaraa keskellä yötä
tai tehdä lämpimiä voileipiä vain itselleni. Saan juoda punaviiniä ja olutta niin paljon kuin haluan ja polttaa sätkätupakkaa, kukaan mies ei ole arvostelemassa. Huomenna menen mustikoita poimimaan.
Kommentit (23)
Pitäähän ihmisellä olla omaa aikaa.
Mä tykkään röyhtäillä oikein h*lvetin isoon ääneen. 🤭😆
Sohva imee hajut kiitettävästi kuin sieni tai jauhenliha. Olen tosin huomannut että puutuolikin vetää hyvin hajuja itseensä. Niin onhan puukin imevä materiaali.
Von loikoilla päivällä milloin sattuu. Yöllä syöminen on ihanaa. Siivon vain kun olen sillä tuulella.. Ym. Yksin oloa en vaihtaisi.
Minä mietin juuri suitsuketta sytyttäessäni sitä, että exäni läsnäollessa ei saanut noita poltella =) ja ei saanut kyllä tupakkaakaan
Kukaan ei naputtele tv ohjelmia nenän edessä, ihan kokata VAIN itselle.Ostella mitä mieli tekee.
Voin kutsua haluamiani vieraita ja bilettää ja parantaa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites se kun on yksin kotona ja saa pieraista niin kovaa kuin perseestä lähtee? <3
Mikäpäs sen voisi voittaa!!
Vierailija kirjoitti:
Saat myös olla ylilihava
Mitä ihanaa on olla ylilihava, yök, yök:(
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin juuri suitsuketta sytyttäessäni sitä, että exäni läsnäollessa ei saanut noita poltella =) ja ei saanut kyllä tupakkaakaan
Yksin asuessani huushollissa ei onneksi haise koko ajan joku "kärpänraato" (= hiuslakka, tuoksukynttilä, naamarasva tai suitsuke)
Mitä aiot niillä raaoilla mustikoilla tehdä?
Viiniä, juustoja, rypälitä, mansikoita, suklaata..... aahhh.. jalat pöydällä. Ansaitsen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se kun on yksin kotona ja saa pieraista niin kovaa kuin perseestä lähtee? <3
Mikäpäs sen voisi voittaa!!
Se kun perhe on paikalla ja huutavat kovaan ääneen YÄÄÄKK!!!
Vierailija kirjoitti:
Se on yksin asumisen yksi isoimmista nautinnoista.
Ja kuolisitte nauruun, jos tietäisitte kuinka minua pidetään hyvin hienostuneena ihmisenä. Voi kun totuuden tietäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot niillä raaoilla mustikoilla tehdä?
🥳
Vierailija kirjoitti:
Saa sen keuhkosyövän ilman suitsukkeitakin.