Nainen! Miltä tuntuu silmien sitominen?
Olen lukenut, että monet naiset pitävät siitä, kun heidän silmänsä sidotaan seksin aikana.
Minkälaisia konkreettisia tunteita, tuntemuksia ja ajatuksia herättää se tilanne, kun toinen osapuoli ottaa vaikkapa huivin, asettaa silmiä vasten ja sitoo sen kiinni?
Entä miten aistimukset, tunteet ja ajatukset muuttuvat sen jälkeen, kun silmät on sidottu?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Minä silloin tällöin sidon vaimon kiinni sänkyyn, peitän silmät ja pistän kuulokkeet korville josta tulee aikuiviihde elokuvan ääniä. Sitten otan pienen sulan ja alan hivelemään häntä pikku hiljaa kasvoista alaspäin ensin rinnoille, vatsalle taas rinnoille ja siitä sitten reisien sisäpuolelle, klitorikseen jne. Mukavaa nähdä kuinka vaimo nauttii. Hänen mukaansa myös kyynärtaipeissa on eroottisia kohtia joita sulalla voi hivellä.
Meille tuo on vähän liian pliisua, meillä käytetään ennemmin pikku piiskaa ja vibraa kuin sulkaa.
Minä silloin tällöin sidon vaimon kiinni sänkyyn, peitän silmät ja pistän kuulokkeet korville josta tulee aikuiviihde elokuvan ääniä. Sitten otan pienen sulan ja alan hivelemään häntä pikku hiljaa kasvoista alaspäin ensin rinnoille, vatsalle taas rinnoille ja siitä sitten reisien sisäpuolelle, klitorikseen jne. Mukavaa nähdä kuinka vaimo nauttii. Hänen mukaansa myös kyynärtaipeissa on eroottisia kohtia joita sulalla voi hivellä.