Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tuulimunaraskaudessa norm. raskausoireet niin vahvistuuko ne oireet viikkojen kasvaessa vai hiipuvatko pikkuhiljaa..?

Vierailija
19.10.2006 |

Pelko persiissä tuulimunan vuoksi, kontrolliultra viikon päästä. Viikko on aikaa siis edellisestä ultrasta, jossa ei näkynyt muuta kuin raskauspussi ja ruskuaispussi. Viikkoja voi olla siis kyllä vähemmänkin kuin arveltu, mutta myös tuulimuna voi olla kyseessä. Toisaalta raskausoireet ovat vahvistuneet tähän päivään asti niin, että ensimmäiset yrjöt on tullut heitettyä tänään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pysyä noin kauan vuotamatta (ei siis mitään vuotoja tms.). Kaavintaan jouduin kun ei se itse tajunnut " loppua" .

Vierailija
2/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siitä ei paljon voi päätellä :(

Mulla itsellä oli kuopusta odottaessa tilanne, et ekassa ultrassa ei näkynyt sikiötä, mut kontrollissa 2viikon päästä oli sikiö ja sydän löi hienosti. Nyt tämä tuulimunaepäily on 7kk vanha tytsy!

Eli tsemppiä! Kaikki voi olla ihan hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelin joka päivä useita kertoja, vuotoa ei tullut kuin kerran ihan pari tippaa vaaleanpunaista wc-paperiin. Terkan kanssa epäiltiin jopa kaksosraskautta kun reagoin niin voimakkaasti, mutta 12-13 viikolla np-ultrassa ei löytynyt sikiötä lainkaan! Oli aika shokki! Seuraavana päivänä pääsin heti kaavintaan ja kudosta oli kuulema ollut paljon. Varmaan se istukka ois siellä jatkanut kasvamistaan ties kuinka kauan...

Terkan mukaan mun elimistö joutui hälytystilaan epänormaalin tilan takia ja sen takia reagoin niin voimakkaasti. Yleensä kai se on niin päin, että oireet tuulimunassa vähäisemmät kuin normaaliraskaudessa.

Toivotaan että masussasi kuitenkin on vauva! :) Mutta mikäli joudut vastaanottamaan suru-uutisen niin minua ainakin lohdutti paljon se ettei vauvaa koskaan ollutkaan. Sikiön kuolema olisi ollut ehkä vaikeampi käsitellä. Olihan se silti rankkaa kun oli jo ehtinyt suunnitella seuraavaa vuotta vauvan kanssa. :(

Mutta meillä onneksi onnisti sitten ensimmäisellä yrityksellä tämän jälkeen!