Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut keski-ikäiset jaksaa hoitaa työn, perheen ja kodin SEKÄ tissutella ja dokata harva se päivä?

Vierailija
12.07.2022 |

Itse en juo enää ollenkaan, mutta silti tuottaa vaikeuksia selvitä arjesta. Saati jos olisin joka päivä kännissä tai krapulassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin

Vierailija
2/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat kykeneväisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii harjoittelua. Toimii jonkun aikaa kunnes on täysiverinen alkoholisti.

Vierailija
4/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan iso osa näistä on juonut vuosikaudet joten toleranssi on melko varmasti aikamoinen. Varmaan näitä tyyppejä jotka vaikuttavat ihan normaalilta vielä parin kolmen viinipullon jälkeenkin.

Vierailija
5/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminhan sitä jaksaa pikku huppelissa 👍🏻

Vierailija
6/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee viikossa 60-100 annosta, ihan helposti sujuu arki ja olen hyväntuulinen. Maksahan nyt tietenki krakaa jossain vaiheessa, mutta se on sen ajan murhe. En ajatellut elää kitumalla 0,5 hoitajan vanhainkodissa marmorilattialla nukkuen...

Vierailija
7/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoista kannata kadehtia. Hetkenä minähyvänsä voikin olla vapiseva ihmisraunio ja sisäelimet pas kana.

Vierailija
8/8 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavallaan juo itseäni känniin, asetan itselleni tavoitteita ja rentoudun joskus parilla kaljalla. Osaan hyvin olla ilman alkoholia jopa monta kuukautta.

En juo joka päivä, viinaa en juo ollenkaan. En tiedä miksi tuo on monille niin ongelma? Treenaan ja teen muita juttuja.

- Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme