Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Miltä tuntuu silmien sitominen?

Vierailija
12.07.2022 |

Olen lukenut, että monet naiset pitävät siitä, kun heidän silmänsä sidotaan seksin aikana.
Minkälaisia konkreettisia tunteita, tuntemuksia ja ajatuksia herättää se tilanne, kun toinen osapuoli ottaa vaikkapa huivin, asettaa silmiä vasten ja sitoo sen kiinni?
Entä miten aistimukset, tunteet ja ajatukset muuttuvat sen jälkeen, kun silmät on sidottu?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä silmien peittäminen ei nyt juuri miltään tunnu, jos sen siteen voi kiskaista milloin vain pois. Enemmän saa kiihottumaan se että kädet ja jalat on sidottu sängyn jalkoihin, jolloin en saa sidettä itse pois. Siinä on vain sitten oltava ja otettava vastaan kaikki mitä annetaan. Ihaninta on kun voit vain kuunnella ja tuntea sen mitä toinen tekee. Rintojen imeminen ja reisien hively saa minut tuossa tilassa jo valumaan ja voihkimaan.

Vierailija
2/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä silmien peittäminen ei nyt juuri miltään tunnu, jos sen siteen voi kiskaista milloin vain pois. Enemmän saa kiihottumaan se että kädet ja jalat on sidottu sängyn jalkoihin, jolloin en saa sidettä itse pois. Siinä on vain sitten oltava ja otettava vastaan kaikki mitä annetaan. Ihaninta on kun voit vain kuunnella ja tuntea sen mitä toinen tekee. Rintojen imeminen ja reisien hively saa minut tuossa tilassa jo valumaan ja voihkimaan.

Puolet naisista haluaa tulla sidotuksi sänkyyn, mutta vain 5-10% saa fantasiansa toteutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se on kivempaa jos sen yhdistää jonkinlaiseen sitomiseen ja dominoimiseen. Mutta sellaiseen kannattaa suostua vain luotettavan miehen kanssa. 

Vierailija
4/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää mitään

Vierailija
5/22 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huoneessa on useampia miehiä ja naisen silmät sidotaan, on mielenkiitoista, pystyykö nainen tunnistamaan, kuka miehistä työntyi häneen.

Vierailija
6/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edelläkin on jo mainittu, jos pystyn ottamaan siteen tai silmämaskin itse pois, ei tuo oikein anna mitään. Vähintään kädet pitää olla myös joko selän takana tai kiinni sängyssä tai muussa kalusteessa.

Meillä on myös aito nahkainen takaa solmittava huppu, joka jättää ainoastaan suun ja leuan vapaaksi. Tuon esiin ottaessa sydän hakkaa kahta kauheammin.

Vierailija
7/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui jotenkin oudolta, kuin miehellä olisi ollut kiire. Kalukin tuntui jotenkin oudolta. Siinä hän vähän aikaa nuoleskeli ja otti silmäsiteen pois. Puolen tunnin päästä halusi uudelleen. Sellaista ei ole tapahtunut viimeksi kuin nuorena.

Vierailija
8/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tarvitaan vähintäänkin käsiraudat, joilla kiinnitetään kädet selän taakse ettei sidettä voi itse poistaa. Mieluummin käsi- ja nilkkakahleilla sänkyyn kiinni. Meillä on käytössä huppu, jossa vain suulle aukko ja silmien kohdalla vielä paksumpaa kangasta. Tämä on "ärsyttävän" tehokas, sillä tuota ei saa kiehnätty päätä liikuttelemalla mitenkään pois. 

Vierailija
9/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta ja varsinkin silloin jos tuohon kuuluu muutakin kiusoittelua.

Vierailija
10/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tarvitaan vähintäänkin käsiraudat, joilla kiinnitetään kädet selän taakse ettei sidettä voi itse poistaa. Mieluummin käsi- ja nilkkakahleilla sänkyyn kiinni. Meillä on käytössä huppu, jossa vain suulle aukko ja silmien kohdalla vielä paksumpaa kangasta. Tämä on "ärsyttävän" tehokas, sillä tuota ei saa kiehnätty päätä liikuttelemalla mitenkään pois. 

Meillä on samanlainen ja mies "kiusaa" minua niin ettei suostu vapauttamaan käsiäni eikä ottamaan huppua pois ennen kuin olen ottanut häneltä suihin. Tätä on tietty edeltänyt vibraus, dildotus, pakkonainti ym. alistaminen, mutta tuohon se useimmiten päättyy. 

Vierailija
11/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet naisista haluaa tulla sidotuksi sänkyyn, mutta vain 5-10% saa fantasiansa toteutumaan.

Minun kokemus on että kaikki. Otos nyt ei ole suuren suuri mutta 9kpl eri puolilta Suomea ja kaikki ovat olleet suostuvaisia sidontaleikkeihin.

Vierailija
12/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta varmaan tuntuisi, kun vain löytyisi joku sitoilemaan silmäni 😳

Vierailija
13/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todellakin tykkään! Ja onneksi mieheni aina välillä sitoo silmäni ja yleensä myös käteni. Ja sitten kiusoittelee minua kauan... Kauan... Kauan... 

Aaahhhh.... 

Vierailija
14/22 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, todellakin tykkään! Ja onneksi mieheni aina välillä sitoo silmäni ja yleensä myös käteni. Ja sitten kiusoittelee minua kauan... Kauan... Kauan... 

Aaahhhh.... 

Miten sinua kiusoitellaan

Vierailija
15/22 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän nappasit nuo luvut?

Vierailija
16/22 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huoneessa on useampia miehiä ja naisen silmät sidotaan, on mielenkiitoista, pystyykö nainen tunnistamaan, kuka miehistä työntyi häneen.

Onhan se hajuaisti vielä tallella!

Vierailija
17/22 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat taas haaveilee! Joku nainenkin voisi kertoa tarinansa!

Vierailija
18/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat taas haaveilee! Joku nainenkin voisi kertoa tarinansa!

Ei tuossa nyt ole ihan hirveästi tarinaa kerrottavaksi. Kiihottavaahan se on, mutta meillä näihin leikkeihin kuuluu paljon muutakin rekvisiittaa. En edes muista, milloin olisi ollut pelkästään silmäside. Meillä silmät peittävää huppua käytetään rangaistuksena, esim. ennen aikaisesta orgasmista vibrauksen yhteydessä.

Vierailija
19/22 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin pukilta, ei toteutunut

Vierailija
20/22 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin pukilta, ei toteutunut

Meilläpä toive toteutui kun aikuisten joulukalenterista tuli silmälaput ja paljon muutakin  aiheeseen liittyvää.

Ps. avattiin kaikki luukut vasta aattona 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan