Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin koirat sekoaa sähköskuutista?

Vierailija
12.07.2022 |

Toisten koirat ei ole minään, mutta osasta omista pitää kaksin käsin kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet koirat sekoaa myös polkupyöristä. 

Vierailija
2/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koira mutta mä sekoan kanssa noist amaailmanlopun vehkeistä!

Olen kyllästynyt siihen kun niitä on pitkinpoikin tuolla keskellä kulkuväyliä miten sattuu!

Ja tosiaan koirat!

Seuraavan kerran kun näen hiton lautoja, väännän solmuun ja heitän jontkaan!

Kun teitäisi mihin valittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt siihen kun niitä on pitkinpoikin tuolla keskellä kulkuväyliä miten sattuu!

Ja tosiaan koirat!

Mä asun maalla ja koronan aikana on tullut käytyä kaupungeissa melko vähän. Käytiin nyt Tampereella, ja se sähköskuuttimeininki on aika infernaalista! Lapsetkin oli aivan ihmeissään, että miksi niitä lojuu joka paikassa, ja jatkuvasti suhahtaa joku aivan läheltä ohi. Hullua meininkiä kyllä.

Vierailija
4/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ne sähköskuutit on monelle koiralle jotain uutta ja erilaista, jota ei ole aiemmin kohdattu ja johon siksi ei osaa suhtautua rauhallisesti. Kovalla vauhdilla kohtuu äänettömästi kohti tuleva asia koetaan, ymmärrettävästikin, uhkaavana ja pelottavana. Pyöriin, juoksijoihin, autoihin, moottoripyöriin jne. koirat ovat pentuaikana tottuneet, ja niitä monesti kohdanneet, mutta noihin sähköskuutteihin pitää nyt sitten totutella ja se ei välttämättä vanhemmilla päivillä ainakaan niin nopeasti sitten käykään. Etenkin, jos noilla ajetaan päättömän kovaa ja liian läheltä, jolloin ne ensimmäiset kohtaamiset voivat olla oikeastikin todella pelottavia. Kerran kun jotain kunnolla säikähtää, niin sitä sitten varoo loppuikänsä - koirat, ihmiset ja muutkin älylliset olennot.

Vierailija
5/5 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan koirat!

Oikein! Ajan itse omalla skuutilla ja viimeksi eilen viskasin yhden poikittain olevan ojaan. Alikulkutunnellissa mutkan jälkeen poikittain, niin siihen on pyöräilijän hyvä ajaa. Aatellut hankkia akkukäyttöisen rälläkän ja pistää tangon poikki. Toista mitä olen miettinyt, niin heittää junaradalle, kun tarpeeks alkaa löytymään raiteilta, niin on pakko kieltää nuo paskat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän