Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen lukko seksileikissä

Vierailija
12.07.2022 |

Olen ollut mieheni kanssa kolme vuotta. Sinä aikana hän on aina silloin tällöin ehdottanut, että harrastaisimme jotain tavanomaista jännittävämpää seksiä, mikä hänen mielestään tarkoittaa esim käsieni sitomista, kiusaamistani orgasmini tuloa kontrolloimalla tai leikkiä jossa tottelisin hänen määräyksiään. Mitenkään painostavasti hän ei ole käyttäytynyt, mutta kieltäydyttyäni olen sitten usein ehdottanut ihan normaalia seksiä kun hän on tuntunut pettyneeltä. Ja sitten taas muutaman viikon tai kuukauden päästä asia on noussut esiin. En ole pyytänyt lopettamaan pyyntöjä vaan tähän asti olen sanonut etten vain ole valmis sellaiseen ainakaan vielä. Jollakin tasolla ajatus leikeistä on kutkuttanut minua, mutta en ole tuntenut itseäni riittävän rohkeaksi vaikka häneen kyllä täysin luotankin.

Eilen illalla ensimmäistä kertaa annoin hänen käyttää käsirautoja ja sitoa niillä käteni sänkyyn. Hän sanoi että vapauttaa minut heti kun pyydän jos tunnen oloni epämukavaksi. No en tuntenut, mutta kun hän oli riisunut minut ja kysyi lupaa saada sitoa myös jalkani kieltäydyin. Olin jo valmiiksi aivan kiihottunut koska hän oli suudellut ja hyväillyt minua ennen ehdotustaan. Jotenkin menin tilanteessa aivan lukkoon vaikka olisin varmasti lauennut melkein välittömästi jos hän olisi tullut sisääni eli minua ei pelottanut tai jännittänyt tai muuta. En vain kestänyt sitä tunnetta, että olen aivan märkä ja kiimassa sellaisesta leikistä! Kun olin vielä pitkään empinyt edes kokeilla mitään. Pyysin miestä päästämään minut irti ja hän teki sen kyllä. Mutta kun hän itsekin näki että ainakin kroppani oli leikissä täysillä mukana, hän alkoi tietysti kysyä mikä meni vikaan. En osannut vastata mitään ja todellakaan en edes itse osaa täysin sanoa mikä minuun meni. Menin vain kertakaikkisesti lukkoon siinä tilanteessa. Tunnelma sitten aika pahoin lassahti ja minua alkoi itkettää. Kumpikaan ei keskeytyksen jälkeen halunnut enää jatkaa.

Lopputulos kokeilusta oli siis huono ja ikävintä on etten itsekään tiedä miten jatkaa tästä eteenpäin. Sain kyllä illalla ilmaistua tunteitani miehelle ja kerrottua, ettei vika ollut hänessä ja että olin pahoillani. Hän sanoi ymmärtävänsä minua ja sitä etten ollut valmis, mutta varmasti hän oli minuun pettynyt. Nyt olen itse omien tuntemusteni kanssa täysin solmussa enkä tiedä haluanko edes koittaa mitään uudelleen. Minusta tuntuu, että toinen puoli minusta oli täysillä mukana ja toinen puoli täysillä vastaan. Ehkä myös vähän pelkään, että seksi muuttuu vain sitomisleikeiksi jos alan myöntyä miehen ehdotuksiin. Tavallinen seksikin on minusta aivan riittävän ihanaa. Onko kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta? Jos joku on päässyt ennakkoluuloistaan yli, ovatko seuraukset olleet hyviä vai huonoja? Ja miten voin estää henkistä lukkoa yllättämästä kesken leikin, josta joku osa minusta aivan selvästi täysillä nauttii?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö, että et osaa sanoa jatkossa ei, jos annat periksi sitomisleikeille, joista ilmeisesti vähän salaa tykkäät? Joka kerta voi sanoa uudestaan ei, jos ei sillä kerralla kiinnosta.

Meillähän rouva aluksi vastustaa kaikkea, mutta sitten vähän kokeillaan ja onkin yllättäen kivaa.

Noin muuten varmaan tottuminen sitomiseen auttaa eli iloisia harrastus hetkiä!

Vierailija
2/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta. Kerro miehellesi, että käsien sitominen tuntui sinusta hyvältä ja sai sinut kiihottumaan. Voi olla, että jossain vaiheessa myös jalkojen sitominen tuntuu siltä, mutta voi myös olla ettei niin käy koskaan. Näiden leikkien on aina perustuttava täyteen vapaaehtoisuuteen. BDSM on maailma, johon kannattaa astua varovasti sisään. Mikään kiire ei ole, vaan pikemminkin kannattaa tutustua asioihin rauhallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että pitää kiinni omista periaatteistaan. Silti, vaikkei itsekään ymmärtäisi niitä, tai käsittäisi että antamalla periksi voittaisi jotain itsekin.

Koska sinulla on oikeus ja blaa blaa.

Onnea vaan teidän parisuhteeseen. Sinun ei tietenkään tarvitse antautua yhtään mihinkään, mutta myöskään miehesi ei ole velvollinen luopumaan omista haluistaan. Yleensä tuppaa käymään niin, että jos kovasti haluaa jotain mikä kotona on kiellettyä, niin lopulta sen hankkii muualta. Tai suhde kaatuu sitä ennen.

Mutta muista, sulla on oikeus! Ja niistähän suomalainen osaa pitää kiinni.

Vierailija
4/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Varmasti jotenkin pelkään että annan pirulle pikkusormen jos heittäydyn mukaan. Kyllä minä osaan sanoa ei ja pystyn kieltäytymään jos en satu haluamaan. Niin olen tehnytkin pitkään. Mutta aina kieltäytyminen on silti jotenkin vaikeaa ja aiheuttaa arkeen jännitteitä. Ja olen ymmärtänyt, että tämmöiset leikit helposti muuttuvat vähitellen aina vain vaativampaan suuntaan. En voi mieltää minkäänlaista kipua nautintoa aiheuttavaksi, peppuseksiin en halua ollenkaan ryhtyä jne. Sitten voin löytää itseni kieltäytymästä yhä useammin, mikä varmasti on suhteemme kannalta huono asia. Sidottuna oleminen myös tuntui minusta nololta ja nöyryyttävältä, mikä oli minulle vaikea tunne käsitellä. Ymmärrän hyvin, että varmasti joidenkin mielestä siinä juuri piilee leikin viehätys, mutta minulla on vahva tunne, että luovun silloin paljon muustakin kuin hetkellisesti mahdollisuudesta liikuttaa käsiäni tai jalkojani. Että seksileikki ikään kuin symboloi koko parisuhdettamme ja sitten tunnen olevani velvollinen antamaan periksi kaikessa muussakin.

Kauhea vuodatus, mutta ehkä siitä jotakin selvää sai toivottavasti. Mutta olet varmaan oikeassa siinä, että tämmöisiinkin tunteisiin ja asioihin voi kyllä tottua. En pysty itse tekemään aloitetta eilisen jälkeen, mutta täytyy varmaan ottaa asia puheeksi ja epäsuorasti koittaa kertoa ettei jäätymiseni ollut merkki siitä ettei koskaan enää uudelleen.

Vierailija
5/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös muista kommenteista. Olen luullut totuttautuneeni ajatukseen jo kuluneiden vuosien varrella, mutta totuus on että tilanne yllätti minut kirjaimellisesti housut nilkoissa. Pää ei todellakaan ollut valmis vaikka pillu olikin. Mutta tuo on tärkeää, että saan pitää itselläni oikeuden edetä asiassa hitaasti. Mieheni ymmärtää ja hyväksyy sen varmasti. Jos sanoisin lopullisen ja ehdottoman ei, siitä en olisi ihan varma.

Vierailija
6/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole koskaan halunnut tulla sidotuksi ei halua pyllyyn. Tiedän, että molemmat kiihoittaisivat häntä kovasti. En ole painostanut, koska kyse on hänen nautinnoistaan. Miehesi vonkaaminen kuullostaa enemmän siltä, että haluaa toteuttaa omia fantasioitaan, ei sinun.

Silloin lähtökohta on jo pielessä.

Hyvä että pidät puolesi. Edetkää rauhassa sinun tahtisi mukaan. Niin olen itsekin tehnyt oman vaimon kanssa. Vähitellen yrittänyt ujuttaa uusia juttuja mukaan millä saada häneen lisää kiimaa.

Pyllyyn on halunnut kerran 40 vuodessa, joten jos ei niin ei. Siihen tyytyminen. Vaimon nautinto kumminkin tärkein. Vain sillä taannut seksin jatkumon.

Vierailija
7/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne leikit välttämättä sen vaativammiksi muutu, jos ei halua. Siinä leikissä on kaksi ( tai joillakin useampiakin ). Osallistujat voivat ihan yhteistuumin päättää, mitä tehdään. Kaikenlaisia ruokia kannattaa maistella ja uusia juttuja kokeilla. Meilläkin rouva oli kovasti sitä mieltä, että ei mitään peppujuttuja, kunnes sitten kokeili ja tuntuu olevan iloinen, että kokeili.

En nyt ihan tavoita ajatusta, että seksileikeissä alistuminen tarkoittaa alistumista muuten, mutta kaipa se voi siltäkin tuntua. Meillä ei tunnu.

Vierailija
8/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei ole koskaan halunnut tulla sidotuksi ei halua pyllyyn. Tiedän, että molemmat kiihoittaisivat häntä kovasti. En ole painostanut, koska kyse on hänen nautinnoistaan. Miehesi vonkaaminen kuullostaa enemmän siltä, että haluaa toteuttaa omia fantasioitaan, ei sinun.

Hyvä että pidät puolesi. Edetkää rauhassa sinun tahtisi mukaan. Niin olen itsekin tehnyt oman vaimon kanssa. Vähitellen yrittänyt ujuttaa uusia juttuja mukaan millä saada häneen lisää kiimaa.

Pyllyyn on halunnut kerran 40 vuodessa, joten jos ei niin ei. Siihen tyytyminen. Vaimon nautinto kumminkin tärkein. Vain sillä taannut seksin jatkumon.

Tuo sinun asenteesi kuulostaa ihanalta. Luulen että miehenikin osaksi ajattelee minun nautintoani tai niin hän ainakin ehdottaessaan leikkejä usein sanoo. Enkä minä ole kokenut hänen käytöstään vonkaamisena vaikka ehdotukset ovat välillä toistuneet useinkin. Joskus olen huomannut jopa pitäväni siitä, että hän aina palaa niihin ja olen silloin alkanut haluta seksiä. Varsinkin kun hän on ollut kärsivällinen ja rakastava minua kohtaan vaikka selvästi on joutunut toiveistaan luopumaan. Ap

Vierailija
9/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinun asenteesi kuulostaa ihanalta. Luulen että miehenikin osaksi ajattelee minun nautintoani tai niin hän ainakin ehdottaessaan leikkejä usein sanoo. Enkä minä ole kokenut hänen käytöstään vonkaamisena vaikka ehdotukset ovat välillä toistuneet useinkin. Joskus olen huomannut jopa pitäväni siitä, että hän aina palaa niihin ja olen silloin alkanut haluta seksiä. Varsinkin kun hän on ollut kärsivällinen ja rakastava minua kohtaan vaikka selvästi on joutunut toiveistaan luopumaan. Ap

No sitten hän on ymmärtänyt sen oleellisimman seikan saada sinut kiimaan niillä puheilla. Itsekin kiusoittelen välillä vaimon pyllyyn laitolla jne. Joskus jopa hieronut sormilla tai jopa leikkimielisesti lusikassa työnnellyt kovana olevaa kaluani pyllynreikää vasten vähän venytellyt. Selvästi on tykännyt ennen kuin olen siirtynyt nuolemaan pillua.

Koko ajan yrittänyt itsekin keksiä jotain uutta, mihin saisin vaimon houkuteltua.

Vierailija
10/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettet luota mieheesi niin paljoa, että pystyisit antamaan hänelle kontrollin edes vähäksi aikaa.

Vierailija
11/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Me sovimme, että kaikkea poikkeavaa pitää kokeilla kerran. Kokeilun jälkeen saa päättää, ollaanko toistekin. Tämä on hyvä minulle. Jotkut temput ovat jääneet valikoimiin, jotkut olivat kerrasta poikki. Mutta mikä sopii minulle, ei sovi kaikille muille. Muista kuitenkin myös se, että kuolinvuoteellaan ihmiset kuulemma katuvat enemmän sitä, mitä eivät olleet tehneet kuin sitä, mitä olivat tehneet.

Vierailija
12/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa seksi muuttuu koko ajan. Tutustutaan, kokeillaan ja etsitään uusia juttuja. Joskus ihan tavallinen perusseksi on parasta mutta joskus kun molempien fiilikset kohtaa yhtäaikaa onkin hyvä kokeilla jotain uutta.

Minullekkin on käynyt niin että ajatus jostain kiihottaa mielettömästi mutta käytännössä se ei toiminutkaan. Joskus ei tule annettua enää edes toista mahdollisuutta. Ja joskus taas jokin joka tuntuu epäilyttävälle onkin ollut mahtavaa.

Puhukaa ja miettikää yhdessä miten jatkossa toimitte.

Vierailija
13/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettet luota mieheesi niin paljoa, että pystyisit antamaan hänelle kontrollin edes vähäksi aikaa.

Luotan kyllä häneen, joten en esimerkiksi pelkää että hän tekisi minulle jotain mitä en halua. Jostakin muusta tässä on kysymys. Eilen en esimerkiksi voinut katsoa häntä silmiin kun olin sidottu eli se oli kaikkein vaikeinta, siinä avuttomuuden tunne ja nolostuneisuuteni olivat pahimmillaan.

Ehkä sitten haluttomuudesta heittäytyä tai uskalluksen puutteesta on enemmän kysymys kuin luottamuksen puutteesta. Mutta on sitä tässäkin. Olen nyt ajatellut ehdottaa, että voisimme aluksi harjoitella leikkejä ilman, että niihin sisältyy itse seksiä. Silloin voisin vähitellen totuttaa itseäni siihen, että kestän paremmin tilannetta, jossa minulla ei ole täyttä kontrollia. Ap

Vierailija
14/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuon sorttiset kokeilut tehtiin parin ensimmäisen vuoden alkuhuumassa. Sen jälkeen esim hankkimani lelut ovat olleet sen yhden ainokaisen kokeilun verran käytössä kun ei tunnu puolisoa enää kiinnostavan mikään uusi

Vierailija
15/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien näiden vastausten lisäksi: on ihan ok olla haluamatta sitomisleikkejä tai muita sellaisia. Ihan yhtä ok kuin haluta niitä. Sinussa ei ole mitään vikaa jos et niitä halua, ei sen enempää kuin miehessäsikään joka niitä haluaa.

Kompromissitkin on seksissä ok. Ei tarvitse aina ihan 100% kaikkea haluta, tottakai seksissä tehdään välillä asioita enemmän myös sen toisen mieliksi. Kunhan se ei ole kummankaan mielestä pelottavaa, nöyryyttävää, epämiellyttävää, kivuliasta tai inhottavaa (ellei näistä asioista ole etukäteen sovittu ja niitä toivottu - sekin on ok!). Joitakin juttuja voi myös ihan hyvin antaa tapahtua vaikka ei olisikaan niin hulluna omaan makuun, jos se on toiselle paras juttu ikinä. Jos se vaan ei siis pahalta tunnu, mutta ei niin kauhean ihmeelliseltäkään (esim. oma esimerkki varpaiden imeminen, en saa siitä mitään mutta jos toinen saa niin antaa mennä, ei mua haittaakaan).

Jutelkaa, jutelkaa, jutelkaa. Se on myös omiaan lisäämään sitä luottamusta ja lämmintä ilmapiiriä, jossa on helpompi rentoutua mille tahansa, myös uusille asioille. Jos siihen sitten menee.

ps. sitomishommiin sitten AINA turvasana, eli kun sen sanan sanoo niin kahleet on avattava vaikka kuinka olisi paikat märkänä ja näennäisesti haluja.

Vierailija
16/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi kumppani, ja vaikka sidontajutut on tuttuja niin todellakin haluun edetä niiden ja peppujuttujen kanssa rauhassa.

Mies ei oo painostanut ja luottoa kyllä löytyy, mutta edetään silti tunnustellen, eli mun ehdoilla.

Homma toimii niin että mennään mun fiiliksen mukaan toisaseks eli niin että pyydän ite että mun kädet/jalat sidotaan, ja alotettiin tarrakahleilla josta pääsen ite irti. Sama on toiminu myös esim peppujuttujen ja suupallon kanssa, että pyydän kun tuntuu valmiilta.

Ja mieskin tykkää kun anelen.

Nykyään tosin tietää mun perusjutuista mitä siedän, mutta esim rajummista nänni nipistimistä pyytää multa lupaa, eli ettei tunnelma lassahda niin laittaa mut aneleen niitä jos oon sillä tuulella, jos taas kieltäydyn niin saan yleensä vaan suupallon ja kunnon panon perään.

Ja näin ollaan siis edetty ihan hamppuköysiin ja kunnon bondageen asti ihan parissa kuukaudessa. Kannattaa vaan avoimesti kertoo mistä tykkää niin homma toimii ja omat lukot aukee kun hoksaa että niistä voi puhua.

