Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä haastattelunauhuri? Voiko mp3:lla äänittää puhetta?
19.10.2006 |
Mun pitäis tehdä graduhaastattelut, 8x1h eikä mulla oo nauhuria. Digisanelimet näyttää maksavan monta sataa.... Pystyykö mp3 soittimella tallentamaan puhetta, niin että vois käyttää haastattelussa? Tyhmä olen, myönnän sen, mutta nyt on pula hyvistä neuvoista!
Kommentit (2)
Mä itse aikoinaan hävitin 2½ tunnin haastattelun, vaikka koulun nauhurin kerran testasinkin etukäteen.
Suoraan sanottuna kyllä v*tutti.
Ootko kysynyt oppilaitoksestasi sanelukonetta? , meillä sai kielistudiosta lainata niitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ainakin mulla on sellainen.
Sitten kun tulee kotiin siirtää sieltä kamerasta sen äänityksen tietsikalle tai rompuille talteen.