Kolhin auton, en uskalla mennä kotiin :(
Muutaman tonnin auto, mutta harmittaa. Mies huutaa ihan varmasti. Parkkihallissa ajoin liian läheltä pylvästä eli ei henkilövahinkoja sentään.
Kommentit (37)
Mihinkä ajattelit sitten mennä? Onko auto miehesi 'silmäterä, siis hän on rakastunut peltipurkkiinsa'?
Herran pelko on viisauden alku eli hyvä vain että nainen pelkää miestään.
Vierailija kirjoitti:
provo
Valitettavasti ei ole :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasko?
Kuka ottaa kaskon muutaman tonnin autoon?
Itse asiassa meillä on vielä kasko voimassa. Pitää väsätä se vahinkoilmoitus.
Ja koittaa jostakin taikoa rahaa omavastuun verran.
Olen kuullut aiheesta vinoilua kerran tunnissa suunnilleen :(
ap
ei auto vaurioidu LÄHELLE ajamisesta vaan kyllä siihen pitää ajaa PÄIN.
Vierailija kirjoitti:
ei auto vaurioidu LÄHELLE ajamisesta vaan kyllä siihen pitää ajaa PÄIN.
Kyllä se menee silloin liian läheltä, jos osuu. Kiitos myötätunnosta
Kumpi miehelle tärkeämpi, sinä vai auto? Olisi helpottunut, että olet kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Mun mies lentäis pihalle, jos huutamaan alkais.
Sinulle huudetaan ihan aiheesta etkä sinä ketään uskalla mihinkään heittää koska saisit turpaasi heti. Sinulla taitaa nytkin olla ainakin yksi nyrkin iskusta tullut mustelma
Remontin hinta noin puolet auton tämänhetkisestä arvosta. Pitää koittaa myydä netissä jotain mistä saa nopsaan muutaman satasen omavastuuseen.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasko?
Parin tonnin autossa 🤣🤣🤣
Kyllä esim. uusi Range Rover painaa suunnilleen 2 tonnia.
Nyt on mennyt 8 vrk. Vieläkö luimistelet jossakin, vai onko jo käyty näytillä?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kuule kolhii niitä autoja parkkipaikoilla. Itsehän peruutin naapurin kylkeen (molemmat liikkeessä ja naapuri ajoi kyllä varmasti tosi lujaa ja tuli sellaisen nurkan takaa, mitä en voinut nähdä). Autoissa on vakuutukset, omavastuut ei ole niin suuria, bonarit toki putoaa, mutta siitä ne taas nousee.
Näkisin, että suurempi ongelma tuossa on se, että pelkäät miestäsi.
Miehelle parin tonnin auto on tärkeämpi kuin aloittaja? Se on paha, todella paha!
Kukapa paljon ajanut ei olisi kolhinut omaa tai jonkun toisen autoa. Niistä selviää yleensä muutamalla satasella, jos ei sitten ole aivan uusi metallinhohto-erikoisväri ja suorastaan reikä paikattavana.
Vierailija kirjoitti:
Puolustuksena että autopaikka on kapea ja se pylväs liian lähellä.
Ap
Pylväs tuli kolmion takaa yllättäen auton eteen.
Mikä siinä on rutussa? Puskuri, lokasuoja ovi?
Kerron vinkin. Etsit purkaamot piste comista saman värisen peltiosan ja otat kertakorvauksen. Käyt vaihattamassa sen oven lokasuojan tai puskurin jossain korjaamolla. Pääset paljon halvemmalla.
Ihan turha maaluuttaa ton hintasta autoa. Maalaaminen se on joka maksaa.
Ei terve suhde jos joutuu pelkäämään. Vahinkoja voi sattua ihan kenelle vaan. Meillä mies on naarmuttanut autoa, minä en koskaan. En yritä liian kapeisiin parkkipaikkoihin.