Vierailija
17/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oikein kuulosta hyvältä, että mies ehdottaa näitä toistuvasti kielloistasi huolimatta ja että koet tarvetta miellyttää, jolloin rajasi voivat rikkoutua vahingossa kuten nyt kävi. Kun seksi päättyy itkuun ja pahaan mieleen niin varoitusmerkki kannattaisi ottaa tosissaan. 

Painostamista tietynlaiseen seksiin tapahtuu useimmiten juuri niiden kohdalla, joiden omat rajat eivät ole selkeät niin kuin nuorten ihmisten kohdalla usein on. Halu miellyttää ja rakkauden kaipuu näkyvät tekstistäsi erilaisina pelkoina, joita osa ketjun vastauksista ruokkii. Pelko tulla hylätyksi ei ole hyvä motiivi kumppanin toivomalle seksille. 

Vierailija
18/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei oikein kuulosta hyvältä, että mies ehdottaa näitä toistuvasti kielloistasi huolimatta ja että koet tarvetta miellyttää, jolloin rajasi voivat rikkoutua vahingossa kuten nyt kävi. Kun seksi päättyy itkuun ja pahaan mieleen niin varoitusmerkki kannattaisi ottaa tosissaan. 

Painostamista tietynlaiseen seksiin tapahtuu useimmiten juuri niiden kohdalla, joiden omat rajat eivät ole selkeät niin kuin nuorten ihmisten kohdalla usein on. Halu miellyttää ja rakkauden kaipuu näkyvät tekstistäsi erilaisina pelkoina, joita osa ketjun vastauksista ruokkii. Pelko tulla hylätyksi ei ole hyvä motiivi kumppanin toivomalle seksille. 

En tiedä kuka olet, mutta suurkiitos tästä tekstistä ja että vaivauduit sen kirjoittamaan. Tämä olisi niin tärkeää monen saada lukea.

t: ohis joka olisi tarvinnut saada kuulla tuon jo nuorena

Vierailija
19/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentista. Olen 26-vuotias joten ihan kokematon en näe olevani elämässä yleensä tai seksinkään suhteen. Mutta omat rajat eivät minulla ehkä ole täysin selkeät koska on totta, että joissain asioissa pyrin miellyttämään oman mukavuutenikin kustannuksella. En silti ole joutunut nykyisessä suhteessa tilanteeseen, jossa olisin kokenut tulleeni hyväksikäytetyksi tai muuta vastaavaa. Joskus joustan mieheni pyynnöstä tai omasta aloitteestani, mutta miehenikin osaa toisinaan tehdä samoin eli se on meillä mielestäni vastavuoroista. Mutta myönnän, että saattaisin olla altis sellaiselle, että minua manipuloitaisiin miellyttämään yli omien rajojeni. Nykyinen mieheni ei mielestäni kuitenkaan ole pyrkinyt sellaiseen, vaikka hänellä selvästi onkin halua laajentaa seksielämäämme omien mieltymystensä suuntaan. Hän on kuitenkin aina hyväksynyt kieltäytymiseni ja tyytynyt siihen.

Ehkä minun kuitenkin olisi pitänyt pyytää häntä lopettamaan leikkien ehdottelu jo alkuvaiheessa ja luvata ottaa asia sitten itse esille jos olen niihin halukas. Mutta kuten kirjoitin, joskus ehdottelu on tuntunut minusta ihanan riettaaltakin ja saanut minut haluamaan seksiä ylipäänsä. Yritän nyt vain selvittää asiaa päässäni ja myös keskustella miehen kanssa kun sopiva tilaisuus tulee. Hän on kaikesta huolimatta empaattinen, antaa tilaa ajatuksilleni ja osaa kuunnella. Hän ehti tänään jo ehdottaa sellaista seksiä josta minä varmasti pidän, mutta sanoin haluavani miettiä, mitä haluan. :) Eilinen kokemus kuulostaa ehkä ulkopuolisesta pahemmalta kuin mitä olikaan. Itkunikaan ei johtunut siitä, että olisin kokenut tulleeni satutetuksi tai painostetuksi johonkin mitä en halua vaan johtui suurelta osin voimakkaan kiihottumisen ja tunnelatauksen yhtäkkisestä päättymisestä tavalla, joka ei päättynytkään molempien nautintoon.

Vierailija
20/41 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM on aika laaja kenttä. Useinhan miehet haluavat alistua ja naiset dominoida. Voisitte kokeilla jotain sellaista. Se voi tuoda jotain ihan uutta itsestäsi ja nostaa itseluottamustasi olla myös toisessa roolissa.